{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

>:0( MÆND {{forumTopicSubject}}

jaa puhh er på grådens rand, min kæreste har været væk hele weekenden, og kom så hjem her til aften, og var skide sur, nåå men jeg får straks skider for ikke og ha smurt hans madpakke, og været ude og gå med hunden(som han godt ved jeg ikke kan her om aftnen) men jeg skruer op for mine hormoner, og forklarer hvor dårligt jeg har det, men okay det ved han jo ikke nok om for han tror bare jeg har alm influenza, med snot(som jeg ikke plejer og bli slået ud af) men jeg fortæller så hvordan jeg har det, og han er skide lige glad, og det er ingen undskyldning. men jeg siger jeg havde planlagt han bare skulle ha nogle penge med, og så købe noget, hvor han så kommer med den rappe replik"ja jeg ved jo ligesom ikke hvor jeg skal købe noget" hmm tænker jeg når du selv står for og skal smørre plejer han og straks og komme med ideen om han bare køber noget, så hva fand.en er det for noget bullshit og komme med? ahh men blev så sur.
men da der var kommet lidt ro på igen fortæller jeg stille og roligt at jeg sover på sofaen da jeg spiser, og tisser når jeg kan få noget ned, og kan ikke sove. ja så var jeg mega egoistisk, og hvordan skal han nu kunne sove. hmm undskyld jeg ikke gider og vække dig hver halve time fordi jeg skal på wc, og slet ikke kan sove deroppe når jeg har det som jeg har det.
PUHH var ved og overveje og bare sove udenfor, kan ikke lige klarer trykket af ham, ALT er bare min skyld lige nu.

hvorfor er det lige at når jeg ligger syg at jeg skal lave alt, og når det er ham, laver han ikke en skid.MEN uhh hvor skal jeg huske det. lige der er jeg djævlen i mig selv.

skal siges vi ALDRIG skændes er måske 2 gange i de 3 år vi har været sammen, og det er ingenting normalt. og lige nu er jeg bare så mega følsom, >:0(

for hans egen skyld håber jeg han er bedre imorgen, ellers blir jeg RIGTIG rødhåret

Undskyld skulle bare lige af med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  >:0( MÆND
  • #1   22. jan 2012 kan godt forstå dig, nogle gange er mænd bare mega trælse smiley

  • #2   22. jan 2012 træls kan slet ikke beskrive det lige nu. jeg virkelig hader ham lige nu, og han syndes det er hårdt og selv tykke sin mad. det er åbenbart hva man får ud af og pyller om ham når han er syg. sker ALDRIG mere. slut, man skal ikke få mit pis i kog, når jeg har alt for mange hormoner i kroppen.

  • #3   22. jan 2012 Undskyld, men hvem er det lige der er gravid? - dig eller ham?
    Han lyder edderman'me "gravid sur" ... han kan da smøre den madpakke selv!!! ...

    Og hvis du ikke kan lide at gå med hunden om aftenen, eller er dårlig, så må han da lette numsen hvis han vil have den skal ud og gå - ellers dør den altså ikke af at i springer en aftenstur over.

    Sov du bare på sofaen, og lad ham blive oppe i sengen og være muggen smiley


  • #4   22. jan 2012 Han kan sgu selv smøre sin madpakke! Den var ikke gået herhjemme. Lad du bare ham sove alene, så kan han bruge natten til at finde frem til den rette undskyldning - det fortjener du! smiley

  • #5   22. jan 2012 jaa har spurgt ham om han ikke snart skal ned ned en tis prøve hos lægen og se om han er gravid, han er meget gravid sur.
    Jeg har ikke noget problem med og smørre hans madpakke når jeg har det godt, men når jeg ligger og ikke kan hænge sammen så går jeg ud fra han gerne vil hjælpe lidt. men Nej det vil han så ikke..
    ja hunden har været ude i haven 10 gange i dag, men den skal ha sin tur idag, åbenbart, og han orkede det ikke:0( øhh undskyld jeg har feber og ikke kan få luft, det skal han da ikke tænke over:0(
    Ja jeg var også ligeglad, sådan som han var her til aften, vil jeg slet ikke ligge ved siden af ham


  • #6   22. jan 2012 jeg jeg er alene mor til en dreng dog med en god indtægt, men det er så også det eneste der adskiller ham og en 3 årig

  • #7   23. jan 2012 Den havde bestemt ikke gået her hjemme! Jeg ville være møj tosset..... Han er da fuldstændig urimmelig alså...... Held og lykke med ham gennem din graviditet;), så må vi håbe at han snart begynder at forstå din graviditet.:)

  • #8   23. jan 2012 Høhø han lyder lidt som min mand. Han kan også nogle gange få nogle flip, men det plejer som regl at gå over igen. Og så er han blid som et lam.. smiley

    Hvordan er jeres morgen gået?? Har du fået en undskyldning??


  • #9   23. jan 2012 så er det med lle mænd når kvinderne er syge hvornår der mad hvor mit tø osv når manden er ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH jeg så dårlig gør lige dit gør lige dat he men håber i kommer over det

  • #11   23. jan 2012 Be ham smøre sin madpakke selv. Og hvis han skal brokke sig mere, så sig han kan aflevere en urin prøve hos lægen smiley

  • #12   23. jan 2012 Årh din stakkel !!

    Sådan er min kæreste heldigvis ikk. Jeg har været syg nu i en lille uges tid og hver dag, når han er kommet hjem fra skole, har han passet og plejet mig. Han laver the til mig, med honning i, gør rent, laver mad og underholder Oliver. Alt imens at jeg bliver beordret til at ligge på sofaen, har sågar fået forbud mod at hjælpe ham ....

    Men min x var akkurat li som din kæreste og jeg kan inderligt huske hvordan det var !! Da jeg ventede Oliver, fik jeg for tidlige veer i uge 23 og han gad ikk engang at køre mig på sygehuset ... næh jeg måtte sku da ta en bus .......... FORDI HAN SAD OG SPILLEDE COMPUTER !!! Nå men jeg tog så den her bus ind på fødegangen, blev indlagt og fik noget som skulle stoppe mine veer osv ....


  • #13   23. jan 2012 Hold da op, sikke en "mand".

    Han kan da smøre den madpakke selv, hvem er du, hans servicehjælp eller hvad? Jeg kan sletter ikke fordrage sådan noget. Det skulle min mand gøre en gang, så var det ud til højre. (Ok, det passer nok ikke helt, men jeg er også gravid, med masser af hormoner). smiley


  • #15   23. jan 2012 nej jeg fik en sur mand ned imorges. håber det blir bedre iaften, ellers flytter jeg hjem til mine forældre til han har tænkt sig om. det er desværre det eneste der virker, og jeg magter ikke det her lige nu, og han ved det:0(

  • #16   23. jan 2012 maibrit - Ej det kan han da ikke være bekendt, han må lige mande sig lidt op og blive glad igen.

  • #17   23. jan 2012 Lyder som om, at du ville have godt af at komme lidt væk fra det der....

  • #19   23. jan 2012 Egentligt ærgeligt, at nogle mænd ikke forstår hvad en kvinde gennemgår under en graviditet og efter også.

    Ved godt at det må være svært at sætte sig ind i når man er mand og ikke kan de ting. Men helt ærligt.. Det er da ikke super advanceret videnskab, at kunne regne sig frem til, at det er hårdt både fysisk og psykisk for en kvinde at få et barn.
    At gå gravid, kaste op og ha det dårligt, føde, at amme, tankerne i hovedet, hormoner, følelser overalt.. jeg kunne blive ved.

    Og så er der en som mig, -som så mange andre - stadig 1,5 år efter stadig kæmper med fødselsdepression.
    Det er fanme ikke let! Og så sidder der nogle mænd og tager det som en "selvfølge" fordi det kvinder - de skal de der ting.
    Gu er det ej! Synes kvinder generelt fortjener en kæmpe respekt for alt det de egentlig gør, når de får et barn.

    Og så sidder der en mand og brokker sig over sin gravide kvinde fordi hun ikke har smurt madpakke til ham...

    Amen altså!


  • #21   24. jan 2012 heldigvis var han god da han kom hjem igår, og kunne godt se jeg havde det dårligt. men måtte jo bare sige at det ikke var iorden det han gjorde igår..
    sker det en gang til, flytter jeg, så må jeg jo se om han vil ha os igen, eller vi bare skal flytte helt:0(


Kommentér på:
>:0( MÆND

Annonce