{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Undskylder på forhånd!! ( Ren broktråd) {{forumTopicSubject}}

Så har man fået lavet en samværsaftale med baby's far,efter mange lange debatter i statsforvaltningens lokaler, om hvorvidt der skulle tages hensyn til at far(citat) "Jo ikke vil bruge sin lørdag på at køre helt ned til sin datter,når det jo ligesom er den eneste dag hvor man kan få en øl og hygge med vennerne" og andre meget egoistiske krav fra hans side.
Vi ender trods dette ud med en aftale vi begge( troede jeg) kunne acceptere, men nej....
Allerede ved første samværsbesøg brokker babydaddy sig over at han han "skal" komme og se sin datter,for han havde faktisk andre planer... Det gør SÅ ondt inden i mig at høre ham sidde og sige sådan om vores datter...
Hvorfor er det nødvendigt? Hvis det er sådan han har det,sys jeg virkelig han skal holde det for sig selv,eller vælge at vente med et samvær,til han er parat til at sætte sin datter først de to timer i ugen,han har tid til at se hende ....
Min lille prinsesse var så påvirket af situationen( den meget dårlige stemning der kom efter hans udtalelser),at hun var fuldstændig utrøstelig( hun græder eller ALDRIG) Og mor var også grædefærdig... smiley
Ville intet andet med dette indlæg ind at få luft ... For hvor er det bare hårdt at være så magtesløs smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undskylder på forhånd!! ( Ren broktråd)
  • #1   18. dec 2011 Hvor er det hårdt for jer søde... Det er så svært sådan noget... Så er det bedre at melde ud han næsten ikke ønsker samvær med hende...

• #2   18. dec 2011 Præcis... Så er det jo bedre for hende,at han får samvær når han engang er klar til det... For puh da,det her er alt for hårdt for os i længden:( Og tænk sig at dette er ved det allerførste samvær... Hvordan skal det ikke gå? smiley

• #3   18. dec 2011 sikke da en torsk :S

• #4   18. dec 2011 hold da k*** det er bare ikke det jeg vil kalde for en far... det er nærmere bare en mand der har lagt sperm til og så det det...

har ondt af dig og speicelt din lille datter for det er da bare ikk fedt og få sådan en oplevelse efter sådan en kæmpe kamp....

• #5   18. dec 2011 det lyder nærmest som om han føler sig tvunget til at se hende han kan jo bare lade vær hvis det så slemt for ham det villle i nok os være bedre tjent med.... har ondt af jer begge synd hun ikke har en bedre far håber i kommer frem til en bedre løsning for alle smiley

• #6   18. dec 2011 Hvad skal han så til samværet, han skal vel komme til jer

• #7   18. dec 2011 Lenchick: Jo,der var en børnesagkyndig tilstede. Hun sagde også gentagende gange til ham,at hun troede det var bedst at vente med at aftale samvær til han var mere samarbejdsvillig( husker ikke hendes formulering præcis) Men han endte med at "acceptere" aftalen. Er lidt nysgerrig... Ved du om jeg kan bede om at få en børnesagkyndig til at overvære samværet?

• #8   18. dec 2011 Jeanne: Ja,han skal komme til os... Men det vil han heller ikke respektere :S
    Nadia: Tusind tak smiley Vi skal nok klare den,jeg gir ikke op smiley Men puh ha,det er en hård kamp smiley
    Mor til dejlige Gustav: Ja,helt ærlig... Han burde lade hende være,istedet for at se det som en straf at være sammen med hende... Håber godt nok han kommer ind i kampen,inden hun er så stor,så hun kan forstå de ting der foregår:(
    Mor til skønne Magnus og DianaKim: Ja,han er faktisk ikke meget andet end en stor torsk,og slet ikke moden nok til at agere som far.

• #10   19. dec 2011 Jette B: Det er fuldstændig korrekt.... Kunne ikke sige det bedre selv!

Kommentér på:
Undskylder på forhånd!! ( Ren broktråd)

Annonce