Ferie med baby :D {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
I anledning af at mine svigerforældre har sølvbryllup i år, har min vidunderlige svigerfar bestilt en charterferie til Fuerteventura, en ø som er en del af De Kanariske Øer.. Ferien er bestilt til starten af september, hvilket betyder at vi skal af sted som en familie, mig, min kæreste og vores vidunderlige babysmølf, som vil være omkring de 2½måned... Glæder mig som et lille barn til juleaften og det bliver så spændende at skulle rejse med sådan en lille størrelse...
Er der nogle som har været ude at rejse med deres baby så tidligt og har i nogle gode råd, som i vil videregive til mig..?? - vil så gerne være forberedt på alt... og man tænker jo, selvom der er en evighed til..
Knus mig, som om 3 uger skal MD..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Ingen problemer der. og alle jeg kender, siger det er nemmere at rejse, jo mindre børnene er!
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 142
Senest var vi en tur på Mallorca, og på det tidspunkt var Frederik lige blevet et år.. Synes det var noget nemmere første gang vi var afsted med ham. Han krævede lidt mere denne gang, og var stiktosset i flyveren hele vejen hjem
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 62
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Ferie med baby :D