{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

hvad mætter mest, MME {{forumTopicSubject}}

er der nogle MME der mætter mere end andre??? Melissa spiser stadig en del om natten, hun er begyndt på grød, men grundet en dum tunge bliver det ikke til det helt vilde, så vi arbejder meget med det, det er ikke som sådan et problem men det kunne da være rart hvis hun ikke spiste så meget om natten men lidt mere om dagen, sammenlagt spiser hun ca 800-900 ml plus lidt grød og mos på et døgn, men de 300-400 ml er nat/tidlig morgen, jeg har virkeligt forsøgt at give hende mme eller grød når hun virker sulten, men jeg kan bare ikke få mere i hende, fra hun har fået hendes tidlige morgenflaske ved 4-5 tiden spiser hun max 150 ml inden kl 13-14, og jeg aner ikke hvordan jeg får lavet det om... hun er super glad og meget meget nem ellers...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad mætter mest, MME
  • #1   17. jan 2012 det skal måske siges hun har en noget sart mave, og får derfor grøn allomin, men måske kunne man finde noget der også fungerer til sarte maver men mætter mere..

• #2   17. jan 2012 mie har os mega sart mave og det eneste der virker her er syrnet bouvias staves men det er gået ud af handlen men ellers ville jeg prøve med nan ha eller det fra apotektet det kan mie os tåle og skulle vist mætte mere harjeg hørt

• #3   17. jan 2012 nå for katten vi har ellers også brugt bouvais når de ikke lige har haft allomin, men kunne nemlig ikke finde det i bilka i sidste uge, men det er jo så nok fordi den er gået af markedet, fandt det så i superbest...

måske jeg skulle prøve det NAN HA synes egentligt godt jeg har hørt en del der bruger det..

• #4   17. jan 2012 Synes ikke grøn Allomin mætter så godt.
    Emma har problemer med forstoppelse, men i samarbejde med børnelæger på sygehuset, er jeg gået over til at give hende Nan 1 Pro, og 2 Ml Lactulose 2 gange om dagen.
    Det fungerer herhjemme.

• #5   17. jan 2012 line husk lacktolose gør tarmen slap

Kommentér på:
hvad mætter mest, MME

Annonce