{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Jeg flyttede.. (laaaaaaangt) {{forumTopicSubject}}

Hej Piger<3

Jeg er nu endelig taget mig sammen til den hårde beslutning at gå fra min forlovede. Jeg flyttede fra ham torsdag enden han kom hjem fra arbejde i århus. Vi boede ude ved hans familie i en meget lille landsby hvor det INTET var, overhoved! Han lovede da vi flyttede der ud at der kun ville gå to måneder så ville vi endten finde et hus eller en lejlighed men der er gået over et halvt år og der skete intet ! Jeg føler mig taget ved næsen ..

Jeg har i alt den tid vi har været sammen, kun tænkt familie og at gøre ham og hans familie tilfreds. Jeg har glemt mig selv i alt det her og det blev for meget for mig..
Nu har jeg fået af vide det var en luset måde jeg gjorde det på og det var det nok osse..

Da jeg for noget tid siden fandt ud af det var det her jeg ville, begyndte jeg at søge lejlighed og fandt en i den by jeg kommer fra(23kg fra hans by). en aften sad vi og skrev sammen over mobil, hvor han skrev meget ligeud om det osse var os, jeg ville .. Jeg ville have ventet med at sige det til han var hjemme og til konfirmation og barnedåb var overstået men jeg kunne bare ikke lyve når han skriv på den måde..
Han blev meget ked af det og jeg flyttede om torsdagen ind til min mormors lejlighed(står tom)
Han kom hjem fra arbejde om torsdag og jeg ville ikke fortælle hvor vi var da jeg var bange for hvad han ville gøre.. han troede jeg var kørt til op til min moster som bor i en times kørsels væk for at finde os.
det endte med at jeg sagde hvor jeg var og at han ikke skulle komme.

fredag, lørdag og søndag kom han for at se hans datter hvilket han self skal have lov til men han bliver ved med at lokke mig med guld og grønne skove og ved det holder max en måned også er alt ved det gamle.. han skriver hverdag og skifter mellem at være sød også til meget ondskabs fuld..

Jeg ved ikke helt hvor jeg har ham.. Han sagde han ville have vores datter den ene uge så vi skulle skiftes uge for uge men enden enden vi fik vores datter lavede vi en aftale om at det var ikke sådan det skulle være hvis vi gik fra hinanden fordi jeg ikke mener at et barn har godt af at flytte frem og tilbage.. han arbejder ude og er slet ikke hjemme i ugen og det vil være hans forældre der skulle have hende og det jo ikke deres barn !

vi har fælles forældre myndighed men jeg har sagt at hvis han ville have det sådan ville jeg søge den fulde...

Han har en gang været meget hård ved mig så jeg stoler ikke altid på ham selvom han siger det ene kan jeg godt forvente det modsætte.. han har fx holdt mig ud over altanen og sagt han ville slippe mig, lukket mig ude på wcet og låst døren og slukket lyset selvom han ved jeg er MEGET bange for mørke og lukke mig ude på gangen(boligblok) uden tøj på!

hans familie er meget krisne.. ikke fordi det er noget skidt men har ikke altid følt mig velkommen og lukket en smule ude da jeg ikke deler deres holdninger.. og har altid lad deres negative ord gå ind af det ene øre og ud af det andet fordi han sagde jeg ikke skulle skænes med dem...

Han bliver ved med at sige jeg ikke er mig selv efter jeg er flyttet meen det her er netop mig.. Jeg var ikke mig selv der ude og det kan han ikke forstå..
Hans moster skrev til mig på face og hentyde til at jeg ikke var normal fordi jeg bare flyttede og der måtte være noget galt.. men i deres verden skal man være gift enden man får børn..

nu står jeg lidt i ingen mands land og kan ikke rigtig finde mig selv.. Jeg har ingen veninder mere for dem måtte jeg ikke se for ham... Jeg ved ikke om han kan finde på at ville tage min datter fra mig.. jeg ved ikke om han lige pluselig kommer ind af døren og går amork .. eller om han bare vil tage det roligt og indfinde sig med det..
han har kommet med en hentydning om jeg skulle være bange for ham .. han spurgte om jeg havde fundet en anden ´, hvor jeg svarede nej det har jeg ikke.. så fik jeg et " så har du heller ikke noget at være bange for"

også har vi en fælles opsparing hvor der står 3 kr på da jeg ville skille vores ting af.. dvs han har alle penge på hans konto.. ved ikke helt hvad jeg skal gøre for ved ikke om han overhoved vil dele den når han finder ud af jeg faktisk mener det den her gang..


ved ikke hvor jeg vil hen med det her .. det måtte bare ud ! sorry .. måtte gøre det her, håber i bære over med mig:)

Jeg tager meget gerne mod råd hvis i skulle have nogen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg flyttede.. (laaaaaaangt)
  • #1   18. apr 2012 Har læst dit indæg og føler med dig håber det hele går godt smiley

  • #2   18. apr 2012 Jeg ville nok som det første kontakte kommunen og spørger hvordan du skal forholde dig, rent juridisk... Tænker omkring samvær mellem far og datter, skal i i statsamtet osv.

    Derefter så vil jeg sige at jeg tror det er godt at du er kommet væk fra ham, han lyder ikke som en særlig rar person...


  • #3   18. apr 2012 din løn skal du have selvom den står på hans konto !!

    du ringer til din bank - får egen konto og så får dem til at lave det som nemkonto og så går dine penge ind på den fremover smiley

    så bliver du hvor du er intil du har egen lejlighed..

    du ringer til amtet ang datteren...



  • #4   18. apr 2012 Mor til de skønne

    Jeg har min egen konto men vi havde en fælles opsparings konto.. han har flyttet penge over på hans kontoer enden agust (vidste jeg ikke)
    jeg har spurgt hvorfor man han siger det fordi han fik bedre renter der.. jeg har bare ikke set skyggen af nogen penge endnu selvom jeg snart skal betale indskyd i den nye lejlighed (1maj)



  • #5   18. apr 2012 Puha, kan godt forstå du er smuttet, ville jeg helt sikkert også ha gjort.
    Forstår også godt at du har gjort det på den måde, for ellers var det nok ikke lykkedes for dig..
    Han har godt nok ikke været sød ved dig:(
    Det er nok også bedst at i ikke skiftes til og ha jeres datter for hver uge, det har hun nemlig ik godt af, og da slet ikke når hun skal være ved hans forældre..

    Det eneste råd jeg kan give dig er at, du må nu prøve og få dagene til og køre, og få din familie til og "passe" på jer hvis han skulle komme og gøre noget..


  • #6   18. apr 2012 og hvad skal jeg gøre mt amtet ?

    hvad sker der, der ?


  • #7   18. apr 2012 Oki så tror jeg desværre ikk du kan få dem udbetalt udover hvis man kan se fra din konto at du har indbetalt til den fælles og han så har overført dem til sin....

    Så amtet skal du ringe og sige i er gået fra hinanden og du vil have en ordning og fortælle dem om alle de ting du har oplevet og ved fra forholdet !!!

    Kommunen kan hjælpe dig med indskudlån ring til dem.


  • #9   18. apr 2012 tak for svarende ..


    Jeg har hørt at de osse kan finde på at sige at barnet skal flytte frem og tilbage?

    og hvad ville mulighederne være for jeg fik hende tror i?
    Altså min eks har jo arbejde, bil og bor hjemme.

    Jeg har haft en svær ungdom og ingen uddannelse..



  • #10   18. apr 2012 Fortæl ALT om, hvordan din kæreste har været overfor dig. Det tror jeg da de vil tage rimeligt seriøst..

  • #12   18. apr 2012 Godt du kom væk fra ham, dog syntes jeg ikke det var den rigtige måde at gøre det på, og for mig lyder det som om i overhovedet ikke har snakket sammen om tingene og hvordan i har det med hinanden...

    Det han har gjort mod dig er ikke iorden og det havde jeg ikke fundet mig i, og var længe gået, men jeg havde da sat mig ned og taget en snak med ham først om hvordan forholdet er mellem jer, og hvordan i har det..

    At smutte mens han ikke er hjemme og han ikke må vide hvor i er, finder jeg lidt dumt..

    Hvorfor ik have fortalt ham, at du sys ikke længere det fungerer, fortælle hvad det er der ikke fungerer, og at du søgt efter et andet sted at bo... Og så fortælle ham, når du havde fundet et sted og så snakket om hvad i nu gør med hensyn til den lille...Og selvfølgelig ha kontaktet amtet.

    Og ja du kan godt forvente at han vil komme med trusler og tjekke dig i alt lige pt for nu er han såret og tit reagerer de ved at blive kontrollerende i en tid.


  • #13   18. apr 2012 det første du gør i morgen tidlg når alt åbner er at gå ned på kommunen, der mener jeg man - som enlig mor- kan søge om hjælp til indskud til lejlighed.. så skal du have kontaktet amtet vedr samvær, ved ikke hvor gammel din datter er, men er hun ikke særlig gammel, vil jeg mene de lade rhende være ved dig, og at han evt kommer til dig når han skal se hende.. og så skal du have kontaktet din bank, og have dem til at flytte din løn over på din egen konto.. hvis det er, kan du gå hele vejen, hvis du kan bevise at de penge der stod på jeres opsapring er nogle du også har bidraget med, altså overførelser fra din konto, så kan han ende op med at skal overføre nogle til dig.. men det med fælleskontoer, det er farligt.. bare en husker til en evt anden gang smiley hold modet oppe, du ahr en masse hjælp ved kommuen, hvis bare du viser dig som stærk, og samarb.villig, og er ærlig og åben smiley held og lykke.. det skal nok gå smiley

  • #14   18. apr 2012 Og lad være at tænke på om du kunne have gjort noget andet mht at forlade din kæreste, gjort det på en anden måde.. sket er sket, og du er ude af vagten nu.. så kan det ikke betale sig at kigge sig tilbage og være ked af at du måske ikke havde fået snakket med ham eller noget.. for ærligt, hvis ikke han selv kan se han havde et problem med hans opførelse overfor dig, så er han vdist også selv ude om det.. havde det været mig der havde været udsat for det havde jeg også set hver en chance for at komme væk. og havde du måske taget snakken med dig, hvem siger så du havde fået 5 min alene bagefter, til at have en chance for at komme væk??? smiley kom videre, og lad være at kigge tilbage.. vær egoistisk, det har du din fulde ret til nu, efter min mening! tænk på dig og din lille lækre pige...

Kommentér på:
Jeg flyttede.. (laaaaaaangt)

Annonce