{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

grød??? {{forumTopicSubject}}

hvordan er det nu lige med opstart på grød???

med marcus købte jeg de der pakker med grød, der var ingen problemer overhovedet..

men jeg har så besluttet at denne gang vil jeg lave fra bunden, så jeg har købt majsmel hjem, men hun vil jo nok hverken tage en hel eller en halv portion i starten og synes da godt nok det er svært at lave en micro portion, kan man godt gemme grøden, lave feks en dl grød og tage hvad hun skal have, sætte det i køleskabet og så bare tage af det når hun skal have???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grød???
  • #2   14. dec 2011 oki super, så må vi prøve at starte stille og roligt mellem jul og nytår.

  • #3   14. dec 2011 Jeg delte det op i fryseposer og tøede det op. Så var der ca. til 1-2 dage i hver pose.

  • #4   14. dec 2011 kan man godt fryse det ned, troede jeg nemlig ikke, det ville da være nemt, bare at lave en stor portion og dele den op i poser eller små bægre ;o) hun bliver 4 mdr den 29 december, kan jeg godt så småt starte nu??? tænker at det måske kunne give en bedre søvn om natten

  • #5   14. dec 2011 Nu lavede jeg ikke grød af majsmel, men bare af grøntsager. Det var min SP der sagde jeg bare skulle fryse det ned, for det andet var for besværligt.

  • #7   14. dec 2011 Ja, det er rigtigt. Jeg kom også først mme i efter det var tøet op.

  • #8   14. dec 2011 Vi lavede det selv fra bunden.. Vi startede dog allerede med grød da han var 4 mdr i samarbejde med sp'en, så der startede vi ikke lige ud med grøntsagsmos og kartoffelmos smiley Men majsmel og rismel, dog fik han ondt i maven af rismel så det stoppede vi hurtigt med smiley

    Men efter noget tid, lavede vi en kæmpe portion grøntsagsmos (de der frost grøntsager) kogte det, og blendede det og puttede det i fryseposer så det var klar til at blive tøet op når han skulle have det smiley Vi gjorde det samme med kartoffelmos smiley


  • #9   14. dec 2011 jeg lavede så der var til 2 måltider af gangen, så den ene med det samme og den anden på køl smiley dettager ikke lang tid og jeg er ikke så god til frysemad smiley

Kommentér på:
grød???

Annonce