{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.750 visninger | Oprettet:

Grøn allomin eller Nan HA1 {{forumTopicSubject}}

Er netop hjemvendt fra vagtlægen med Axl, blev ikke meget klogere end det jeg allerede var... Han synes vi skulle se tiden an ugen ud, og snakke med egen læge i næste uge til 5 ugers tjekket, også skulle der tages stilling til om Axl skal ind og skannes for mavemundsforsnævring..
Nå, men hvorom alting er, var den endelige konklusion, at jeg ikke har mælk nok til at mætte ham som situationen er lige nu, og at jeg, indtil min produktion kommer op på et niveau hvor han kan blive mæt, skal give ham MME 2-3 gange om dagen, og bare lade ham spise det han nu vil så han i hvert fald bliver mæt og får noget næring, lægen har så skrevet på en seddel at jeg skal købe grøn allomin eller NAN HA1, fordi Axl virker forstoppet og hård i maven..
Nu har jeg så læst og kigget på begge produkter, og kan læse godt og skidt om begge, så vil lige høre jeres erfaring - hhvilket af prodikterne ville I købe når nu det KUN skal fungere som et (midliertidgit) supplement til amningen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grøn allomin eller Nan HA1
  • #1   1. jan 2012 Jeg ville tage grøn allomin

• #3   1. jan 2012 jeg må prøve mig frem =) tak for råd
    Bare han bliver mæt, så er jeg godt tilfreds

• #5   2. jan 2012 jeg ville helt klart vælge allomin frem for NAN. NAN er meget hård ved maven og kan give forstoppelse.... allomin er meget blid for maven.... grøn allomin er kun til hvis de er forstoppet... ellers skal du give blå allomin smiley

jeg har testet alle produkter på min søn og det eneste han ikk fik forstoppelse af er blå allomin..... du skal bare lige vide at det ikk er alle steder de sælger det......

jeg har fundet det i super brugsen og i bilka.... fakta har dem i drikkeklare kartoner med 200 ml i hver...

• #6   2. jan 2012 Der er ikke andet end at prøve sig frem.. Axl gylper ko allerede bare ved brystmælk, så hvis han også gør det på MME går det jo nok smiley

• #9   2. jan 2012 Lenschik: jeg har lige været i føtex i ebeltoft, og de havde faktisk kun NAN og Beauvais på hylderne... spurgte dem om det var et produkt der skulle udgå, men de sagde det var noget de ville blive ved med at have...

• #12   2. jan 2012 Må jeg lige rette jer tøser !

Det er ikk alle børn der gylper af allomin. min datter gjorde ikk... min søn gylpede af alt fordi han var syg, men herefter han er blevet rask gylper han ikk !

man er nødt til at prøve sig frem, for at se hva der fungere best for ens barn...... nogen kan tåle det ene og andre noget andet....

den eneste min søn ikk får hård mave af er allomin..... så det er meget forskelligt fra barn til barn...

køb brikker og prøv jer frem..... i finder ud af det inden for et døgn ca og det er noget der fungere eller ej.....

Kommentér på:
Grøn allomin eller Nan HA1

Annonce