{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Jeg er bare SÅ stolt! {{forumTopicSubject}}

Af min lille baby, som alt alt for hurtigt bliver til en stooor dreng!

her til aften er han begyndt at stå selv!

han rejste sig op af mig, smilede, slap, og grinede bare til mig, mens han stod selv og var pavestolt! Og det har han gjort et par gange.

Da vi så legede inde i sengen, rejste han sig HELT selv op fra alle fire, og stod igen uden støtte!

Jeg er simpelthen så stolt, han bliver 8 mdr. den 12. og har bare travlt med at komme frem her i livet!

Hvad har I andre oplevet af store og små ting i dag? Både med babyerne og alt andet? smiley

(så kalder vi det en hyggetråd!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bare SÅ stolt!
  • #1   9. mar 2012 Hvor er han bare sej! smiley

    Bella er godt nok 26 mdn, men idag har hun sagt "Eeeer du?"(hvor er du) og "Her er jeg" smiley smiley



  • #2   9. mar 2012 Ooorh, hvor kært! Jeg glæder mig såååå meget til Vito begynder at tale!..

    det eneste han kan "sige" nu er "mmhm" når vi spiser, og af og til "me" hvis jeg er for langsom med maden smiley hahaha.. men det var mest da han kun blev skemadet, nu tager han bare fat i maden! hahah!


  • #3   9. mar 2012 Åårh hvor herligt.

    Hvis man gerne må prale lidt, så vil jeg gøre det.

    Clara er også blevet rigtig god til at stå, hun står selv når hun holder i vores tommeltot, og syns det er evigt morsomt at bumbe ned på måsen. Hun sidder ikke helt selv endnu, men der går ikke lang tid. smiley


  • #4   9. mar 2012 Selvfølgelig må vi prale! Det e rjo det jeg gør smiley haha

    Mon ikke vi alle snildt kan finde noget ved vores unger, som er praleværdigt???

    Dygtige Clara!


  • #6   9. mar 2012 Gudrun,
    ja, ungen står hele tiden op af ruden smiley haha..


    ååårh, total kære Vera! Hun vil bare gerne have jer alle tææææt sammen! smiley


  • #8   9. mar 2012 Årh! Hvor er han dygtig! Det er sååååå stort, når de lærer noget nyt! smiley

    Jeg vil også gerne prale af min dreng! smiley

    Dexter har altid været god til at tale, men jeg bliver bare så overrasket hver eneste dag.
    Siden han var 18-19 måneder, har han haft et ordforråd på ca. 150-200 ord, og han lærer ca. 5 nye ord hver dag. (det varierer)
    Han snakker rigtig meget i sætninger, og fortæller rigtig meget hvad han laver, hvad vi laver osv.
    Jeg vil tro, at han kan sige omkring 300 ord nu og ca. 70 flotte sætninger. Han er 20 måneder.
    Og jeg er bare så stolt af ham. Jeg synes det går så stærkt med ham.
    Men man kan ikke andet, end at blive stolt, når man får at vide, at han er det barn i VS, der taler bedst. (Han er en af de yngste)

    Ja.... bare lidt pral herfra også! (Tak fordi jeg måtte! Det er virkelig de færreste der giver en fuck, men bare det at kunne fortælle det! smiley I ved nok hvad jeg mener...)


  • #9   9. mar 2012 Gudrun,
    hahah! Total charmerende lille pige! smiley hehe..

    det bliver bedre med tiden, med lidt mindre savl forhåbentligt smiley


  • #11   10. mar 2012 Har lige været nød til at opdatere Claras profil med de nyeste billeder, bla et hvor hun står på sin e små tykke ben. smiley



Kommentér på:
Jeg er bare SÅ stolt!

Annonce