{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Til jer med dele børn. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Sagen er den at min mand og jeg har valgt at gå fra hinanden.

Vi skal have fundet ud af hvordan vi får lavet en ordning med vores 3 årige søn som kommer os alle 3 mest til gavn, og en uge hvert sted er FULDKOMMEN UDELUKKET...

Men min søn skal gerne se sin far så meget som muligt, så han skal ikke bare have ham hver anden weekend + nogen timer mandag og onsdag..


Hvordan gør I med jeres unger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer med dele børn.
  • #2   15. feb 2012 Grunden til jeg ikke vil det med nogen timer i hverdagene er fordi Anders har altid først fri kl.15.30, og kan først være ved Olivers børnehave lidt i kl.16.00 og inden de så er hjemme, jamen så skal der faktisk næsten allerede til at laves aftensmad og så bagefter ville han jo skulle afleveres igen.. Så de ville ikke rigtig få noget ud af hinanden og tror det ville blive for stressende for dem begge 2... smiley

    Men jo kan godt se det lyder lidt besværligt med mine krav smiley Hehe


  • #3   15. feb 2012 Jeg kan kun af erfaring udtale at det der med et par timer et par gange om ugen IKKE er optimalt for nogen børn, med mindre der er faste dage.
    Husk alfa omga er at barnet har faste og solide rammer. synes den løsning Rikke har med Nick lyder rigtig fornuftig


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #4   15. feb 2012 Den hverdag hvor han eventuelt kan hente ham i børnehaven, kan han ikke beholde ham til dagen efter, og så aflevere ham i børnehaven.

  • #5   15. feb 2012 Fra torsdag til mandag evt?

  • #8   15. feb 2012 Først vil jeg sige at det er jeg da rigtig ked af at høre!:(

    Vi startede som du skrev fra fredag til mandag og så onsadg hver uge, men det blev børnene simpelhen såååå forvirret af..:(

    Nu prøver vi så med far henter torsdag i BH og aflevere tirsdag i BH!
    Det fungere rigtig godt indtil videre og børnene nyder de har ham lidt længere sammenhængende..:)
    Det er også en god ting far får lov til at være lidt med i den "kedelige" hverdag med madpakker, hentning i Bh, badning, aftensmad og alt det andet stress man kan have de dage!:)

    Vores børn er nu 4½ og 3 år!:)


Kommentér på:
Til jer med dele børn.

Annonce