{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Ferie - Hvor?? (små børn) {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Min mand og jeg, overvejer at tage børnene med på ferie her til sommer smiley Men ved ikke hvor vi skal tage hen, vi har dog en del krav - Det skal være i lejlighed hvor der er mulighed for at vi kan lave mad, der skal være seperat soveværelse, der skal være varmt, vi vil gerne have balkon, børnepool, strand osv. smiley Vi regner med at skulle afsted i 14 dage, måske 21, det kommer an på prisen og tidspunktet smiley

Vi har kigget lidt på spies.dk, og overvejer Mallorca eller Gran Canaria, smiley Så hvad tænker i??

Hvor tager i hen med jeres børn?? Hvad er jeres erfaringer?? Hvilket rejseselskab har i brugt?? Hvor meget har i haft med i lommepenge/ til mad?? Hvordan er det i flyet med så små børn (2 måneder, 19 måneder)

Ja, alle råd modtages..

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie - Hvor?? (små børn)
  • #1   9. apr 2012
    De vil så selvfølgelig være 4-6 måneder og 21-23 måneder ca smiley Og har i bestilt all inclusive, eller har i selv lavet mad, eller spist ude??


  • #2   9. apr 2012 vi har kun været afsted med børn en gang, victor var 3 og freja var 8 mdr smiley det var all inclusive - jeg gider ikke lave mad og sys ik de skal slæbes med ud og spise hver middag og aften, så er det nemmere det foregår på hotellet smiley freja sad pænt i flyet, hun rejste jo som baby og havde ikke sit eget sæde men sad på vores skød med seperat sele ( ja når vi skulle op og ned) victor havde sit egetr sæde og vi havde bestilt noget lege underholdnings halløj der stod klar da vi lettede, vi bestilte fra det der taxfreeblad smiley

    vi skal til tyrkiet til sommer (oprindeligt sku vi have været på mallorca, men nu har vi fundet noget billigere;) og det er med 3 små, glæder mig også helt vildt, men er også spændt på hvordan de klare flyturen.


  • #3   9. apr 2012 ang lommepenge tog jeg bare kortet med og så hævede vi 2 gange dernede smiley men når det er all inclusive bruger man jo ikke så meget, ihvertfald ikke på mad - vi tog ud og spiste 1 gang udover hvis vi ellers var på tur smiley

  • #5   9. apr 2012 Vi har været på Rhodos med vores søn da han var 4 mdr ( sep mdr 2011 ) og puha det var meget varmere end forventer - så det var svært for vores søn at vende sig til varmen før på 4 dagen...
    Boet på All inklusiv - da det et nemmest og mest afslappende...som en ferie skal være efter min mening smiley
    Vi skdl til Kreta i juni med ham, der er han ældre så tror det bliver noget andet smiley
    Men rigtig god ferie til jer smiley


  • #6   10. apr 2012 Vi havde anton med initalien da han var 3,5 mrd ganske uden problemer.

    Turen til mallorca er jo væsentligt kortere end til g.c så det ville jeg nok vælge alene af den grund. Jeg vil jo så gerne ud at spise de lokale retter så all inklusive på f.eks et spies hotel er ikk lige mig, det er alt for dansk/svensk for mig, men det er jo smag og behag:-)
    Vi skal selv afprøve all inklusive igen når vi skal til egypten til november men både til maj på mallorca og til juli hvor vi tager til comosøen bliver det selfcatering/ spise ude.

    M.h.t turens længde ville 3 uger nok være for lang tid for os, især i højsæsonen smiley

    Vi har haft anton med ud at rejse mange gange og det har altid gået godt, men jeg ville tænke meget på temperaturen som jo i juli-august bliver ret høj sydpå. I kunne jo også kigge på malta, korsika, sardinien hvis i ikke vil for langt væk og måske ikke lige de aller aller varmeste steder ( selvom det er riiiiigeligt varmt ggggggg )

    Det er også muligt selv at arrangere og så måske flyve til norditalien hvor det vil være omkring de 30 grader, leje en bil og kører til en af søerne , der er masser af dejlige børnevenlige hoteller. Vi var her sidste år (link fjernet) , fløj med sas, lejede en bil og havde en dejlig dejlig ferie.

    Vi pakker en taske til flyet med små overraskelser til anton, små indpakkede gaver med små puslespil, rosiner, m&ms , tegnepapir og blyanter etc, pakket godt ind så det også tager lidtvtid at pakke ud, men han har altså været flink til at sove undervejs også, desuden harvhan sin lille dvd afspiller med.


    Vi beregner 1000 om dagen i lommepenge, det dækker mad, toldfrit indkøb, etc og vi plejer at være 2 voksne, en pige på 16 og så anton.


  • #7   10. apr 2012 Bonnie - først rejser I ned til varmen 3 gange om året...fedt det gad jeg godt smiley

    Lytter lige med - vil så gerne ud at rejse i år - vi har ferie uge 28 - 29 og 30.... der vi de små være ca 20/21 mdr....

    Men vi er også meget i tvivl...om hvad og hvordan


  • #8   10. apr 2012 Vi har også taget autotoget nogle gange fra hamburg til enten det sydlige østrig eller munchen, det spare de kedelige 1000 km på autobahn og en overnatning, og er en sjov oplevelse. Vores børn har altid elsket det smiley men det er ret dyrt i højsæsonen, man kan tjekke priser på www.autozug.de og se hvilke afgange der er billigst, toget kører helt ned omkring genova og som sagt også villach hvorfra der er en køn og overksuelig kørertur til f.eks kroatien eller den italienske adriaterhavskyst og igen ca 400 km til gardasøen.

    Mor til..... Ja jeg er heldig, min mand siger højst to gange om året men jeg plejer at snyde mig til 3 gange....ggggg.....til gengæld er jeg en haj til at finde billige og gode rejser ( syns jeg da selv....gggg... ) og jegcarrangere også gerne det hele selv, vi skal godt nok med startour til egypten men har så heller ikke haft færdigpakket charterrejse siden okt. 2009 hvor vi var på rhodos, alle de andre rejser har jeg booket selv og ordnet flyvilletter, billeje etc. Og det spare altså noget hvis man f.eks gider rejse med ryan eller easyjet.


  • #9   10. apr 2012 FEDT...sådan noget dur jeg så bare slet ikke til...... Jeg booker charter og manden min følger mig gerne....

    Men vi har ikke været afsted siden 2009 sommeren vil jeg tro....


Kommentér på:
Ferie - Hvor?? (små børn)

Annonce