{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lift vs voksi
  • #1   14. jan 2012 vi brugte ikke lift til frederic da han blev født. Men blot hans voksi med bæreplade, han er fra sep '08 og har sovet dejligt i hans gennem 2 vintre.

Har slet ikke savnet en lift.

Vi købte for ca 1½ år siden en demo vogn med alt inkl, så vi har godt nok en lift til nr. 2, som kommer til april. Men vil helt klart til efterår/vinter bruge voksi igen...

• #2   14. jan 2012 Jeg har en dreng fra dec 2010, og vi brugte voksipose til ham i starten, men da det blev for varmt, så rykkede han altså over i en lift. Jeg har været glad for begge ting. Nu er han 1 år og vi bruger igen voksiposen..

• #4   14. jan 2012 vi fik en sleebee i dåbsgave, og har siden ikke brugt liften. dog tror jeg hvis vi skal have en mere engang at så vil vi nok stadig bruge liften når vi skal nogen steder hen, så den lille kan sove i den indenfor.

• #5   14. jan 2012 Har aldrig haft voksi. Kun lift og er glad for liften. smiley det er vist en smagssag.

• #7   14. jan 2012 men jeg må sige jeg synes det er vildt rart at jeg ikke skal smide tøsen i flere lag tøj før hun kan komme ud, hun skal kun lige have hue og vanter på, og så koger hun faktisk tit ;o) så jeg ville helt sikkert ikke undvære posen igen ;o)

• #8   14. jan 2012 vi har brugt lift og det har været fint til os smiley som en anden siger er det nok en smagssag.

men nu låner jeg lige din tråd, håber det er ok smiley men vi har fået sådan en sleebee og hun skal starte dp i næste uge og tænker så kan hun jo sove i den der smiley men den virker super varm, hvad sover de i i denne tid, bare fleecetrøje og vante og hue eller? smiley hun skal jo helst ikke fryse og helst ikke svede for vildt smiley

• #13   15. jan 2012 Jeg havde begge dele til min ældste, men til de to yngste brugte jeg kun voksi

• #16   15. jan 2012 Vi havde også sommer dynen til voksi og syntes som de andre med voksi at det er dejlig ikke at skulle pakke sit barn ind i en masse tøj - dyne - tæppe mm.

Frederic kunne sove i -5 grader blot iført uld body - strømper - hue og vanter.

Det gode ved uld er at det er bedre til at regulere varmen - lede varmen væk, end en alm dyne.

Her fandt dog hurtigt ud af at lege udbryder konge i sin voksi, så vi købte en voksi urban.

• #17   15. jan 2012 Takker for de mange svar smiley

Hvad er jeres erfaringer med sommerdynen til voksi/sleebee? Bliver de stadigvæk meget varme?
    Jeg får nemlig en sidst på sommeren bebs...

• #18   15. jan 2012 Vi tænkte udelukkende økonomisk og praktisk da vi skulle vælge.

Hvis vi skulle have en lift. Ville liften koste 1300, i sig selv, og ville vi skulle købe xtra dyne og madras til barnevognen også. Alt i alt omkring 2500.

Voksien koster 2000 og 2400 med bæreplade. Så de penge som,,liften koster kunne vi godt bruge på noget andet.

Vi valgte så voksien da den kan bruges i meget længere tid (op til 3 år) og liften kan kun bruges meget kort tid.

Kommentér på:
Lift vs voksi

Annonce