{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

autostol {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg lige tabt ang de der auto stole vi har sådan en brio med klik hvor man bare sætter autostolen ned i også sidder den fast, og mener den går til 13 kg, men hvad skal jeg så købe en fremad vendt?? hun kan ikke være der med hendes ben og det ser osse ud som om hun ikk kan side i stolen du vejer 8 kg, og er 71 lang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  autostol
  • #1   5. jan 2012 Vi har også den brio stol.. Har du pillet alt det der "ekstra" støtter af stolen, så der kommer mere plads rundt om hende? vores store pige kom ud af den da hun var 9-10 måneder, da hun var begyndt at være ked af det når vi kørte..

  • #2   5. jan 2012 da jeg købte autostole på tilbud til 9-18 mdr sagde ham der solgte dem til mig at man først skal smide børn over i den når de ikk kan være i den anden - det vil sige når hovedet når ud over kanten. benene bliver nød til at ligge lidt op af sædet osv - og at man faktisk først anbefalede at sætte børn over i en anden når de er 1 år aller først 9mdr hvis man ikk kan vente..

    0-13kg kan man så bruge frem til de ikk kan være der altså når hovedet når kanten øverst...


  • #3   5. jan 2012 den bedste at købe når hun skal have ny er faktisk en bagudvendt - men den tager os mest pllads. den ville jeg have haft - men der er bare ikk plads så det blev fremafvendte og de kommer ikk over i dem før om nogle mdr. der er stadig 10cm op til hovedekanten

  • #4   5. jan 2012 Jeg ville tage op i en babyudstyrs forretning og forhøre mig ad. Der er nogle regler omkring kg og om de kan sidde selv osv. Vi gik i kære børn da Naya ikke kunne være i hendes mere. Og de fandt den autostol der passede hende bedst smiley

  • #5   5. jan 2012 jah vilosse prøve ønskebørn men hverken ben eller hovde stikker ud syntes bare hun ser klemt ud når hun sidder

  • #6   10. jan 2012 Hej,

    Er det med eller uden stort overtøj?

    For det anbefales fx. ikke, at barnet har flyverdragt, dunjakke ol. på i autostolen, da man ikke kan spænde barnet godt nok fast.

    Man kan teste det ved, at sætte barnet fast med flyverdragt og spænde som man gør normalt. Herefter spænder man op uden at løsne selen. Flyverdragten tages af og barnet sættes i med en tynd jakke og tæppe. Hvis du sætter fingerne mellem barnet og selen vil du se, hvor mange cm selen mangler, at blive spændt ind og det stykke vil barnet 'flyve' ved et evt uheld.

    Der kan også være problemer med, at selen faktisk slet ikke spænder barnet fast på skuldrene, da flyverdragten er så stor, at selen sidder ved siden af. Ved et evt uheld, sidder barnet slet ikke fast og man kan faktisk være så uheldig, at hele overkroppen ryger ud af autostolen.

    - nu ved jeg ikke om ovenstående er tilfældet ved jer, men det ser jeg bare ofte at det er.

    Mht benene, så kommer de til at få lidt op af sædet. Det er slet ikke farligt og barnet sidder fint nok. Bare tænkt på de bagudvendte autostole, der går op til 4 år :0)

    Håber du kan bruge ovenstående til noget. For har i ikke plads til en bagudvendt autostol i næste størrelse, er det med at beholde datteren i stolene, så lang tid hun ikke er over vægtgrænsen og hoved stikker ovenud.

    Mvh
    Kristian


  • #7   11. jan 2012 nej hun har kun en tynd flec blluse på. og ikke mere for hun sveder helt vildt når vi køre bil, okay tak men så vil jeg lade hende side i den lidt endnu

  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #8   15. jan 2012 Nogle babystole er bredere end andre. hvilken model har I? Hvis hun sveder meget, så varm bilen lidt op inden hun sættes ud i den. Så kan I undgå fleecen osse. Og bare ægge et tæppe overhende mens I går ud til bilen

Kommentér på:
autostol

Annonce