{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.896 visninger | Oprettet:

Kejsersnit = billeder? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kunne tænke sig at vise deres ar af deres kejsersnit både om det har været akut eller planlagt?

Jeg er lidt skræmt ved tanken om at jeg højest sandsyneligt skal have planlagt kejsersnit smiley

Jer der har fået det må også gerne skrive hvordan i oplevede det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kejsersnit = billeder?
  • #3   11. dec 2011 Jeg har 4 kejsersnitt 2akutte kun med bedøvelse fra brystet og ned 2 pk var meget nervøs hver gang men det gik rigtigt godt jeg gik sammen dag er syet tre af gangene og den ene med clips og for mig var clips ik godt så bad om at blive syet de andre gange mit ar er rigtigt flot når det nu skal være der. Kan tage et billed du kan se i morgen smiley der vil altid være mange tanker lige meget vor mange gange man har fået det... Men tag det helt roligt selvom det er svært det er da trods alt bedre at være forberedt end andet skal ud i akut når du er der inde:) skriv endelig hvis der er mere

• #5   11. dec 2011 Jeg fik aks så det tog 6 min fra jeg var bedøvet til han var ude smiley Jeg nåede ikke rigtig at bliver nervøs for selve snitet, mine tanker gik kun på hvordan Hjalte ville have det. Jeg snes det var en god plevelse på trods af det hele. Jeg var kun bedøvet fra brystet og ned, så var med under forløbet, og min mand måttee også være med smiley

Jeg blev syet indvendig så der var intet der skulle fjernes smiley Jeg var oppe at gå 2 dage efter smiley

• #6   11. dec 2011 kan lige smide et par billeder ind imorgen her 1 år efter det blev lavet.

men ellers har jeg en hel fødselsberetning i mit album om hvordan det hele var og hvordan det forløb med PKS

• #7   11. dec 2011 jeg har ikk liget fået taget billeder af mit ar - men har et tyndt ar på 15cm langt og få mm bredt... det er super flot lavet smiley har sammenlignet med min veninde som fik akut KS samme hospital og det er begge 2 meget flotte og ingen problemer med helingen !!

• #8   11. dec 2011 smider da også gerne et par billeder ind i mrgen. har et ar efter aks april 2010 og et pks for 10 uger siden.... de er begge lavet med clips og det der er fra sidste år er næsten væk....
    du skal ikke være nervæs hvis du fælger lægens snvisninger bagefter....

• #9   11. dec 2011 Jeg fik akut kejsersnit med Oliver efter veer i 29 timer og presseveer i 70 min. Jeg røg i fuld narkose og så først Oliver da han var 4 timer.. En meget traumatisk oplevelse for mig.

MEN, med Alexander var det planlagt og det var den vildeste oplevelse. Mødte på sygehuset kl 8 og 10.40 var han ude. Jeg blev hentet og kørt til operationsstuen. Fortalte lidt om min sidste oplevelse, men syntes egentlig jeg var okay med det. Da jeg så skulle behøves brød jeg sammen. De kunne ved Oliver ikke ligge rygmarvs bedøvelsen derfor jeg røg i fuld narkose og var SÅ bange for de heller ikke kunne denne gang.

De tog sig god tid og snakkede med mig og fik mig beroliget og bedøvelsen blev lagt uden problem. Det var lidt underligt man kunne mærke de rev i en, altså selvfølgelig uden smerter. Så siger lægen, nu varer det ikke længe og så hørte vi Alexanders skrig. Det var helt vildt og de første ord til Martin var, at vi var nød til at have en mere for det var jeg nød til at opleve en gang til smiley Men gik også glip af alt med Oliver. At få ham op, se ham blive undersøgt og vejet og få tøj på.

Vi kom på opvågning efter en halv time ca og jeg fik ham over til mig, og lå med ham et godt stykke tid inden jordemoderen kom og undersøgte ham.

Mine ar er rigtig pæne. Har ikke lige nogle billeder af det. Men har vist lidt billeder af Alexanders fødsel på min profil. De er nok 10 cm brede om med 0,5 cm imellem og jeg har fået klipset dem begge gange. Jeg har ingen problemer haft med mine ar og har kun taget meget lidt smertestillende. Selvfølgelig har man ondt de første dage og det er svært at komme op af seng og sofa, men en uge efter var jeg stort set smertefri. smerterne ved efterveerne var meget værre end smerterne fra kejsersnittet. smiley

Spørg endelig, hvis der er noget du vil vide..

Jeg forstår godt du er skræmt omkring et kejsersnit, men det er meget afslappet. DE er rigtig søde til at fortælle og forklare.

• #10   11. dec 2011 ej hvor dejligt at i gider og dele det med mig smiley
    jeg er sådan meget oppe i hovedet hvis det bliver kejsersnit: så får kæresten ikke lov at klippe navlesnoren, jeg får ikke lov at opleve det at føde ham selv, hvor langt nede kommer aret til at sidde, hvor grimt/pænt bliver aret osv.

puha synes det er hårdt at bruge sine kræfter på at tænke sådan. jeg får først af vide i uge 36 om jeg må føde selv eller jeg skal have kejsersnit.

• #11   11. dec 2011 jeg har fået 3 kejsersnit og man kan ikke se mit ar har været åbnet 3 gange (eller faktisk 4 da jeg var inde og blive åbnet igen efter 3 gang) jeg var også nervøs for arret, første gang og endnu mere 2 gang og også 3 gang hehe men man ser det ikke det er bare en tynd fin fin streg, smiley

hvis jeg får tid senere kan jeg lige sætte et billede ind smiley

• #12   11. dec 2011 og arrets udseende har ikke så meget at gøre med om det er planlagt eller akut, for når de når til at sy og eller clipse sammen så er "faren" jo overstået og de gør det stille og roligt. første gang blev jeg syet, men synes det var rødt og lidt grimt i lang tid, altså længe om at hele med de 2 andre blev jeg clipset og det helet super super hurtigt og var ikke så rødt agtigt smiley det er dog ret klamt at man kan høre de skyder de der clips i bvadr tanke at blive hæftet sammen på den måde :s og så kan jeg huske jeg hylede helt vildt da jeg så min mave helt clipset sammen, det så bare så klamt ud altså :s

• #13   11. dec 2011 puha .. kan lige forestille mig det at se maven første gang bagefter smiley

• #15   11. dec 2011 det er altid noget at det sidder så lavt.

• #16   11. dec 2011 Jg kan heller ikke se nogen af mine. Og jeg har altså billeder af at Martin klipper navlesnoren smiley Det gør de inde i rummet ved siden af, hvor de lige tjekker baby og tørre lidt inden de kommer ud til dig igen. 2 min er de måske derinde..

• #17   11. dec 2011 Har lige tjekket mit album og kan se der ikke rigtig er nogle billeder fra operations stuen. Hvis du har lyst kan jeg oprettet et album med billeder så du kan se dem.

• #18   11. dec 2011 hvis du vil vide dem, vil jeg da gerne se dem smiley

• #19   11. dec 2011 så har jeg lagt billeder ind, up close hehe. men de ligger i albummet NYT:D da jeg ikke lige sys mit flæsk skal pryde forsiden smiley

Kommentér på:
Kejsersnit = billeder?

Annonce