{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaster op
  • #1   20. apr 2012 to timers mellen rum er du sikker på hun overhovde er sulten?? og ikke overfodder hvor gammel er hun

  • #3   20. apr 2012 hun får jo ik ret meget kl 4 og er ik ret stor så hun skulle gerne spise hun er 8 mdr. altså hun får mad kl 6 og igen kl 10.30 og igen kl 13 og så kl 4 og så kl 18.18.30 og så gør hun i seng kl 19.30 så kan ik rigtig se hvordan jeg skal lave det om hun vejer jo kun 6.7 kg og skulle gerne ha minum 5 måltiderså aner ik hvad jeg skal gøre

  • #4   20. apr 2012 jeg bille så nok kun give frugt om eftermiddagen for der går max 3-4 timer mellemhvert måltid ..

    men eller få hende tjekke ve dlægen om der noget galt med hende evt tænder på vej??


  • #5   20. apr 2012 ingen tænder på vej. jeg må indrømme jeg ik aner hvad jeg skal gøre for hun er jo nød til at ha noget og spise for at ta på. tror i det kan skyldes vi bor i gammelt hus altså der ik fugt men derfor kan der jo være svamp uden man kan se det mm

  • #6   20. apr 2012 ja måske men så et smul forbi lægen eller ring til vagt lægen.

    men min datter er 10 mdr og spiser

    270 ml mme til morgen ca kl 6 de dage vi i dp
    så får hun 1 kiks og vand om formiddagen eller frugt eller finestang eller grønsags stænger af en art.
    så for hun 1 rugbrød til middag og et glas vand
    så for hun reven frugt eller kogt frugt mos eller youhurt om aften middagen med lidt vand eller mælk
    så får hun kl 17 aftens mad som er kar.mos med grønt og lidt dessert som sveske mos eller fine.
    så får hun kl 18.30 270 ml mme til sove på- og så sover hun igenem hele natten


  • #7   20. apr 2012 hun virker jo ik syg?? hun nægter flake og mme så´det kan vi ik og hendes mave kan ik tåle rigtig mad endnu, så hun får risgrød lavet af 1 dl vand og 30 gr pulver med frugt til morgn næstegang får hun det samme med grønsager og næste gang får hun halv med fx torsk eller kyllinng og grønsager og til nat får hun en dl med sveskemos

  • #8   20. apr 2012 derudover får hun lidt mælk/cutura og vand

  • #11   20. apr 2012 har ik mistanke om ´mælke allergi hvis ik hun får cultura har hun hard mave og kan ik komme af med det ud over det får hun max dosis movicol

  • #13   20. apr 2012 vi blev anbefalet det af sp så og det virker os men om hun ik kan tåle det?? det startede da hun fik hirse grød men hun gør det bare ik når hun bliver passet ude?? så spørgsmålet er jo om det der noget i vores hus der gør hun kaster op??

  • #16   20. apr 2012 dina det med mælke produkter hvor har du læst det med de 200 mil?? hvor sp sagde 500 nemlig og hun måtte få det hun ville men tror efterhånden ik rigtig på hende når i alle siger det modsatte

  • #17   20. apr 2012 det bliver hun bestemt os troede bare det var tænder men intet at se og mærke og hun bliver ik sjøl eller noget hun kaster op og leger så videre

  • #20   20. apr 2012 jeg syntes du skal tag til læge med hende evt vagtlæge i morgen formiddag på jeres nærmeste sygehus husk og ring først

  • #22   22. apr 2012 dina- så tror jeg sq hun har mælke allergi. hun har et udslæt somhun haft de sidste 5 uger har været til lægen med dedt og vagt lægen det er nogen mærke områder der føles som vi ander har gåsehud troede det var svamp eller sådan noget men det siger de det ik er sidste gang fik vi af vide at det var fodi hun skiftede hud og vi skulle smøre hende med creme det har vi gjort mange gange uden det hjper hun kaster op og skriger om aften. uanset om jeg ik giver mælke produkter eller ej. må prøve og lave grød uden mælk eller modermælk ersatning og se om det hjælper hende. kan det godt komme sådan lige puldseligt hun har jo aldrig haft det før

Kommentér på:
kaster op

Annonce