{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nogle der har"
Nogle der har født?
Tænkte at nu må det da snart være tid til at de første april børn kommer til verden :) Sker der noget hos nogle af jer? Og har i det godt tøser, eller har i mistet tålmodigheden.. :)
Tænkte at nu må det da snart være tid til at de første april børn kommer til verden :) Sker der noget hos nogle af jer? Og har i det godt tøser, eller har i mistet tålmodigheden.. :)
Skrevet af: Mia F - 6. apr 2012
Nogle der har prøvet?
Hej.. Sagen er den at nu har jeg taget 6 kure mod blærerbetændelse de sidste 4 mdr + jeg har været indlagt. Det virker fint men ca 4-5 dage efter jeg er stoppet på piller kommer det igen.. Nu har l...
Hej.. Sagen er den at nu har jeg taget 6 kure mod blærerbetændelse de sidste 4 mdr + jeg har været indlagt. Det virker fint men ca 4-5 dage efter jeg er stoppet på piller kommer det igen.. Nu har l...
Skrevet af: .Mor til Skønne Tiffanie & BabyKian <3 . - 28. nov 2011
Nogle der har lavet
Nogle der har lavet en bryllupskage før? så skriv gerne, da jeg har lidt spørgsmål .. :) Hilsen Michelle
Nogle der har lavet en bryllupskage før? så skriv gerne, da jeg har lidt spørgsmål .. :) Hilsen Michelle
Skrevet af: Michelle S - 16. jul 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Moving out cleaning 800 kr.
- Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
- Hanging curtains 800 kr.
- Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
- Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
- Samle børnemøbler 550 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Nogle der har erfaringer med BOZZ BMX 2012