Undskylder på forhånd!! ( Ren broktråd) {{forumTopicSubject}}
Så har man fået lavet en samværsaftale med baby's far,efter mange lange debatter i statsforvaltningens lokaler, om hvorvidt der skulle tages hensyn til at far(citat) "Jo ikke vil bruge sin lørdag på at køre helt ned til sin datter,når det jo ligesom er den eneste dag hvor man kan få en øl og hygge med vennerne" og andre meget egoistiske krav fra hans side.
Vi ender trods dette ud med en aftale vi begge( troede jeg) kunne acceptere, men nej....
Allerede ved første samværsbesøg brokker babydaddy sig over at han han "skal" komme og se sin datter,for han havde faktisk andre planer... Det gør SÅ ondt inden i mig at høre ham sidde og sige sådan om vores datter...
Hvorfor er det nødvendigt? Hvis det er sådan han har det,sys jeg virkelig han skal holde det for sig selv,eller vælge at vente med et samvær,til han er parat til at sætte sin datter først de to timer i ugen,han har tid til at se hende ....
Min lille prinsesse var så påvirket af situationen( den meget dårlige stemning der kom efter hans udtalelser),at hun var fuldstændig utrøstelig( hun græder eller ALDRIG) Og mor var også grædefærdig...
Ville intet andet med dette indlæg ind at få luft ... For hvor er det bare hårdt at være så magtesløs
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 29
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
har ondt af dig og speicelt din lille datter for det er da bare ikk fedt og få sådan en oplevelse efter sådan en kæmpe kamp....
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
sep 2011
sep 2011
Nadia: Tusind tak Vi skal nok klare den,jeg gir ikke op Men puh ha,det er en hård kamp
Mor til dejlige Gustav: Ja,helt ærlig... Han burde lade hende være,istedet for at se det som en straf at være sammen med hende... Håber godt nok han kommer ind i kampen,inden hun er så stor,så hun kan forstå de ting der foregår:(
Mor til skønne Magnus og DianaKim: Ja,han er faktisk ikke meget andet end en stor torsk,og slet ikke moden nok til at agere som far.
sep 2011
Undskylder på forhånd!! ( Ren broktråd)