7. okt 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 158
blærebetændelse eller for tidlig fødsel :( {{forumTopicSubject}}
Jeg fik hen af dagen igår sådan mens smerter som går om i lænden, jeg tænker det hele ok bare trænger til at slappe af, da jeg har bækkenløsning og ikke har været så god til at slappe af på det seneste. Så jeg går i seng, og vågner dog et par gange med smerter, men falder i søvn igen hver gang.
Så jeg står op da min søn vågnede imorges, også kom det med det samme igen. Det er en form for veer, bare meget svage, og stråler stadig om i lænd fra underliv. Heldigvis sku jeg til jordmoder idag kl 10, og hun blev lidt bekymret, om det enten kunne være blærebetændelse eller om jeg var startet i for tidlig en fødsels. Hun ville ikke undsøge mig dernede, da det ville kunne gøre det værre, hvis det var en fødsels så jeg har en akut tid hos lægen om 45min for at få testet for blære/underlivsbetændelse, og er det ikke det, så skal jeg på fødegangen og se om fødslen er igang, også vil de selvfølgelig gøre alt for at stoppe den.
Jeg er bare vildt bange og frustreret lige nu. Tanken om at hun har tænkt sig at komme allerede nu i uge 30, det er virkelig skræmmende. Jeg håber af hele mit hjerte at det er en blærebetændelse.
Tror bare jeg lige sku ha luft...
Er der andre der har prøvet t få stoppet en for tidlig fødsel? Jeg har lige haft blærebetændelse for 1 mdr siden, og der havde jeg endnu mere ondt end jeg har nu, men håber dog stadig det "bare" er blærebetændelse igen....
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Jeg har ikke prøvet at få det stoppet fødte selv i uge 29, pga. svær ssf.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 158
Mor til - pga svær ssf? Hvad betyder det?
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
okt 2011
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
krydser mine fingre for dig og venter på en update...
okt 2011
Og mange tak alle sammen, håber virkelig også det bare skaber sig og at der ikke er noget, eller at de kan stoppe det.
jun 2009
havde jeg nu været gået igang dagen efter ville jeg have været i uge 34 også havde de ikke stoppet det....
har siden da haft veer on/off og er liie kommet ind i uge 37 nu idag...
krydser mine fingre for dig at det ikk er så slemt og hvis det er så at de kan få det stoppet så du kan nyde graviditeten lidt længere...
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
okt 2011
De kan se mine sammentrækninger på den kurve de køre på mig, men hvad der er årsagen vides ikke endnu.
Ventetiden er laaaang......................
jun 2009
krydser alt hvad jeg har for at dig og bebs kommer igennem hvad end det er...
okt 2011
Lægen lavede en gyn scanning, hvor vi heldigvis kkunne se at min livmoderhals stadig er lang, så jeg er heldigvis ikke i fødsel, men jeg fik ikke rigtig noget svar, synes jeg. Det virkede somom de heller ikke rigtig vidste hvad det kunne være, så nu skal jeg påbegynde pencillin kur, og se om det kunne tage det. Ellers må jeg intet foretage mig udover at ligge stille til jeg skal føde nærmest. Det er bare svært når man i foorvejen har en dreng på knap 15 mdr, som gerne vil lege med mor. Man får sku dårlig samittighed, men lige der udtrykte de sig klart, at der ingen rengøring eller løft må være, kun aflastning.
Heldigvis har jeg min dejlige kæreste som kan tage lidt over, men ham har jeg også lidt ondt af, han arbejder jo hver dag, og skal nu også stå for næsten alt andet. Klap på skulderen til ham, for jeg ved han vil gøre det uden at beklage sig.
Tak fordi i gad høre på mig
jun 2009
krammere herfra..
okt 2011
Ja der er heldigvis kun 2½ mdr tilbage, så kan jeg igen være mig selv, DET glæder jeg mig bare til...... :o)
blærebetændelse eller for tidlig fødsel :(