{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Luft i maven eller??? {{forumTopicSubject}}

Godaften piger smiley

Må lige hører jeres mening.
Min datter på 15 dage har de sidste par dage været ret ked af det. Hun får mme, og kommer af med en god afførings ble om dagen, men alligevel ligger hun med benene trukket godt op til maven og ligner virkelig en som presser, og så bliver hun rigtig ulykkelig. Kan de godt blive generet af luft i maven? Og kunne det ikke godt lyde som det? Kan man gøre noget ved det for at hjælpe hende? Det er så synd for hende smiley

Og en anden ting. Hun sover ikke særlig meget i løbet af dagen, hun kan godt være vågen 3-4 timer om eftermiddagen, men er meget pylret, nok fordi hun er træt. Og så vil hun helst kun sove på vores arme. Er det normalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft i maven eller???
  • #1   17. dec 2011 Et sikkert tegn på luft i maven er grøn afføring.

Det lyder som lidt maveproblemer. Du kan blande 1 dl kogt (afkølet) vand med 1 tsk sukker, og give hende lidt af det på en ske - det presser luften ud af systemet.

Tag evt. en snak med SP - de er der for det samme.

• #2   17. dec 2011 Mette - min søn fik også mme og han havde også ondt i maven, så for en periode gav jeg ham kun syrnet mme, hvilke hjalp ham smiley Føler med dig ang søvn min søn ville hellere ikke sove andet end på min arm, så det gjorde jeg i en lang periode, da han bare havde behov for at være tæt på mig og han kunne også godt være vågn mellem 3-4 timer og også rigtig pylret smiley hvilke kunne være hårdt men det blev bedre som han blev ældre, så du skal bare hænge i smiley
    Men ellers kan det være din SP kan give nogle gode råd omkring gode sovevaner smiley

• #4   17. dec 2011 Sådan har min søn det også, han bliver 5 uger idag og får også mme .. Og det er forfærdeligt at se at de har så ondt .. Vi laver en masse gymnastik med benene og han får 2 flasker syrnet mme om dagen.. Og imorgen skal han ud og have zoneterapi, så krydser finger for det måske ville hjælpe .
    Men ja, det må være luft i systemet, og bestemt ikke sjovt smiley

• #5   17. dec 2011 Ang det med at hun er vågen og kun kan sove på armen, sådan er det også her hjemme, og det er skide hårdt til tider .. Og ja, jeg ved ikke selv hvad jeg skal stille op og tænker også om det kan være normalt .. /: ?

• #6   18. dec 2011 Det med at de helst vil sove på armen kan ringtig godt hænge sammen med hvis de har lidt ondt i maven..
    Det at komme op i en lidt mere lodret position gør det lettere at presse uden at det gør ondt, og får maven til at arbejde på en anden måde..
    Og det at blive bevæget, altså vugget i vuggen, eller på armen, eller at blive løftet op/lagt ned, hjælper også maven igang, så de små ikke skal ligge og ligne tomater i hovedet når de prøver at komme af med luft/afføring..

• #7   18. dec 2011 Dina : De der mylicon dråber, er det igennem lægen eller er det bare håndkøb?? smiley Puha, det var lang tid Isabella har haft det smiley Håber det er noget der går over her.

Louise : Dvs i bruger to forskellige mme'er eller hvordan? Synes ikke det er så slemt her at vi skal til zoneterapeut ´(7-9-13)

Tenna H : Ja, det er da egentlig nok rigtig. Sådan har jeg slet ikke tænkt på det.
    Tænker også det vel kan have noget med tryghed at gøre når hun stadig er så lille??

• #9   18. dec 2011 Dina : hold da op smiley det vidste jeg ikke. Hvor meget skal hun ha af de dråber, og hvor ofte? Er det noget man skal snakke med sp om først??

• #11   18. dec 2011 Dina : okay så smiley de ved vel også noget om det på apoteket? Dem tror jeg hellere vi må prøve at købe imorgen.

Kommentér på:
Luft i maven eller???

Annonce