endnu et ? om sleebee ;o) {{forumTopicSubject}}
lillepigen er blevet 6 mdr og det er vist ved at være på tide at tage pladen ud af vores sleebee pose, så hun kan få sele på i vognen, jeg er jo så godt klar over at jeg ikke længere kan bære hende i den som med en lift, hvilket er helt ok da hun jo er ved at være tung, men nu er det så at vi har vores barnevogne til at stå ude i vores lukkede garage, der er ikke frostgrader på noget tidspunkt, men der er da heller ikke varmt, så jeg ville jo gerne kunne tage sleebee´en med ind så den er dejlig lun når hun skal i den, men er den besværlig at tage ud af vognen flere gange dagligt??? barnevognen kan godt komme helt ind og stå, men det er besværligt pga et smalt vindfang..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
men overvejer så når det bliver rigtigt forår og sommer om ikke jeg bare skulle bruge en dyne der, og så frem med den igen til efteråret eller hvis hun feks skal sove ude om aftenen (hvis vi feks er et sted henne i sommer hvor hun skal sove om aftenen...
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
det andet er da helt vildt, og så ender man vist med et barn med ret mange blå mærker! og muligvis en hjernerystelse eller det der er værre, afhængig af hvor vognen står?
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Ja jeg har ALDRIG oplevet at et barn er røget ud.. og har set det være gjort i utrolig mange dagplejer og vuggestuer..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
min søn får nemt benene svunget op over dynen og forlæderet, selv med sele på, og forsøger at rejse sig.
jeg ville aldrig aldrig turde ikke bruge selen, og hvis nogle vovede at undlade selen på min søn, så fik de eddermamene røven på komedie.
Det er hamrende uansvarligt.
endnu et ? om sleebee ;o)