{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

tiden går..opdatering {{forumTopicSubject}}

sikke det går stærkt. Den 12 November blir Danni 8 mdr smiley

Han er i denne uge begyndt at spise rugbrød og elsker the pølse hehe men han sover fortsat meget uroligt, sover inde ved os dog i sin egen seng og sover kun 2 lure om dagen og kommer i seng ved 19.30 tiden. er meget urolig om natten skal gha sutten ofte og vågner af og til helt op. vågner rigtig kl ca 06-06.30

i nat da han manglede sutten ku jeg ik lade væremed at smile, tja han lå ikke på ryggen men for første gang har han trillet om på maven i sin seng, mens han sov..
har lige fået nr 3 tand også i undermunden ved siden af de 2 andre. optaget til dagppleje til december.
skubber sig rundt i cirkler og baglæns på trægulvet. på tæppet løfter han sig op i armene eller i benene, ikke samtidig endnu.
er begyndt at smile og grine meget med helt åben mund, viser mere personlighed og blevet mere hysterisk nogle gange når der sker noget der ikke passer ham hehe
er rigtig glad for vores kat og især hunden og er ikke længere så bange for fremmede som før. ELSKER at bade også under bruser med mig. ser lidt tegnefilm og genkender det (nok mest pga musikken) elsker at danse vildt rundt med mig og sidde ved far og pille ved hans tastatur hehe

det var vist lige hvad jeg ku komme på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tiden går..opdatering
  • #1   30. okt 2008 opdatering på anton:

anton er 8 mrd og 10 dage. han har kravlet rigtigt i ca. 3 uger, men krabbet sig rundt i 1½ mrd. Han er begyndt at hive sig op i armene ved sofaen og i kravlegården.
    Han elsker når jeg synger "lille frække frederik" og når jeg stopper "synger" han videre.
    han er meget mild og glad, og god til at lege på gulvet alene, han er også god til at få sin far til endelig at sætte ledninger m.m fast !!!

Han bliver stadig ammet , og tit mellem 2 og 5 gange pr.nat !!!!!

Han spiser grød, meget lidt rugbrød m. leverposteg, næsten alm. aftensmad ( men kun en miniportion) og så alt frugt.

han er totalt pjattet med sine søstre, som er 13,16 og 19 år gammel og de er stærke konkurranter til mor og far hvad angår hygge og trøst.

Han skal først i dagpleje til 1 juli 2009, da jeg har forlænget min barsel med 14 uger + en pæn portion gammel ferie.

Kommentér på:
tiden går..opdatering

Annonce