6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
hvor mange dage til tilvendning ??? {{forumTopicSubject}}
undskyld alle mine tråde omkring tøserne sove sammen eller ej men ja BG er så gode til at give råd og meninger som man kan bruge
så håber i kan hjælpe mig lidt.
sagen er den torsdag aften samlede vi begge tremmesenge og stillede dem hovedende mod hovedende.. tøserne sov der i hver sin og har gjort det siden..
men deres sove rytme er overhovedet ikk den samme og de er så trætte om dagen
Normalt gik de i seng mellem 20-22 senest og sov til kl 7-9 senest dagen efter.
men efter de er blevet skilt sover de kl. 20 som normalt - men vågner en time efter - skriger - sover så igen en lille time og så skriger de og sover så først igen senest kl. 24 - og så vågner de 2 gange om natten ca.. og så igen kl. 6..
sådan har de aldrig gjort. ikk engang da jeg ammede
så jeg kan næsten gætte mig til at det er fordi de mangler hinanden - og så er mit spørgsmål :
Hvor længe ville i trække tilvendnings perioden ??? eller ville i sige oki de kan ikk sove uden hinanden endnu og så må vi bare lade dem sove sammen ???
Jeg var meget usikker på at de skulle undvære hinanden hele tiden - men ville prøve fordi SP sagde det var bedst at gøre..
så nu står jeg med den mening sammen med manden at vi skal lade dem sove sammen igen fordi de er helt ødelagte om dagen og de nærmest overfalder hinanden om morgen når de bliver lagt i kravlegården som om de har været væk fra hinanden flere mdr...
men er det os som bare skal være hårde og sige "sur røv tøser sådan er det og så må i vende jer til det " eller skal vi gå efter vores mavefølelse som hele tiden har været især hos mig de selv må sige til på en måde når de ikk gider hinanden's selskab mere i sengen ???
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
dec 2010
men jeg tænker bare er det ikk syndt for pigerne at vi trækker den længere fordi hvis de bare ikk er klar til det og har så skidt en dag bagefter ???
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
jun 2011
dec 2010
Ja vi har lige taget beslutningen - det ved jeg godt men hvor meget er oki før det er syndt for dem.. de får jo ikk andet ud af dagen end at være trætte og kede af det.. altså det er ikk slemt - de er bare pylret osv.. men ikk skrigende grædefærdige eller noget.
jeg har heldigvis fået sovet ud i weekenden pga min kære mand har taget morgenvagterne - da jeg har været den som har været oppe med dem
men ja en uge kan de nok godt klare - det er os bare om det er syndt at blive ved med at sige vi prøver lige og prøver lige.. det er jo dem som det går ud over.
dec 2010
ja de ligger kun i sengen hvis vi hygger en morgen mig og tøserne - fordi de vil helst ikk ligge i sengen mere når morgenmaden er spist
men ja jeg er bare ikk lige nået dertil som hedder eget værelse endnu
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Ja har ingen forstand på det som sådan, men bare en tanke og det vil selvfølgelig også stille nogle andre krav til pladsen
Men vil nok også sige, at I er nødt til, at prøve i lidt længere tid, selvom det er skide hårdt.
dec 2010
ja det er sundt at savne - men ligefrem ødelægge ens søvn rytme og dagen bagefter er ikk helt fair synes jeg.
Ja det er mine børn men har os prøvet at høre efter hvad SP og mange andre siger - men kan bare ikk rigtigt holde ud at de skal have det sådan ;(
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Og et eller andet sted er det da bare dejligt at de er glade ved at se hinanden om morgenen. Tænk hvis de var helt ligeglade, ville det ikke være værre? *S*
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
jun 2011
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
aug 2010
Følger: 1 Følgere: 7 Emner: 33 Svar: 181
dec 2010
men ja det er nemli den med at de finder tryghed og jeg synes ikk det er rart at se på at de ikk kan finde den tryghed nu efter de er blevet skilt af - giver det til tirsdag fordi hvis de ikk kan der så må de skilles af når de selv vil fordi synes det er syndt for dem at ødelægge flere dage pga søvnmangel.
nej det er meget meget få gange de begge græder samtidigt.. kun hvis de er meget meget meget trætte og der er masser af larm....
hvor mange dage til tilvendning ???