{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Ferie med baby :D {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

I anledning af at mine svigerforældre har sølvbryllup i år, har min vidunderlige svigerfar bestilt en charterferie til Fuerteventura, en ø som er en del af De Kanariske Øer.. Ferien er bestilt til starten af september, hvilket betyder at vi skal af sted som en familie, mig, min kæreste og vores vidunderlige babysmølf, som vil være omkring de 2½måned... Glæder mig som et lille barn til juleaften og det bliver så spændende at skulle rejse med sådan en lille størrelse...

Er der nogle som har været ude at rejse med deres baby så tidligt og har i nogle gode råd, som i vil videregive til mig..?? - vil så gerne være forberedt på alt... og man tænker jo, selvom der er en evighed til..

Knus mig, som om 3 uger skal MD.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie med baby :D
  • #2   6. jan 2012 En fra min mødregruppe har været ude at rejse flere gange - første gang var datteren vist kun 5 uger!..

    Ingen problemer der. og alle jeg kender, siger det er nemmere at rejse, jo mindre børnene er! smiley



  • #3   6. jan 2012 vi var i italien med autotoget da anton var 3½ mrd - det foregik helt uden problemer - han blev ammet så det var jo nemt , så det bedste råd jeg kan give er sådan set bare at tage afsted og nyde det sammen med familien smiley



  • #4   6. jan 2012 Vi var også på fuerteventura da min søn var på samme alder... Det var helt fantastisk, og alle kvinderne dernede var fuldstændig vilde med ham... Flyveturen var ikke så sjov. Folk er ikke særlig forstående over at sådan en lille størrelse bliver ked af det engang imellem. Men glæd di til fuerteventura.. Det er så fantastisk. Er misundelig ;-).

    Senest var vi en tur på Mallorca, og på det tidspunkt var Frederik lige blevet et år.. Synes det var noget nemmere første gang vi var afsted med ham. Han krævede lidt mere denne gang, og var stiktosset i flyveren hele vejen hjem smiley


  • #5   6. jan 2012 husk baby skal have eget pas med billede smiley

  • #6   7. jan 2012 Vi skal til Tenerife om to uger med vores datter på 3 måneder smiley glæder mig helt vild smiley

  • #7   7. jan 2012 Tog til sydspanien da Emilie var 3 mdr gammel, hun blev 4 mdr der nede. Mit råd er at hav de vigtige ting til baby i håndbagagen! Vores bagage blev væk og Emilie ville kun drikke af flaske når hun blev stresset (og det gjorde hun af det virvar med flyveturen, desværre). Bagagen blev fundet igen men måtte låne brystpumpe anno 1970 af nogle spanske kvinder svigerforældrene heldigvis kender der nede.. Udstyret var ikke gammelt, de havde bare ikke bedre..

Kommentér på:
Ferie med baby :D

Annonce