{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Barnepige.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa. smiley

Vi har snakket om at få en barnepige til Christian 1 gang om ugen. Hun skal passe ham i ca 2 timer til jeg kommer hjem fra arbejde.. Jeg gider ikke være afhængig af min familie selvom de meget gerne vil hjælpe.
Hvad vil i give sådan en ung pige i timen? Vi har ikke fundet en endnu.
Hvordan vil i finde en? Slå et opslag op i de forskellige butikker her nede. Vi kender ikke lige nogen i nærheden af os, der har halv store børn, desværre.

Tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnepige..
  • #1   22. jan 2012 Jeg arbejder ikke, men går i skole smiley

• #2   22. jan 2012 Sæt en annonce i avisen smiley

Omkring 50-75 i timen

Husk at stille nogen krav, alder, erfaring etc.

• #3   22. jan 2012 jeg ville sige omkring 100 kr pr time ca....

• #5   22. jan 2012 Da jeg selv var barnepige fik jeg 75 kr./t. Jeg var 17-18 år og passede hende i to timer. Jeg har arbejdet i bh/vs i to år der.

• #6   22. jan 2012 Jeg vil også sige at det kommer lidt an på hvilken erfaring osv der er med i spillet (: - Når jeg passer børn tager jeg mellem 25/50 kr timen (: .. (25 pr barn hvis der er mere end to der skal passes) - Jeg vil så overveje at ændre det da jeg skal igang med en uddannelse som pædagogisk assistent, og ved at jeg får mere viden indenfor området, kan jeg også håndtere børnene på en helt anden måde, og være med til at udvilke dem psykisk og fysisk smiley ...

Vil nok sige at hvis du tilbyder 50 kr i timen, er det en fair pris, der er rigtig mange der gerne vil passe børn, så du skal nok finde en du klinger med der vil gøre det til den pris (: !

• #7   22. jan 2012 Hvor bor du henne? smiley

• #8   22. jan 2012 Jeg tror du skal sige minimum 60-75 kr. i timen smiley når det "kun" er to timer, så tror jeg, det er minimum. Hvis hun så skal hjælpe jer en aften, en weekend eller andet,så kan I jo forhandle om en samlet pris. Jeg sku i hvert fald ik passe børn for 25 kr i timen, som Tenna skriver. Så er det jo kun en halvtredser pr. gang smiley

• #9   22. jan 2012 Da jeg var 18 år fik jeg 50 kr i timen for at passe børn, det var nok for mig - og jeg elskede de børn, så sikkert derfor ...engang imellem gav de mig dog mere smiley

• #10   22. jan 2012 charlotte: Det er hvis jeg fx passer 3 børn fra 17.00 til 22.00 så tager jeg 375 for det, men passer jeg 1 eller 2 børn i det samme tidsrum tager jeg 250 (: ..

Det er bare et form for tilbud hvis man kan kalde det det, da det jo kræver lidt mere energi og gåpåmod at passe 3 børn end et barn ^^ ..

• Nana O
    Nana O Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #11   22. jan 2012 Tænkt at i ikke har fået mere for at passe børn.

Arh jeg vil sige mindst 100kr i timen, men kommer selvfølgelig and på mange ting. Hvis hun skal mere end bare almindelig pasning, skal hun selvfølgelig have mere smiley

som kattepasser får man ca. 150 i timen. Hundelufter ca 100 i timen.

• #12   23. jan 2012 Netop det har jeg ofte fået afvide ^^ ...

Personligt nyder jeg at være sammen med børnene, og eftersom det også er fornøjelse for mig, vil jeg simpelthen ikke kræve mere i løn... (:

Men personligt tror jeg det er godtnok at det ik er dyrere at få passet børn, da det jo ofte er hvis man skal have en alene aften i byen med middag og biotur man får sig en barnepige, og hvis barnepigen så skal have 400-600 kr for at man skal være ude en aften, og man også skal betale for selve maden osv når man er ude, så løber det virkelig hurtigt op smiley ..

• Nana O
    Nana O Tilmeldt:
    maj 2011

#13   23. jan 2012 Jeg synes det ville være en god ide at sætte sedler op på skoler smiley

• #14   23. jan 2012 Nana - Ja det tror jeg faktisk du har ret i ! - det ville give hurtig gevinst tror jeg (:?..

• Nana O
    Nana O Tilmeldt:
    maj 2011

#15   23. jan 2012 Hvis jeg skulle ha passet mine børn, skulle den unge pige eller dreng da have en god lån. Ikke kun fordi hun skal passe, men også fordi jeg ville få dårlig samvittighed hvis jeg skulle have en børnepasser som får 25-80 i timen.

Jeg vil mene at 100kr i timen helst mere er retfærdigt for jer begge. Skal jo også ligge mærke til at mange unge ikke arbejder lige så godt hvis de ikke får en retfærdig lån. smiley

Tenna - Ja var også min tanke, Jeg ville dog sætte den på skoler for unge der er gået ud af folkeskolen. eller ind til de ældste klasser i folkeskolen.

• #16   23. jan 2012 Jaa, det kan du have ret i, men jeg har faktisk ofte haft det skidt med at skulle tage imod penge når jeg har passet børn, da det ofte var beløb på 300-400 kr, selv om jeg det meste af tiden havde siddet og set tv... jeg passede to drenge på et tidspunkt, fra kl 17:15 til 02.30... Og da drengene kom i seng kl 19.30 sad jeg resten af tiden og så tv, så havde forældrene altid købt slik eller sodavand til mig, og lagt nogle film frem til mig jeg kunne se (: .. (De var super søde og vi havde et rigtig godt forhold til hinanden)

Så får jeg det dårligt med at skulle tage penge, for i princippet har jeg jo kun passet dem omkring 2 timer, da jeg resten af tiden bare har siddet og set tv, og lyttet efter om de vågnede (det har jeg aldrig været ude for)...

• Nana O
    Nana O Tilmeldt:
    maj 2011

#17   23. jan 2012 Tenna -

Ja men kan jo være "heldig" at børnene er utrolig nemme og den slags, men du passer dem stadig og gør et godt stykke arbejde. Man skal også tænke på det ikke er dine børn og det du gør er at gøre forældrene en kæmpe tjeneste, ikke dig, selvom det godt kan føles sådan fordi som jeg kan forstå at du elsker at passe børn, men man skal også passe på med at være for gavmild med sådan noget.

Jeg synes også man skal passe på med at sparer for det er altså et kææmpe ansvar at passe et andet menneskes barn

Jeg syntes det er uforståeligt at jeg fik mere som kattepasser(hos opdrætter) end nogen gør, som børnepasser, som jeg vil mene er et noget større ansvar. også selvom jeg var meget gavmild og ville gøre det for omkring 500kr om ugen fordi jeg elskede at være der og passe kattene, så er det jo uretfærdigt og det kan jeg da godt se i dag, fordi det nemlig er et stort ansvar.

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #19   23. jan 2012 Jeg vil sige 100 når man er over 18 år. og 75 når man er under 18 år. og selv om børnene sover paser man dem jo stadigvæk.

• #20   23. jan 2012 Jeg har altid gået 50kr når jeg har været barnepige men det var jeg så og kun 16 år og det synes jeg egentlig er fair! Di går måske 75 for at arbejde i butik!

Men er de over de 17 så vil jeg også sige 100kr Vil ikke selv arbejde for mindre i den alder;0)

Men tror det er meget forskelligt med hvor gammel man skal være. Jeg har 13 da jeg passede 3 små piger første gang (1,3 og 5 år)

• #21   23. jan 2012 Stave frjl er gratis;0)

Og så var jeg 12 ikke 13 da jeg startede med at passe børn;0)

• #22   23. jan 2012 Nana- Du har helt ret (: !

De drenge jeg passede var utrolig nemme, og det er nogle rigtig dejlige drenge, men derfor får jeg stadig den der følelse "jeg har ikke fortjent de her penge" når jeg bare har været der og set tv og lyttet efter dem det meste af tiden.. Men selvfølgelig gør jeg også forældrene en kæmpe tjeneste iogmed at de får en friaften, og kan godt forstå hvis du mener jeg burde få mere når jeg arbejder som barnepige (: !..

Kommentér på:
Barnepige..

Annonce