{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Giv dit bedste råd videre .... {{forumTopicSubject}}

råd, der ikke kan købes for penge.....

Forleden var jeg på rest. med mine to børn på 11mdr og 2½ - bag os sidder en mexicansk dame med sin lille (måske 3mdr) baby i sin fancy klapvogn, I ved én af dem, som er høje og der er ikke plads til meget andet end baby. Damen mangler ikke penge, baby har det fineste lyserøde tøj på, ørenringe, guldarmbånd und so weiter. Men lille fine baby græder og græder og vil ikke sove. Mor blir frustreret, da det er en restaurant. Jeg fik så ondt i maven og den største lyst til at gå op og sige til hende at jeg tror at sikke fin din baby er, (for din skyld) men det baby virkelig har brug for er en NUSSEKLUD.

Der var intet...hverken bamse, legetøj at se på eller noget at krybe ind til. baby sad bare der spændt fast og forventedes at sove i en larmende rest. ?!

Mit bedste råd ever. Jeg fik det da min ældste var 5 uger og jeg var til min første komsammen, hvor jeg stod og gyngede frem og tilbager med hans lift, fordi han ikke ville sove.. så var der en pige, der kom og spurgte om jeg havde en stofble. Øhh ja. hun tog den lagde den ned i liften til min søn, lidt henover ansigtet og resten i hans favn og inden fopr 30sek sov han.. jeg var målløs og tænkte, hvorfor kunne jeg dog ikke selv have tænkt den tanke.. men sådan er det nu engang. vi glemmer at bebser kommer fra en varm og trang! livmoder og er vant til trygge, mørke og små forhold. Jeg fik hurtig købt nusseklud og det var bare sagen... han sov med den over hovedet. min mor panikkede og troede han ville dø af iltmangel, men SP sagde bare rolig, en stofble skal være lagt sammen hele 6 gange før den er så tæt den ikke kan trække vejret igennem. og nu har begge mine børn sutteklud og den yngste har også forsat en gang imellem en stofble hen over hovedet. Jeg ærger mig over jeg ikke gav mit råd videre til damen, men syns bare ikke jeg ville begi mig ud i den store forklaring, da jeg ikke vidste om hun talte engelsk og mit spanske ikke lige er SÅ godt at jeg ville kunne forklare det.

Oki, det blev langt, men I forstår hensigten... giv det videre smiley

HVAD er det bedste råd I nogensinde har fået, som nybagt mor? Hvad har hjulpet jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giv dit bedste råd videre ....
Kommentér på:
Giv dit bedste råd videre ....

Annonce