{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

TV: Ingen kære mor!!!! {{forumTopicSubject}}

Nøj jeg så lige et reklameklip hvor de viser børnene hvor en dragt og snorkel, og så skal de "begraves levende"
Altså de skal ned og ligge i/under noget jord...

Gal jeg var blevet tosset hvis nogen tvang min søn til det, eller jeg selv skulle det, Min største angst er at drukne/kvalt eller vågne op under jorden (levende begravet..en af grundende til jeg er organdoner hehe)

Jeg har set programmet et par gange, men kan ik klare at se det mere, sys simpeltheb det er nogle grove metoder de bruger nogle gange! Især denne her!

Så er jeg ligeglad med om det er grænser der skal overskrides, damn jeg sku aldrig udsættes for det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV: Ingen kære mor!!!!
  • *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #1   27. apr 2012 Hvorfor skal de det? Og hvor gamle er børnene?

  • #2   27. apr 2012 Har ikke set det, men det lyder sgu heller ikke særlig fristende smiley
    Men....hvad har det med organdonation at gøre?? smiley hehe.


  • #3   27. apr 2012 Ved ikke hvorfor de skal det, så bare lige et reklameklip fra programmet.. Jeg vil ikke se det.

    Det er teenagere, der ikke har det helt let og har problemer, er hidsige osv..

    Sidst jeg så det blev en pige pænt gal i skralden og de tog fat i hende og holdte hende fast nede på jorden, hun råbte op at de skulle slippe hende og så videre, men de ville først slippe hende igen, når hun faldt ned...
    Kan slet ikke håndtere dem måde..

    Der har vist også været snak om det de gør i programmet er iorden


  • #4   27. apr 2012 Jo når jeg dør tager de nogle organer...og særligt mit hjerte, så er jeg sikker på jeg ikke vågner op igen i kisten haha (og selvfølgelig for at kunne hjælpe andre efter jeg er død)

  • #5   27. apr 2012 Er det ikke sådan nogle forkælede møgtøser som aldrig nogensinde er blevet forlangt noget som helst af?

  • #6   27. apr 2012 Majse : jo noget i den retning smiley
    Men kan stadig ikke se hvad de metoder skal gøre godt for.


  • #7   27. apr 2012 De bliver jo ikke engang begravet helt.. De får et lille lag jord på sig og har en dragt på og dykkerbriller og snorkel, så jeg syntes egentlig ikke det er så groft igen.. smiley

    De trænger sku til at blive presset og få at se hvordan tingenen nogen gange foregår udenfor mors og fars hjem hvor en aupair render dem i røven.. smiley


  • #8   27. apr 2012 Kan ikke finde klippene jeg snakker om, men det er vist også de nye afsnit... Dem jeg så før var med både drenge og piger..nårh måske blander jeg 2 programmer sammen så smiley

    Men føj jeg sku stadig ik begraves levende


  • #9   27. apr 2012 Hvis det var mig der sku det, ville jeg ku fuldstændig i panik... bare tanken om det puha.. Om det så kun er 1 cm jord over mig, er mer end rigelig

  • #14   27. apr 2012 de er alle så forkælet at de skal ud og presses til ting de ikke har lyst til, Nu kender jeg en af pigerne der er med utrolig godt og hun er virkelig en skrappedulle,

    de bliver sat til alle disse prøver, for at at de kan se hvor godt de virkelig har det, og for at tankerne skal være et andet sted ind hos dem selv


Kommentér på:
TV: Ingen kære mor!!!!

Annonce