{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

de bliver så store.. {{forumTopicSubject}}

.. og det går bare så stærkt!

I sidste uge startede lille Vito i vuggestue, og efter få dage var han indkørt. Han hygger sig bare SÅ emget dernede, og elsker at være der. Han reagerer slet ikke på at jeg går.

Han har lært at spise med gaffel, og drikker selv af sin kop. Og han er begyndt at sige "mad".

I dag har han så taget nogle skridt selv, efter han blev hentet.

*suk* min lille bølle på kun 9 mdr, er sgu hurtigt på vej til at blive en stor dreng!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de bliver så store..
  • #1   3. maj 2012 Han har satme os travlt smukke ;))

    Skønt det bare kører med VS !

    Gi ham lige en dygtigheds mys fra Emma ;))


  • #2   3. maj 2012 Det går rigtig stærkt med dem smiley Min søn på 4 år har lige lært idag at cykle uden støttehjul så vi er alle stolte hehe

  • #3   3. maj 2012 Fru Nøhr,
    han har såååå travlt! Hurtighedsbaby smiley Har prøvet at forklare ham at han nok skal nå det hele!..

    Mor,
    det er også flot! Dygtige store dreng! smiley


  • #4   3. maj 2012 Ååh LP, håber det vil gå godt!.

    Jeg var ret spændt på indkøring dengang jeg skrev ham op, men så ændrede han sig pludselig fra at være morsyg, til at være hamrende uadadvendt.
    Og han har bare elsket vuggestuen fra dag et.

    Nu har han været der i to uger, stort set uden en eneste tåre. Han havde en rigtig dum dag i mandags, men det var grundet weekenden, og ikke grundet vuggestuen. og de var meget meget overraskede dernede, og havde taget temperatur flere gange, for han plejer at være så glad.

    Da jeg hentede ham i dag, fik jeg en fin historie om hvordan han ahr siddet og leget gemme med en dør i lang tid, og skraldgrinet imens. Jeg synes det er så skønt at han bare er glad dernede, og endda selv er begyndt at opfordre til lege som f.eks gemmeleg.

    Jeg håber at Freya hurtigt vil få tillid til sine pædagoger og stedet - det er nu altså rarere!


  • #5   3. maj 2012 LP,
    jaaa, er sgu også glad for ham smiley han er bare så glad og fræk, og altid ude på ballade! Jeg når knap at sætte ham ned i vuggestuen, førend han er stuket af, og ude at finde noget at lege med. Jordens nemmeste indkøring!.

    Det kommer nok stille og roligt med hende, hun har jo også en særlig baggrund din lille smukke pige.
    Forsøger I så at knytte hende til een voksen, eller lærer hun pædagogerne at kende på lige fod?


  • #6   3. maj 2012 LP,
    jeg tror også nok det skal gå. Hun skal jo bare have lidt længere tid til indkørlig. Hun skal nok lære at være tryg der smiley

    og børn reagerer jo forskelligt på at komme ud og blive passet.

    Så snart det bliver en rutine for hende, tror jeg det bliver godt. Reagerer hun ikke rigtig godt på faste rytmer?


  • #7   3. maj 2012 LP,
    det er noget værre skidt når rutinerne brydes smiley

    Vito var hos sin far et par timer i søndags, og han er ellers vant til at være meget ud med mig. vi er tit hos venner eller familie, eller ude at shoppe eller på cafe.
    Men han havde en rigtig dum dag, blev overladt til pasning af andre, og han får aldrig sin søvn hos sin far.

    Så det første pædagogerne sagde da jeg hentede ham i mandags var at han SLET ikke havde været sig selv smiley Og tirsdag holdt jeg ham hjemme, for han var i dårligt humør fra morgenstunden af.

    Det er sgu ærgerligt når det påvirker dem sådan. Rutiner er vigtige for de små!


  • #8   3. maj 2012 LP,
    nej, det var det heller ikke.
    Må hellere lade være med at gå i for mange detaljer her, det er trodsalt et offentligt forum og jeg ville ikke selv bryde mig om at blive "udleveret" men nej, vi er ikke helt enige om hvad der er helt bedst for Vito. Desværre smiley


  • #9   3. maj 2012 LP,
    jo tak, det håber jeg også.. Satser på at tid er vejen frem.. Men det er sgu ikke sjovt :S

    er også ærgerligt at Freya stadig reagerer så voldsomt.

    Skal samværet egentlig blive ved med at være med de intervaller, eller er det meningen at det skal øges med tiden?



  • #10   3. maj 2012 I får lige begge 2 et kram Anja og Lena ! I gør sq et fantastisk stykke "arbejde" og hvor er det skønt at hører om nogen der virkelig SER deres børn og ikk ignorere problemerne :))

  • #11   3. maj 2012 Tusinde tak søde Pernille smiley

    Det der med at dele sit barn er svært men jeg håber at samværet vil fungere en dag.
    Lige pt ser vi det bare slet ikke på samme måde.. Desværre. Det er svært når man er så forskellige mennesker!

    LP,
    så skal han bruge 1½ time i transport hver vej? Bliver da spændende.
    Håber det en dag vil blive positivt for hende at have samvær, og ikke påvirke hende så hårdt.
    Af og til er det svært at huske at samværet teoretisk set er for barnets skyld...


  • #12   3. maj 2012 Hov Nøhr! Hvordan er det egentlig gået med skolestart?


  • #13   3. maj 2012 Emma elsker hendes DP næsten lige så meget som jeg gør ;))
    Hun trives og nyder hendes legeplads osv - det skønt . Og hun spiser althun servere af grød og brød :))

    Skolen er gået super , men det blir ikk den største udfordring ;))


  • #14   3. maj 2012 Det er dejligt at hun er glad for at være der smiley Det er meget nemmere at gå fra sit barn, når barnet er glad!

    Lækkert med skolen, altså, at det går fint. ærgerligt at der ikke rigtig er nogen udfordring i det, for det har man sgu brug for af og til.
    Kan ikke huske hvor længe du skulle gå der?


  • #15   3. maj 2012 Kun til 28 februar og har 20 ugers praktik i efteråret/vinteren - og så er det direkte på SSA smiley

  • #16   3. maj 2012 Ja det håber jeg også , for allerede nu kan jeg fornemme jeg har en hel del med i bagagen som er en del af pensum smiley

  • #17   3. maj 2012 Kande går sæt for stærkt... Maya starter i bh 1:6 fatter det slet ikke... Kan tydeligt huske det første stykke tid da hun startede i dó hvor underligt det var at gå hjem uden hende, hun reagerede heller ikke til at starte med men efter noget tid kom den så, hvor hun klamrede sig til os når hun skulle afleveres men kort efter vi var gået var det ovre igen...synes bare det får alt for stærkt bare det sidste år er gået alt for hurtigt og sker rigtig meget

Kommentér på:
de bliver så store..

Annonce