{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

en lille update {{forumTopicSubject}}

Sønnen blev puttet kl 20 i går fordi han var mega træt desværre vågnede han 00.45 Suk. Men jeg tog så min dyne og lagde mig på sofaen med ham og så faldt han i søvn med det samme. Tror han ville ha trykhed. Kan kan mærke mor er anderledes? Nu venter jeg jo mig igen er dog ikke så langt henne men tror i han kan mærke de homonelle forandringer? I dag er det først sove tid omkring kl 12... det bliver spændene hvordan det kommer til at gå smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille update
  • #1   17. apr 2012 Altså her kommer hun ikke op når først hun er lagt medmindre hun skal ha ren ble eller er syg... Mangler hun ekstra tryghed holder jeg hendes hånd, nusser den og fortæller mor er her og hun er straks rolig og jeg går igen. De kan hurtigt få en vane med de kun vil sove hvis mor ligger der osv

  • #3   17. apr 2012 fedtmule: Dejligt det er lykkedes for dig at blive gravid, havde jo håber du testede positivt samme tid som jeg (der omkring jul ; ) )

    jeg er nu 18 knap 19 uger henne og min datter på 16 måneder har endnu ikke vist at hun ved hvad der sker med mig lige nu, hun mosler stadig på min mave som før, men hvis du har nogle hormonture så tror jeg måske nok de kan mærke det.


  • #4   17. apr 2012 Nemlig, mor jeg er bange her farligt ok skat kom pg put med mor... Ergo må der være farligt og så bliver det først svært at få ham til at sove... Jeg har altid gjort som beskrevet og har faktisk aldrig problemer med at få hende til at sove og hun er altså 2 1/2 år nu... Hun kan vågne hvis hun trænger til ren ble og det får hun og hun kan grine og pjatte og være rigtig frisk men når jeg lægger hende og siger hun skal sove går der to min. og hun er væk

  • #5   17. apr 2012 kan det være fordi vi har flyttet rundt på hans værelse? Ja jeg ved ikk han er jo vores den første ... Og nogen gange er man bare dum smiley Men han fik ingen formiddags lur og han gik kold 12.48 i hans seng.

    Anika hihi ja jeg er lige lidt bag ud haha men den er der smiley


  • #6   17. apr 2012 ksn være en mulighed
    Men vænner han sig hurtigt til... Prøv at vise ham at værelset ikke er farligt, trøst ham i sengen.. Kan godt være du de første gange skal gå mange gange men finder hurtigt ud af han ikke kommer op og så burde det hjælpe


  • #7   17. apr 2012 det kan meget nemt have noget med at sove omgivelserne bliver ædret. vi er igang med at flytte og der med er hele min datters værelse pakket ned, der er kun pudslebord og seng nu og det påvirker hende så hun har lidt svært ved at sove --- så glæder mig til vi er på plads i det nye

    haha ja og det er jo det der er det vigtigste, er glad på dine vegne for der kommer en lille ny


Kommentér på:
en lille update

Annonce