{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

ked,forvirret,magtesløs osv (DP) {{forumTopicSubject}}

ja det er alle de ting jeg føler på en gang, sangen er den, at Gaias DP mutti, har været syg en uge nu og har fået svar på nogle testes, og svaret var som jeg frygtede ikke godt, og hun har lungekræft smiley :,-(.... så nu står jeg intet anende ang HVAD skal gaia mandag, hvor skal vi hen skal hun køres ind et nyt sted, osv osv....
manden er i bruxelle men kommer dog hjem imorgen, men forsatan jeg er stresset i hoved forvirret vred ked af det, bitter skuffet.

hvorfor lige MIN dp mutti, hun har ikke røget i 10 år lever sundt motionere cykler med ungerne går med dem osv osv. HVORFOR hende ???? iiihh hvor er verden sgu da bare uret færdig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ked,forvirret,magtesløs osv (DP)
  • #1   29. feb 2012 Øv hvor er det tarveligt at sådan en sygdom skal ramme. Og det går altid ud over de bedste. Jeg har også lige fået en trist besked ang min dp i dag, og jeg frygter bare det væreste, for jeg vil for alt i verden ikke miste hende som dp, hun er bare den bedste.

    Jeg håber i finder ud af en god løsning. Held og lykke.


  • #2   29. feb 2012 linda h det er jeg klar over smiley men HVOR nu er hun i den anden ende af byen og vi vil gerne havde hende herud i vestbyen. ringer derop imorgen når min mand er hjemme.

Kommentér på:
ked,forvirret,magtesløs osv (DP)

Annonce