{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

hvor mange dage til tilvendning ??? {{forumTopicSubject}}

undskyld alle mine tråde omkring tøserne sove sammen eller ej smiley men ja BG er så gode til at give råd og meninger som man kan bruge smiley
så håber i kan hjælpe mig lidt.

sagen er den torsdag aften samlede vi begge tremmesenge og stillede dem hovedende mod hovedende.. tøserne sov der i hver sin og har gjort det siden..

men deres sove rytme er overhovedet ikk den samme og de er så trætte om dagen smiley

Normalt gik de i seng mellem 20-22 senest og sov til kl 7-9 senest dagen efter.

men efter de er blevet skilt sover de kl. 20 som normalt - men vågner en time efter - skriger - sover så igen en lille time og så skriger de og sover så først igen senest kl. 24 - og så vågner de 2 gange om natten ca.. og så igen kl. 6..
sådan har de aldrig gjort. ikk engang da jeg ammede smiley

så jeg kan næsten gætte mig til at det er fordi de mangler hinanden - og så er mit spørgsmål :

Hvor længe ville i trække tilvendnings perioden ??? eller ville i sige oki de kan ikk sove uden hinanden endnu og så må vi bare lade dem sove sammen ???

Jeg var meget usikker på at de skulle undvære hinanden hele tiden - men ville prøve fordi SP sagde det var bedst at gøre..

så nu står jeg med den mening sammen med manden at vi skal lade dem sove sammen igen fordi de er helt ødelagte om dagen og de nærmest overfalder hinanden om morgen når de bliver lagt i kravlegården som om de har været væk fra hinanden flere mdr...

men er det os som bare skal være hårde og sige "sur røv tøser sådan er det og så må i vende jer til det " eller skal vi gå efter vores mavefølelse som hele tiden har været især hos mig de selv må sige til på en måde når de ikk gider hinanden's selskab mere i sengen ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange dage til tilvendning ???
  • #1   11. dec 2011 hovsa det blev noget langt sorry smiley

  • #2   11. dec 2011 tror jeg vil gerne det lidt mere tid.. men kan godt forstå at det ikke er særligt sjovt.. de har bare et værelse sammen. altså i har ikke lavet et værelse til hver af pigerne

  • #3   11. dec 2011 de ligger inde hos mig og manden stadig smiley der bliver de sku nok en del tid endnu...

    men jeg tænker bare er det ikk syndt for pigerne at vi trækker den længere fordi hvis de bare ikk er klar til det og har så skidt en dag bagefter ???


  • #4   11. dec 2011 Nu har i lige som taget valget så tror at jeg vil prøve at give det lidt mere tid end bare 4 dage.. Se hvordan det går når der er gået uge forhåbentlig begynder de at sove bedre om natten men at de overfalder hinanden af glæde går nok ikke sådan lige væk..

  • #5   11. dec 2011 jo det er det.. men der er jo også meget forskel på hvordan sover.. tror freja var 1 mdr da hun kom på værelse self med åben dør,, og hun har måske sovet imellem os 3-4 gange hvis hun har drømt eller været dårlig og hun er 2½ snart. så det kan godt være at pigerne skal ligge sammen i noget tid endnu.. hvor gamle er de nu

  • #6   11. dec 2011 nej det håber jeg da heller - fordi så har vi måske et problem smiley

    Ja vi har lige taget beslutningen - det ved jeg godt smiley men hvor meget er oki før det er syndt for dem.. de får jo ikk andet ud af dagen end at være trætte og kede af det.. altså det er ikk slemt - de er bare pylret osv.. men ikk skrigende grædefærdige eller noget.

    jeg har heldigvis fået sovet ud i weekenden pga min kære mand har taget morgenvagterne - da jeg har været den som har været oppe med dem smiley

    men ja en uge kan de nok godt klare - det er os bare om det er syndt at blive ved med at sige vi prøver lige og prøver lige.. det er jo dem som det går ud over.


  • #7   11. dec 2011 de er næsten 6,5 mdr - mine små tøser smiley som ikk er så små mere *G*

    ja de ligger kun i sengen hvis vi hygger en morgen mig og tøserne - fordi de vil helst ikk ligge i sengen mere når morgenmaden er spist smiley

    men ja jeg er bare ikk lige nået dertil som hedder eget værelse endnu smiley


  • #8   11. dec 2011 Kan godt forstå, at det er frustrerende, og det gør dig ked af det, at de har det sådan, men uden af have forstand på emnet, så tror jeg altså, at I skal passe på med ikke at gøre dem en bjørnetjeneste ved at lægge dem sammen igen og så skille dem ad igen senere.. smiley

  • #9   11. dec 2011 Jeg tænker, om det kunne være en mulighed, at sætte sengene ved siden af hinanden, i stedet for med hovederne mod hinanden. Om det kan være med til, at de bedre kan fornemme hinanden (???), jeg ved ikke hvor meget de evt. har været vant til at "vågne" og finde tryghed i, at mærke søster lige ved siden af. Det kan de nok ikke på samme måde, når det er med hovedenderne mod hinanden.
    Ja har ingen forstand på det som sådan, men bare en tanke smiley og det vil selvfølgelig også stille nogle andre krav til pladsen smiley

    Men vil nok også sige, at I er nødt til, at prøve i lidt længere tid, selvom det er skide hårdt.


  • #11   11. dec 2011 nej det er desværre ikk muligt at sætte dem side om side - da vores seng så ikk kan være der *G*

    ja det er sundt at savne - men ligefrem ødelægge ens søvn rytme og dagen bagefter er ikk helt fair synes jeg.

    Ja det er mine børn smiley men har os prøvet at høre efter hvad SP og mange andre siger - men kan bare ikk rigtigt holde ud at de skal have det sådan ;(


  • #13   11. dec 2011 Jeg tror du bliver nød til at give dem lidt mere tid, og evt. se om det ikke på en eller anden måde kan lade sig gøre at sætte sengene ved siden af hinanden istedet for hovedende til hovedende.

    Og et eller andet sted er det da bare dejligt at de er glade ved at se hinanden om morgenen. Tænk hvis de var helt ligeglade, ville det ikke være værre? *S*


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #14   11. dec 2011 vil tro det tager noget tid fordi de ellers altid har sovet sammen smiley også inde i maven og har et tæt bånd... Og hvis den ene græder græder den så os? Tror også det vil være en bjørnetjeneste at ligge dem sammen igen, på et tidspunkt bliver i nødt til det og så er det nok det samme igen smiley puha fat mod og held og lykke smiley

  • #15   11. dec 2011 ja okay.. men tror os bare i skal give det lidt tid endnu.. men kan gode følge jer i det ikke er så sjovt

  • #16   11. dec 2011 Må man spørge hvorfor de ikke må ligge sammen?

  • #17   11. dec 2011 Altså min moster har tvillinger og de sover stadig i samme seng fordi ellers sover de ikke om natten da de finder en trykhed i hinanden. De fik også afvide det var bedst for dem at ligge hver for sig men min moster kunne ikke få sig selv til det efter 2 uger hvor hendes drenge ikke sov. og de er et år nu. sp sagde efter de 2 uger at hun skulle prøve at ligge dem sammen og se om det bare var en rymte de var i hvor de ikke sov, men den samme nat sov de som de gjorder før de blev taget fra hinanden smiley

  • #18   11. dec 2011 De må os godt sove sammen - men det er bedst for dem sagde SP fordi de så kunne udvikle sig osv.
    men ja det er nemli den med at de finder tryghed og jeg synes ikk det er rart at se på at de ikk kan finde den tryghed nu efter de er blevet skilt af - giver det til tirsdag fordi hvis de ikk kan der så må de skilles af når de selv vil fordi synes det er syndt for dem at ødelægge flere dage pga søvnmangel.

    nej det er meget meget få gange de begge græder samtidigt.. kun hvis de er meget meget meget trætte og der er masser af larm....


Kommentér på:
hvor mange dage til tilvendning ???

Annonce