{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

åndsvage tanker????!! {{forumTopicSubject}}

Hej BG....

Jeg er begyndt at få nogle rigtig trælse tanker. Jeg har jo min lille lækre dreng noah på 15 mdr og venter en pige d. 12/3-12. Nu er der jo pludselig ikke længe til mere, og jeg er begyndt at få dårlig samvittighed forskud overfor noah.

Tænker hele tiden, at noah vil føle sig tilsidesat, at han bliver ked af det på mig, at han føler jeg svigter ham osv, når den lille kommer og han måske bliver jaloux... Det er nogle forfærdelige tanker at gå med... Jeg vil selvfølgelig gøre alt hvad der står i min magt for at det ikke sker, og vil have ham med i alle ting omkring lillesøster osv.... Det ville bare knuse mit hjerte, hvis han blev ulykkelig og følte mor ikke havde det samme tid til ham mere...

Åh ha altså, kæft det blev nok lidt rodet..... Andre der har haft disse tanker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åndsvage tanker????!!
  • #1   17. jan 2012 Og mon han klare det? Har snakket med DP mor omkring det, og hun siger at jeg nok skal forvente en reaktion smiley
    Men at han jo også har hende som en fast base, og hun nok skal tage godt hånd om ham.


  • #2   17. jan 2012 -ja farmand er her også :o)

    Men nej de er ikke sjove de tanker. Det andet har jeg slet ikke tænkt på.


  • #3   17. jan 2012 Pernille - det har du nok ret i, prøver jeg også at fortælle mig selv. Kan være det er mine hormoner der spiller mig et puds i disse dage ;o)

  • #4   17. jan 2012 selvf blir det hårdt men kender en del der har fået søskende i den alder og de tager det faktisk næsten bedre end en 3 årig min dreng var 22 mdr da han blev storebror og han fandt hende bare uinteressant men nu hvor hun er 5 mdr sætter han sig tit og leger med hende, som pernille skriver, husk ham og tag på nogle hygge turer, fx malk ud og tag i svømmehallen, ud og handle, gå en tur eller hvad nu der lige lyster:-) skal nok gå og de blir uadskellige:-)

  • #5   17. jan 2012 vil også sige det er nprmalt smiley jeg var også ved at skide i mit tøj da jeg ventede nr 2 og min dp havde også sagt at jeg skulle forvente en voldssom reaktion fra victor da han ikke er så god til forandringer og han ku ikke lide de små børn i dp eller legestue, så jeg tænkte bare ohhh nooo :s men der var ingenting og vores barselsgæster gjorde det samme som pernilles hilste på victor og gav ham en lille ting smiley

    men nej man har ikke samme tid som hvis der kun var 1 det siger sog selv jo smiley men mine bekymringer gik også på lillesøster for victor har jo altid haft os og da han var spæd ku man jo sidde hele dagen og dikke dikke, du kan ikke dikke dikke 24/7 men nr 2 da der jo er en mere så var bange for hun kom til at mangle et eller andet smiley men det kommer når først de er der, man skal bare huske og lave nogle ting med dem hver for sig smiley


  • #6   17. jan 2012 De tanker havde jeg også hen mod slutningen ! Og de første dage på syghuset.. Nu de pist væk ! Jeg er alene med dem, så her var det jo lidt anderledes.. Men for vores vedkommende er det ikke slemt..

    Jeg har sørget for at Nena var med til ALT hver gang hun ville ! Pusle, bade, made, hygge ? ja alt. Kommer Nena hen til mig og jeg går med den lille og hun så vil op? Jamen så kommer hun op. jeg går ofte med dem begge på armen, eller sidder med dem begge, fordi det der Nena's jalousi kan finde på at melde sig, andre gange har hun det fint med bare at holde mig i hånden (:

    Når Nena er i vuggestue bruger jeg alt min tid på Mila, enten hygger vi og ellers sover vi sammen smiley
    Når Nena kommer hjem sover Mila selv, mens Nena hun er vågen og har os tid... Er Mila vågen jamen så Nena med i det der foregår eller omvendt er Mila med i det Mig og Nena laver (:

    Den første dag nena så os ville hun ikke snakke med mig, og skreg bare jeg kom i nærheden a hende med Mila, men hun havde heller ikke set mig i 2 dage for første gang ever ! Samt hun ikke rigtig anede hvad mila var.. for Nena var jo kun lige 14 måneder.. (:

    Idag er der ingenting hun er virkelig glad for Mila. kysser og krammer hende og er virkelig opmærksom på hende (: Men som sagt kan jalousien godt melde sig når jeg løfter rundt på Mila.. Men det ikke noget hvor man tænker suk -.- For det eneste der sker er hun kommer og rækker op efter mig (:


  • #7   17. jan 2012 Mange tak for alle de gode svar :o)

    Ja det er også noget værre noget jeg er blevet sat på barsel før tid, så har man rigtig tiden til at gå og tænke alverdens tanker smiley Heldigvis er det jo også et kæmpe privilegium at jeg kan beholde noah hjemme, aflevere ham og hente ham, når jeg har lyst, så jeg rigtig kan hygge med ham inden nr 2 ankommer smiley

    Noah er heldigvis glad for andre børn, og babyer, og er i det hele taget glad ved alle mennesker, men samtidig en dreng som allerede rummer mange følelser og forstår bare så meget (alt for hurtigt sommetiider, synes jeg;)............ Men vil helt sikkert huske det med at folk skal være gode til at hilse på ham og have en lille ting med til ham, så han ikke føler sig overset, rigtig god ide smiley

    Pernille - Sådan har jeg det nelig også, at jeg umuligt kan elske noget højere end Noah, og som du igen siger, så kommer man selvfølgelig til at elske sit andet barn ligeså meget... smiley

    Mor til 2 skønne tøser - Hatten af for at du klare det hele selv - ville ikke vide hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde min dejlige kæreste at dele alle disse ting med. Han er heldigvis meget kølig hvad det angår, og mener alt nok skal gå ;))

    Ork alle de kære tanker ;))


  • #8   17. jan 2012 Mor til Noah..

    Tja jeg ser det ikke som noget stort.. Dage som idag er de eneste dage hvor jeg synes det hårdere at have to end bare en (: Men jeg har også syg pige smiley


Kommentér på:
åndsvage tanker????!!

Annonce