{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

BFO og graviditet . {{forumTopicSubject}}

Da jeg virkelig er så ked af mine bryster efter +45 kg under graviditeten , og et efterfølgende vægttab og mislykket amning er jeg meget tæt på at bestille tid til en forundersøgelse .

Men jeg er jo ikk færdig med at få børn , er der nogen af jer piger der evt vil fortælle deres erfaring med en BFO og en graviditet - altså har de ændret sig , og er de blevet "grimme" igen ?

Jeg ska ikk amme når vi en gang ska have flere børn .

- privatbeskeder er velkomne hvis det ikke kommer alle ved smiley

Knus PN


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BFO og graviditet .
  • #1   11. mar 2012 Uh, er lige med på en lytter smiley

  • #2   11. mar 2012 har ikke selv prøvet, men jeg ville ihvertfald vente til jeg var færdig med at få børn, bare for en sikkerheds skyld. har 2 veninder der begge har født den ene har ammet den anden ikke. hende der har ammet har fået hendes lavet om igen efter nr 2 barn. hende der ikke ammer har så født i sisdste uge og hun siger hendes er blevet anderledes de er faldet lidt sammen eller hva man siger, men om de retter sig tilbage når hendes krop lige kommer over fødseln ved jeg ikke endnu.

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #3   11. mar 2012 Hvad er BFO`? smiley


  • #4   11. mar 2012 Skynd dig at få et barn mere og få dem lavet derefter!!!

    Jeg fik min som 18 årig, lavet ganske med naturlig udseende og under brystmusklen.. Jeg ville have at bryster den fulgte min kropsudvikling og ældring OG de fulgte i den grad også en graviditets ændring og 7 mdr. amning hvor mine bryster vokset mega meget.. De hænger på ingen måde, jeg har søde pige bryster, men man kan se de er blevet brugt om de ligner ikke længere noget der er betalt for.. De er måske pænere end mine bryster ville have været hvis de ikke var lavet og havde amme - who knows? Synes stadig de er okay, men jeg skal have dem lavet igen når jeg har født og ammet færdig, for jeg savner de er faste og mine brystevorter skal også formindske lidt..

    Jeg kan jo ikke sige om DINE bryster ændre sig igennem en graviditet som mine gjorde, men gør de det - så vil jeg ikke få dem lavet.. Derfor har jeg også ventet med at få dem til efter nr 2 for det var spild af penge hvis de ændre sig så meget igen - det kan også være de ikke gør mine var jo gamle da jeg blev gravid.. Måske nye bryster ikke ændre sig så meget?


  • #5   11. mar 2012 Jeg er bare SÅ ked af det . Men ja , jeg ved jo chancen er der for at det ikk bliver pænt efter en graviditet ...

  • #7   11. mar 2012 Det ved jeg , desværre ! Eller lå jeg sq nyder kniven nu smiley

  • #8   11. mar 2012 Altså min graviditet ændret mine bryster så meget, at amning kun har gjort dem lidt længere smiley

  • #9   11. mar 2012 Hehe fedt smiley

    Jeg må prøve at bide det i mig og vente til vi har fået den sidste .

    Tak for svar søde smiley


  • #10   11. mar 2012 årh jeg ville også gerne .. Skal have sparet op eller taget et af de lån man kan når baby to er færdig med at amme ..

    Havde meget store bryster i forvejen som altid har hængt lidt men nu ..
    øv bøv .. det er rigtigt slemt ..


  • #11   11. mar 2012 Du kan sagtens bide tænderne sammen, så pæn en pige som dig behøves ikke bryster for at komme frem i verden - det ved jeg først nu.. Brysterne er kun en frynsegode smiley så skynd jer og gøre emma til storesøster smiley

  • #12   11. mar 2012 Hvor er du sød Mette , jeg har bare altid drømt om større bryster . Har aldrig haft andet end et par små myggestik smiley
    Hehe ska liiiige ha styr på uddannelse inden hun blir det , men ja smiley

    Lullee , det bare så træls at være ked af dem smiley


  • #13   11. mar 2012 nille : det er så træls .. hader mine bryster - var ikke glade ved dem inden jeg blev gravid med emil men nu .. grrrrrr ..
    har det så dårligt med de hænger nede om knæene - at mine vorter er så store øv ..


  • #15   11. mar 2012 Fru Nørh åårh jeg har det lige som dig med at få større bryster

    Mine ligner jeg har haft 5 unger hængende og kan næsten feje gulvet med dem... man siger hjertet er omkring bryst vorten så mit hjerte må væres nede ved knæerne *G*


Kommentér på:
BFO og graviditet .

Annonce