{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

hvad skal vi gøre {{forumTopicSubject}}

ved ikk hvor mange af jer der har fulgt med i vores søn christoffer s hårde start på livet?
men hans start på livet kan læses på min side,

mit spørgsmål er nu, da de scannet vores dreng s hovede fandt de 3 små hjerne blødninger, og der var han kun 4 dage gammel

og her den 9 oktober i år fik vi taget blodprøver af christoffer for at vise hvordan hans blod størkner, så siger laboranten, vi skal lige tage en sidste for hans blodprop i hjernen, jeg siger blodprop?
han har kun hjerneblødninger, nej nej der har også været en blodprop, dette vidste vi intet om og står ikk i hans papir, vi får så afvide det med stor chance kommet til at på virke hvis vi får flere børn.

og christoffer skal muligvis opstarte medicin, jeg sidder fuldstændig målløs, vi ville nemlig gå i gang med projekt babay næste år, tænk nu hvis vi var gravide, syntes det er svineri først og fortælle det når han er 11 måneder.

syntes vi har været rigeligt igennem, og er i forvejen igang med en klage over sygehuset¨,

hvad ville i ha gjort? havde i også klaget?

er bare så ked at det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal vi gøre
  • #2   14. dec 2011 Jeg ville nok også skrive et brev til dem.. Om ikke andet, så kan du måske sørge for at er andet sæt forældre ikke kommer i samme situation..

    Jeg har lige læst jeres historie og var slet ikke klar over, i havde været alt det igennem.


  • #3   14. dec 2011 jo vi har skam været meget i gennem med vores dejlige søn og det har også været hårdt.
    syntes bare det er så mærkeligt lægerne ikk har sagt noget og vi skulle høre det fra en laborant, tænk hvis hun ikk havde sagt noget, havde vi måske aldrig vidst det
    .


  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #5   14. dec 2011 Klag til patientklagenævnet, det er ikke okay at de ikke fortæller jer det med det samme!

  • #6   14. dec 2011 vi har allerede klaget til patient klage nævnet. fordi det er sygehuset s skyld vores dreng var ved at dø fra os, kan vi godt klage igen over de ikk har fortalt os det med blodproppen?

  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #7   14. dec 2011 Anja - ja det kan I. Godt nok har læger tavshedspligt, men ikke overfor pårørende!

  • #8   14. dec 2011 oki vil prøve og skrive en ny klage. ved godt de har tavshedspligt, men syntes det er for dårlige de blodproper ikk står i hans syge journal

  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #9   14. dec 2011 Nemlig - som sagt, har de pligt til at fortælle pårørende/forældre om det der omhandler deres barn.

  • #10   14. dec 2011 sofie. ja sidder med hans journal i hånden og der står intet om blod propper kun de 3 hjerneblødninger

  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #11   14. dec 2011 Sofie - fordi lægerne kun har tavshedspligt overfor forældrene, hvis barnet beder om det.
    Men da dette er en blodprop i hjernen, og barnet kun er 11 mdr., har forældrene KRAV på at vide det.


  • #12   14. dec 2011 sofie: jeg har spurgt maria kibæk som er børneoverlæge på børneambulatoriet i odense og hun ved ikk hvorfor det ikk er noteret, men ville undersøge det, og kunne faktisk ikk udtale sig om ret meget, andet end christoffer måske skulle opstarte medicin. hvis blodpropperne ikk forsvandt af sig selv


  • #13   14. dec 2011 sofie: ja jeg ringer derind i morgen og høre af, bare mærkeligt alt det andet står i han journal også hvad han fik af medicin

  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #14   14. dec 2011 Sofie - sorry, læste forkert smiley

Kommentér på:
hvad skal vi gøre

Annonce