{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødes ?
  • #1   11. feb 2012 jeg er frisk smiley bor selv lidt udenfor brønderslev og har en datter på 15 måneder, så de to tøser kunne da få noget ud af hinanden.

  • #2   11. feb 2012 Anika M , vi bor i Jerslev smiley , de jo os næsten samme alder så tror os helt sikkert de kan få rigtig meget glæde af hinanden (:

    Og det er jo os rigtig dejligt at møde nye mennesker smiley


  • #3   11. feb 2012 uhh min datter går i dp i klæstrup bor selv ude i hollensted, kan se vi også nogenlunde er jævnaldrende, bliver 22 på tirsdag.

    jammen hvis du lyster kan vi da finde ud af noget en dag, det jo ikke så langt at køre. Går hjemme og er sygemeldt lige for tiden, så har masser af tid.

    ja det er dejligt at få nogle nye bekendtskaber


  • #4   11. feb 2012 ja jeg er 23 (: , så det kan jo ikk passe bedre smiley

    jeg vil rigtig gerne mødes en dag (: , jeg går så i skole i brønderslev, så har stortset kun tid i weekenderne, ellers kan man jo altid komme til at holde fri en dag smiley hihi


  • #5   11. feb 2012 hehe ja det jo lige det de dage kan jo forekomme smiley jammen kan også nogle weekender, min kæreste har dog bilen en del af dem.

    men kan lige sende dig en pb med mobil nummer, så kan vi jo lige aftale noget nærmere, ret hvis man kunne finde bekendtskaber i nærheden


Kommentér på:
Mødes ?

Annonce