4. apr 2011 Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 18 Svar: 90
min dreng græder og græder {{forumTopicSubject}}
Hjælp... min dreng græder og græder.. Han får mme og har siden fødslen haft problemer med maven.. Luft og afføring.. Han fik først blå allomin.. Gylpede han meget a og havde kun afføring hver 2. dag .. Så prøvede vi babymælk.. Stadig problemer med afføring og luft... Han blev mere mæt på den.. Men luft og uro blev værre.. Prøvede med mylicon dråber (får han stadig) men de hjælper kun lidt.. Han er så ked når han skal prutte, hver gang han har spist, og fordi han har hård afføring.. Prøvede med grøn allomin syrnet.. Har gjort det meget værre.. Græder mere.. Prutter næsten ikke. Og det gør så ondt på ham... Stadig hård afføring.. Har fået syrnet siden fredag.. Hvad ville i gøre??? Hjælp.. Kan snart ikke holde det ud mere mere
Har nu kontaktet en Kranio-sakral terapi, og har fået en tid lørdag.. Efter en snak med hende, og fik af vide at hvis han vender til højre med ryggen, kan der være problemer, i ryggen, nakken og hovedet... Men skal jeg stadig kontakte en zoneterapeut??
Og tænker at skifte til NAN HA? Og med det samme evt.. det skulle jo være mild mod maven..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
apr 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 18 Svar: 90
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 367
synes du skal få ham behandles fik jeg mine da de var små.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
øb og lad for guds skyld vær med og skifter mme igen da det virkelig kan ødeligge maven håber det hjælper
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Malthe havde selv kolik fra han var de 7 uger og frem til de 3 mrd og fik laktulose indtil han var omkring de 8 mrd !
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Vi gik til kiropraktor med ham da han havde en spænding i nakken og efter 2 behandlinger var det væk
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
apr 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 18 Svar: 90
Skiftede til nan ha1, og har haft en super god nat... Han sov 4 timer, vågen en time, hvor han også havde afføring, og sov så igen i 3 timer, og så var han vågen en time igen, og har sovet nu i 3½ time.. WAUW.. Han må have været træt efter at have skrevet hele dagen igår..
Ved ikke om det er pga nan ha, men HÅBER!
Han skal til en zoneterapeut her kl 14. Blir spændende og se om det vil hjælpe også... Fordi han stadig ligger og vrider sig, mavekneb osv.. Han brokker sig, men græder ikke utrøsteligt.. Men vugger ham så lidt og så falder han til ro igen.. LÆNGE leve sutten!
Så nu kører vi bare videre på nan ha1, i hvertfald minimum en måned frem... Han er også rigtig glad for det, og hvis det bare funker, jah så blir vi self ved.. Ved godt det ikk er smart at skifte så meget mellem mme, men havde sp inde over. Og tror også det var det rigtige at gøre...
Han får nu ikke længere mylicon dråber, men får stadig gaia dråber...
Hav en god dag, og god påske
jan 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 83
Jeg vil anbefale zoneterapi under alle omstændigheder, og så vand/sukkervand. Og så modelerer benene godt...ligesom når man cykler og pres dem op mod maven ind imellem. Du kan lave lette cirkulerende bevægelser på maven, bare husk det skal være MED urets retning, ellers laver du mere forstoppelse.
Det kan jo os være noget sidder i klemme et sted i kroppen oveni hans maveproblemer, hvis det er et probem når han skal lægges ned. Men bare bliv ved med at hold på der skal kigges nærmere på det, for ellers kan det let blive rigtig hårdt for jer med alt det gråd, og det os træls for sådan en lille størrelse at ha det sådan. Bare bank i bordet! de små kan jo ik selv fortælle, og I ved jo bedst hvordan jeres dreng har det
min dreng græder og græder