Meget vandigt afføring og tarm? {{forumTopicSubject}}
Axl blev vaccineret torsdags, den helt alm. 3 mdrs. vaccine, og fik feber og var sløj hen over aftenen, men var helt frisk igen næste morgen..
Har har siden haft MEGET tynd afføring, vi snakker vand og det står bare ud til alle sider..
Knægten bare presser og presser, og det virker som om han har noget mere han skal af med, men der kommer kun det her vand.
Jeg har så skiftet ham to gange i dag hvor han har presset imens jeg tørrede ham, og det der ud som om at han presser et lille stykke tarm med ud hver gang, som så ligesom trækker sig selv på plads igen når han holder op..
Han virker ikke generet eller øm når man rør ham der..
Regner med lige at give lægen et kald på mandag og høre hvad de siger, men ville lige høre om I ved om det er normalt, for google kommer ikke rigtig med noget brugbart...
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Eller lige startet på flaske?
Hvis han bliver ammet, kan det være noget du har spist eller drukket, frederic var ammebarn og drak jeg appelsin juice - så stod det også ud med vand aff i den anden enden.
Hvis han har forstoppelse, ville det kun være det tynde aff der kan komme fordi klumpen han har et eller andet sted...
Men igen, har man dårlig mave og man er tømt, prøver man automatisk at presse mere ud, selvom der intet er..
maj 2010
Han er ikke forstoppet, for han får Movicol junior hver dag..
Nå, jeg ringer til lægevagten og høre
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Men jeg vil også sige at når jeg har døjet meget med mine mave så har jeg også følt jeg skulle presse selvom det kun var helt tyndt vand . Undskyld detaljerne
maj 2010
Meget vandigt afføring og tarm?