{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

hmm børnehave:s {{forumTopicSubject}}

ja ved ik hva jeg skal kalde det så ret den bare smiley hehe
nå men havde en episode den anden dag i victors børnehave som går mig på og har bare lige brug for at vide om det bareer mig der emsig eller hvad smiley

men sagen er den at victors børnehave er blevet lagt sammen med nogle andre børnehaver her i området. dvs ny kæmpestor børnehave med nye børn og nyt personale.

nå men den anden dag da jeg henter victor er han ved at hjælpe rengøringsdamen med at feje sammen med en anden dreng, så jeg pakker hans ting sammen og står så og venter på han blir færdig. så kan jeg høre en pædagog der står med afkrydsningslisten hun spørger så en af de andre børn om victor peter er taget hjem (han er så min) og om der er en eller 2 victor. drengen svare hende ik og hun spørge ham 3 gange eller sådan noget (ja jeg står bare og siger ingenting for vil da gerne vide om hun konkludere om min søn er der eller han er taget hjem) nå men så vender den her reggøringsdame sig om og siger til hende at der er 2 victor og victor peter står her.
jeg gir mig så til kende og fortæller hende jeg ikke sys det er særlig betrygende de ikke ved hvem der er hvem og hvem der er taget hjem og hvem der ik er og at hun så yderligere spørger en af de andre børn! hun blir bare sådan småfornærmet og siger at det jo svært med alt det nye osv. sys ikke rigtig hun tog min bekymring særlig seriøst.

men vi skal snart til forældremøde omkring alt det nye kan jeg godttillade mig attage den op igen der? sys bare ikke det er okay hun vælger at ligge sin lid til om et andet barn mener han er taget hjem osv. tænk hvis ungen havde sagt ja og han var afkrydset som værende taget hjem og han så selv var gået eller noget, så havde ingen jo undret sig osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm børnehave:s
Kommentér på:
hmm børnehave:s

Annonce