{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Min søn er amazing! {{forumTopicSubject}}

Jeg trænger bare til at fortælle nogen hvor glad jeg er!

Som nogen måske ved ventede jeg et barn med gastroschise, en bugvægs-defekt som betyder at barnet fødes med tarmene uden på kroppen, fordi maveskindet ikke er vokset sammen.
Disse børn bliver oftest taget ved kejsersnit, og ganske ofte før tid.
Men min lille dreng valgte at blive i de helt til 3 dage før forventet termin!
Og jeg fik lov at føde ham selv! Dobbelt op på win!!

Men den svære tid for sådan et lille barn kommer jo også først efter fødslen.. Min lille dreng blev opereret lige efter fødslen, for at få tarmene lagt ind på plads.
På 2 uger blev han opereret 3 gange i fuld narkose.

Efterfølgende kommer tit en lang og sej indlæggelse, fordi man vil være sikker på at maven fungerer før barnet kommer hjem. Meen det tog min lille dreng også i stiv arm, og efter kun 9 dage på den almindelige børne-afdeling kunne vi tage hjem.
Siden vi kom hjem har der intet været. Det eneste spor af at Thim ikke var "almindelig" ved fødslen er at han ingen navle har!
Han er den gladeste lille dreng, som lader til at elske livet og alt hvad det byder ham!
Selv da han fik sin 3mdr vaccine var han så cool at han ikke engang gjorde mine til at skrige = 1stk stolt mor!
Og ham spiser indtilvidere hvad han bliver budt, om det er fra mig, eller modermælk i flaske. Han spiser mme, og selv komælk som han fik på sygehuset. Vi glæder os til at begynde på mos om en lille måneds tid når han fylder 4 måneder! smiley

Bare lige et lille glædesudbrud herfra!

God aften til jer alle!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søn er amazing!
Kommentér på:
Min søn er amazing!

Annonce