5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Så kom de første tænder.. {{forumTopicSubject}}
ja, her i eftermiddag, opdagede jeg hvorfor min søn havde sådan en forfærdelig nat. Han græd og græd, og det endte med at han faldt i søvn i mine arme, efter at jeg havde rokket ham i tre kvarter. Og han har ellers sovet igennem siden han var 4 uger.
Men i eftermiddags opdagede jeg to små fine bisser i undermunden Og jeg synes jeg kan mærke noget i overmunden, men kan intet se, så er i tvivl om der er noget, eller om det bare er en "kant" i tandkødet..
Men puuh, nu er han endnu tættere på at være en stor dreng. Blev næsten helt ked af det - jeg synes bare der sker SÅ meget med ham, lige for tiden! det går simpelthen så stærkt!
Bare en lille update her fra mig af (mens jeg venter på at hive lasagnen ud af ovnen..)
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Er lidt spændt på natten, for om der kommer flere tænder..
Men nøj, havde slet ikke forventet at reagere sådan. Blev sku helt trist, over hvor stor min lille baby er blevet, på knap et halvt år!.. Nøøj, tiden går hurtigt!
nov 2010
Der har heller ikke været noget med ham i dag, på trods af en smule feber.. og satser på at der heller ikke kommer noget i nat. Nu ER de jo brudt igennem!..
Så nu er det slut med tandløse smil..
nov 2010
Hvor ofte skal de egentlig børstes?? Børster hver aften i forvejen, men skal vel også gøre om morgenen. Skal det være oftere end det??
nov 2010
Må indrømme at jeg har glemt det her til aften.. sørge ellers for at børste gummer ret ofte (for at han skal lære det). Men han synes jo det er skidésjovt, så han ville nok vågne en del op, efter en ellers beroligende natflaske..
Så kom de første tænder..