{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

min dreng græder og græder {{forumTopicSubject}}

Hjælp... smiley min dreng græder og græder.. Han får mme og har siden fødslen haft problemer med maven.. Luft og afføring.. Han fik først blå allomin.. Gylpede han meget a og havde kun afføring hver 2. dag .. Så prøvede vi babymælk.. Stadig problemer med afføring og luft... Han blev mere mæt på den.. Men luft og uro blev værre.. Prøvede med mylicon dråber (får han stadig) men de hjælper kun lidt.. Han er så ked når han skal prutte, hver gang han har spist, og fordi han har hård afføring.. Prøvede med grøn allomin syrnet.. Har gjort det meget værre.. Græder mere.. Prutter næsten ikke. Og det gør så ondt på ham... Stadig hård afføring.. Har fået syrnet siden fredag.. Hvad ville i gøre??? Hjælp.. Kan snart ikke holde det ud mere mere smiley

Har nu kontaktet en Kranio-sakral terapi, og har fået en tid lørdag.. Efter en snak med hende, og fik af vide at hvis han vender til højre med ryggen, kan der være problemer, i ryggen, nakken og hovedet... Men skal jeg stadig kontakte en zoneterapeut??

Og tænker at skifte til NAN HA? Og med det samme evt.. det skulle jo være mild mod maven..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min dreng græder og græder
  • #1   4. apr 2012 Har du prøvet at skifte flasken ud med en anden?

  • #2   4. apr 2012 Bruger pigeon flaske med det der hul i, og medium sut, da small sut går for langsomt og han så suger for meget...

  • #3   4. apr 2012 brugte babymælk fra føtex godt for maven.
    synes du skal få ham behandles fik jeg mine da de var små.


  • #4   4. apr 2012 Hvis jeg var dig ville jeg lade være med at skifte fra mme til mme hele tiden .... det kan forvirre deres små maver rigtig meget og som så gør ondt på dem ! Vi gjorde nemlig det samme som dig med vores den første og fik at vide at det skulle vi stoppe med ...... og så ville jeg nok kontakte lægen og enten få moviol eller laktulose til ham så han kan hjælpes af med hans aff.

  • #5   4. apr 2012 køb mivicol på Apoteket det gjoder vi det er i håndkæ
    øb og lad for guds skyld vær med og skifter mme igen da det virkelig kan ødeligge maven håber det hjælper


  • #6   4. apr 2012 Jeg tænker også at han har kolik.... hvis han græder hele tiden osv ! Men det er godt nok vigtigt at du holder dig til 1 mme og så får noget til at hjælpe ham af med hans aff. !

    Malthe havde selv kolik fra han var de 7 uger og frem til de 3 mrd og fik laktulose indtil han var omkring de 8 mrd !


  • #7   4. apr 2012 Tænker også den stakkels mave ikke kan golde til al den skift ung af mad... Maya bøvlede også meget med maven... Skortede fra dag 2 så på sygehuset kogte de lidt vand og kølede det så ned så hun kunne drikke det. Det hjalp og det gjorde vi efterfølgende når maven drillede

  • #9   4. apr 2012 Zone terapi virkede vildt godt på vores søn da han var lille...

  • #10   4. apr 2012 hvis intet hjælper er en sikker vinder som regel lactulose.... det har bare hjulpet så meget på begge vores unger...

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #11   4. apr 2012 Hvis han er forstoppet hjælper det ikk noget at skifte rundt mme, men så skal han ha noget aff middel.. Det er klart han får ondt da luften kan stå imellem nogle knolde i tarmene...

  • #12   4. apr 2012 Jeg oplevede det samme med Leon smiley Jeg har kun brugt NAN HA og det har været rigtig godt smiley Og så fik han movicol mod maven og det virkede super godt smiley

    Vi gik til kiropraktor med ham da han havde en spænding i nakken og efter 2 behandlinger var det væk smiley


  • #14   4. apr 2012 Zoneterapi og movicol var løsningen her.. samt nan pro i mme..

  • #15   5. apr 2012 Mange tak tøser.. I er virkelig en stor hjælp.

    Skiftede til nan ha1, og har haft en super god nat... Han sov 4 timer, vågen en time, hvor han også havde afføring, og sov så igen i 3 timer, og så var han vågen en time igen, og har sovet nu i 3½ time.. WAUW.. Han må have været træt efter at have skrevet hele dagen igår..

    Ved ikke om det er pga nan ha, men HÅBER!
    Han skal til en zoneterapeut her kl 14. Blir spændende og se om det vil hjælpe også... Fordi han stadig ligger og vrider sig, mavekneb osv.. Han brokker sig, men græder ikke utrøsteligt.. Men vugger ham så lidt og så falder han til ro igen.. LÆNGE leve sutten!

    Så nu kører vi bare videre på nan ha1, i hvertfald minimum en måned frem... Han er også rigtig glad for det, og hvis det bare funker, jah så blir vi self ved.. Ved godt det ikk er smart at skifte så meget mellem mme, men havde sp inde over. Og tror også det var det rigtige at gøre...
    Han får nu ikke længere mylicon dråber, men får stadig gaia dråber...

    Hav en god dag, og god påske smiley


  • #16   5. apr 2012 De gode råd herfra smiley

    Jeg vil anbefale zoneterapi under alle omstændigheder, og så vand/sukkervand. Og så modelerer benene godt...ligesom når man cykler og pres dem op mod maven ind imellem. Du kan lave lette cirkulerende bevægelser på maven, bare husk det skal være MED urets retning, ellers laver du mere forstoppelse.

    Det kan jo os være noget sidder i klemme et sted i kroppen oveni hans maveproblemer, hvis det er et probem når han skal lægges ned. Men bare bliv ved med at hold på der skal kigges nærmere på det, for ellers kan det let blive rigtig hårdt for jer med alt det gråd, og det os træls for sådan en lille størrelse at ha det sådan. Bare bank i bordet! smiley de små kan jo ik selv fortælle, og I ved jo bedst hvordan jeres dreng har det smiley


Kommentér på:
min dreng græder og græder

Annonce