{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

blærebetændelse eller for tidlig fødsel :( {{forumTopicSubject}}

Jeg fik hen af dagen igår sådan mens smerter som går om i lænden, jeg tænker det hele ok bare trænger til at slappe af, da jeg har bækkenløsning og ikke har været så god til at slappe af på det seneste. Så jeg går i seng, og vågner dog et par gange med smerter, men falder i søvn igen hver gang.

Så jeg står op da min søn vågnede imorges, også kom det med det samme igen. Det er en form for veer, bare meget svage, og stråler stadig om i lænd fra underliv. Heldigvis sku jeg til jordmoder idag kl 10, og hun blev lidt bekymret, om det enten kunne være blærebetændelse eller om jeg var startet i for tidlig en fødsels. Hun ville ikke undsøge mig dernede, da det ville kunne gøre det værre, hvis det var en fødsels smiley så jeg har en akut tid hos lægen om 45min for at få testet for blære/underlivsbetændelse, og er det ikke det, så skal jeg på fødegangen og se om fødslen er igang, også vil de selvfølgelig gøre alt for at stoppe den.

Jeg er bare vildt bange og frustreret lige nu. Tanken om at hun har tænkt sig at komme allerede nu i uge 30, det er virkelig skræmmende. Jeg håber af hele mit hjerte at det er en blærebetændelse.

Tror bare jeg lige sku ha luft...

Er der andre der har prøvet t få stoppet en for tidlig fødsel? Jeg har lige haft blærebetændelse for 1 mdr siden, og der havde jeg endnu mere ondt end jeg har nu, men håber dog stadig det "bare" er blærebetændelse igen....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blærebetændelse eller for tidlig fødsel :(
Kommentér på:
blærebetændelse eller for tidlig fødsel :(

Annonce