{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på tænder??
  • #1   10. apr 2008 (: oki, tak.. så håber jeg de snart titter frem, for hold da op en lille pive mus man har fået sig..

  • #2   10. apr 2008 tænkte på, hun vil ikke så gerne spise for tiden og slet ikke idag, idag har den været slem, hun vil ikke rigtig, kan det også være fordi hun måske har ondt i gummerne?? Nogen der ved det

  • #3   10. apr 2008 hold da ferie det lyder da vildt.. Ja det utroligt sådan en forskel der er på deres udvikling

  • #4   10. apr 2008 hun vil ikke så gerne have man mærker hende på gummerne, men det jeg kan mærke mig frem til er at gummerne for neden virkere hårdere

  • #5   10. apr 2008 hun elskede også at få gnubbet gummer for ja bare et par dage siden, men hun er ikke så pjattet med at vi røre ved dem lige pt. vi må da lige se om vi kan se det hvide under huden..

    tak for svar begge to (:


  • #6   10. apr 2008 ja mine børn har også fået tænder hurtigt.. dog ikke så hurtigt som bonnie´s..
    nathea mangler kun 2 stk hjørnetænde,.. så bliver lidt spændende at se hvornår de kommer..
    men mine børn har spist hele tiden. men har da bå været pjevset og det ene og det andet..
    men der kan jo gå op til 3 mdr fra de første pjevsede tegn på at der er noget på vej.. og så kan det holde pause.. fo så lige pludselig at bryde 4 tænder ud samtidig;-)


  • #7   10. apr 2008 min datter er 21mdr og er ved at få hendes hjørnetænder hehehhe det har taget sin tid med hendes, men ja du skal nok regne med det er tænderne der er på vej

  • #8   11. apr 2008 Låner lige din tråd, håber det er ok.

    Lærke har en blænelignene ting i undermunden, den har været der i 3 dage. Den er på ydersiden af gummen, det vil sige ud mod kinden.

    Hun har savlet længe og puttet fingerne, helst begge hænder ind i munden længe.

    Tror I det er en tand??

    Ringede til lægen i morges og de ville ikke se på hende fik bare af vide, hvis den blev var det en tand, forsvinder den er det en blæne.
    Tænk engang, det havde jeg da slet ikke regnet ud ( ironi ).


  • #9   11. apr 2008 Skal lige siges at selvom at det tit betyder tænder når de savler så er det ikke altid sådan..
    Nogen gange savler de bare for at savle smiley

    Min søn savlede UHÆMMET fra han var 3 mdr og alle de kloge sagde TÆNDER !! Men nej, ingen tænder før der var gået et halvt års tid med savlen..


Kommentér på:
Tegn på tænder??

Annonce