{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

2 huller i hjertet :-( {{forumTopicSubject}}

Åh puha endelig hjemvendt fra indlæggelse med vores lille Mercedes på 7½ uge. Vi blev indlagt i fredags, da jeg målte feber på hende på 38,2 fredag morgen smiley Jeg tager så til læge med hende, som selvfølgelig kigger hende igennem måler temp. (ingen feber længere) Og så vil han lige lytte hendes hjerte, hvor han så kigger på mig og spørger:"Har hun altid haft en voldsom mislyd ved hjertet?" Det har vi aldrig hørt nogen sige før, ikke engang da hun var til 5 ugers undersøgelse. Jeg bliver selvfølgelig meget bekymret, og ringer min kæreste hjem fra arbejde, da lægen snakkede med børnelægen i Viborg, og de ville have hende indlagt (Når spædbørn under 3 måneder har feber, så skal de indlægges). Da vi kommer derop er hun super fin og har slet ikke feber mere,kun lidt snot i næsen, men ingen infektionerne af nogen slags, der kommer så en overlæge ind lytter på hendes hjerte, og ser meget bekymret ud og sender os hen på hjerteafdelingen med hende for at få hendes hjerte ultralydsscannet. Det er en meget dygtig og grundig læge der scanner hende. Desværre har han dårlige nyheder, vores lille prinsesse har 2 huller i hjertet smiley Det ene hul bliver kaldet det ovale hul, og er et alle børn har så længe de er inde i maven, og når de bliver født skal der vokse en hinde over, men det er ikke sket på vores datters hjerte, men det kunne så ske inden det første leve år, så det skulle vi ikke bekymre os om. Men mellem højre og venstre hjertekammer har hun en lille medfødt hjertefejl, et lille hul op 4 mm. Han tegnede og fortalte så vi forstod det helt rigtigt. Han fortalte dog at hun slet ikke er mærket af det, og selv hvis ingen af hullerne aldrig vokser sammen, så vil det ikke komme til at genere hende, kun hvis kun bliver elitesport udøver, så var det ikke sikkert at der var nogen der ville skrive kontrakt med hende. Så nu skal vi til tjek med hende til oktober, og se om de er vokset sammen. Heldigvis er det ikke noget alvorligt. Men gud hvor bliver man bange når får beskeden om, at der noget glat med ens datters lille fine hjerte smiley Vi fik at vide, at vi slet ikke skulle bekymre os om det, og at hun var en helt perfekt sund og rask lille pige, vi bare skulle tage hjem og nyde. Puha en grim forskrækkelse, nu når vi "bare" troede at hun havde lidt feber. De beholdte os lige deroppe 1½ døgn, for at observere hende, men hun havde slet ikke feber, de troede at jeg havde målt hendes temp for hurtigt efter hun var vågnet, fordi hun så stadig var meget varm fra hendes natlur under den varme dyne. Men gudskelov for at vi kom afsted og fik det opdaget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 huller i hjertet :-(
Kommentér på:
2 huller i hjertet :-(

Annonce