{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

SAVN? (ferie) {{forumTopicSubject}}

Kender i det? Vores lille krudtugle Johanne 3år) er på ferie hos bedsterne, her fra Torsdag til søndag og jeg savner hende helt vildt meget allerede... havde ellers glædet mig lidt til at slippe og få ro her i et par dage... Og manden har ferie og fri weekend og jeg er højgravid (uge 36) men jeg har sådan lyst til at ringe og spørge om hvordan det går om alt er ok, hvad de laver osv osv

Men jeg ved at de sidste par gange er hun blevet lidt ked af det og vil have sin mor og far (dog kun i kort tid) men så synes jeg bare det er synd at ringe og gøre hende opmærksom på at hun savner os smiley

Men pyt vi skal til julefrokost i morgen og er sikkert trætte søndag, så går tiden jo smiley og så længe jeg ved hun nyder at være på ferie og hun har sådan glædet sig til at skulle derned, så hun hygger sig jo... (hvem husker ikke den dejlige tid hos bedsterne? JEG GØR HELT SIKKERT)

Men hvor er der stille når man er vant til at have en 3årig i huset smiley hehe

Men nu begynder jeg at kunne følge de forældre vi havde (til vores unger, da vi var spejderleder) til spejder, der ringede og savnede ungerne... Forskellen er bare at jeg IKKE ringer og græder over jeg savner hende, for det gør det ikke spor nemmere for ungerne!!!

Nå men god nat!!!!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
SAVN? (ferie)

Annonce