{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

åh sur og ked af {{forumTopicSubject}}

ja som der står,er mega skuffet over børnhaven,oliver er begyndt her for 14 dage siden.
De har så glemt og skifte ham,så da jeg kom og hentede ham igår havde han skidt i bukserne,jeg skiftede ham så dernede,han var mega rød i numsen,og havde ondt,og så da jeg kom idag,havde han også skidt stod bare,han kunne næsten ikke gå,og han skrev da jeg ville skifte ham,har så ikke kunne gå hele dagen,går med spredte ben,og siger av av mor,ja det kan jeg sku godt forså.
Nu vil han så ikke i børnehave,da det jo gør ondt,og forbinder smerten med børnehaven,det gør virkelig ondt på en og se sin søn sådan,hva skal jeg gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh sur og ked af
  • #1   30. okt 2008 hmm kan du ikke spørge dem i børnehaven om at tjekke ham lidt oftere... det kan jo ikke passe at han skal gå med bææ i bleen "hele dagen"..

• #2   30. okt 2008 det har jeg gjort tre gange,men de glemmer

• #4   30. okt 2008 ja det har jeg men det hjælper ikke ret meget hvis han går med en lorteble

• #5   30. okt 2008 han får skiftet ble,til middag, men han har den vane for det meste og have afføring ved 1 tiden,det har jeg fortalt dem

det er jo bare træls når vi lige er startet dernede,og allerede skulle skælde helt vildt ud

• #6   30. okt 2008 vi var lige så glad for at var kommet i børnehave,da vi havde nogle problemer med vores dagplejemor

• #7   30. okt 2008 det tror jeg også jeg bliver nød til,men kan jo ikke forklare min søn at der ikke sker noget ved og være i børnehave,han ville ikke afleveres i morges,sagde mor det gør ondt i børnehaven,og jeg bliver ked af
    prøv lige og spørg om man er græde færdig

• #8   30. okt 2008 Troede børn skulle være ble fri når de kom i børnehave ;s

Stakkels knægt, brok dig i børnehaven

• #9   30. okt 2008 det behøver de ikke,han bliver også først 3 til jan

• #10   30. okt 2008
    Nå okay ;D så blev jeg det klogere .
    Kan godt forstå dig, det ikke okaay

• #11   30. okt 2008 nej er også gal og ked af på hans vejne

og manden er stiktosset,han synes ikke han skal i børnehave i morgen,da oliver har så ondt,så tror han bliver hjemme i morgen,altså oliver

• #12   30. okt 2008 Stakkels dreng...men kan godt forstå jer.
    Jeg synes du skal tage en alvorlig snak med lederen dernede....det ville jeg gøre.

• #13   30. okt 2008 Jeg ville også blive stiktosset, det er bare ikke i orden. Ved godt at det er svært når man lige er startet, men altså de skal altså skifte ham.

Har du prøvet med kolde kogtvands klude? Det gør underværker her, max et døgn med sådanne klude så er der ingen rød numse mere.

• #14   30. okt 2008 har ikke prøve er det bare kolde klude du putter ind i bleen,eller hvordan

• #15   30. okt 2008 Siger de i børnehaven at de glemmer det??? Hvad er det da for en lad undskyldning!!! Så må da da skrive det ned et sted, sætte kryds på deres hænder eller noget, det kan da ikke passe at de ikke lige kan tjekke hans ble ved 1-tiden når du nu har sagt det! Det er virkelig dårligt, jeg tror at jeg var gået til lederen, for hun må da kunne ruske lidt op i pædagogerne...
    Stakkels lille mand! Synes det lyder helt ubeskriveligt! Og så især når han ikke er ældre, så skal de da tjekke hans ble i løbet af dagen!!!

• #16   31. okt 2008 ja de glemmer det,igår sagde en af dem,jamen kommer ham ikke og siger hvis han har skidt,øøh nej det gør han ikke

• #17   31. okt 2008 Nej nej hvor er det dog frygteligt synd for Oliver ! Bliver sgu helt ked af det over at høre at han skal udsættes for det. Det må da virkeligt være frustrerende for sådan et lille barn !

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at de glemmer det. Og så i en børnehave. Det er jo ikke fordi at der er en milliard blebørn der skal skiftes.
    Jeg ville helt klart tage en snak med lederen for har du sagt det 3 gange så skal der altså være sket noget med det samme....

Og når du oven i købet har sagt at de skal være obs på at han plejer at skide ved 13 tiden så SKAL de sgu være det ......

• #20   31. okt 2008 Hmm det skal påpeges for ledelsen for det er for dårligt og det er omsorgssvigt af slem karakter!!!! Du skal ringe og sige du vil snakke med ledelsen og der skal der påpeges at de skal tage sig bedre af ham, derudover fortæller du dem at han nu er ked af at komme fordi de har svigtet på det groveste overfor ham, man kan ikke forvente at de selv kommer at siger at de har lavet i bleen, og når det er påpeget at han laver omkring kl 13 så må de bare være obs på det, længere er den ikke. De det klart dem der sviger din søn.
    Hilsen en pædagog studerende.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41
    #21   31. okt 2008 ja man kan sige meget men der er mange ting som burdes at rette på alle steder inden for området med mennesker. men først og fremmest tror jeg ikke at nogle ikke "gider", der skal løbes alt for stærkt og mindre hænder hele tiden. mange er slet ikke renlige når de kommer i børnehaven, men skal heller ikke gå med en lorteble i flere timer, eller en fyldt med tis. jeg synes du bestemt skulle gå til lederen og sige at det er ikke godt nok, og hører han/hende hvad de vil gøre for at ændre det. Arbejder selv i børnehave, men på førskole børnene gruppen, men inde fra de små vef jeg de skriver alle dem ned med ble, og så skal de have skiftet alle sammen inden de spiser, og når vi har været ude og lege og igen om eftermiddagen, også selvfølelig hvis de laver noget imellem de "normale" tider. Så kan personale og forældre både se hvornår og hvor mange gange de er skiftet i løbet af dagen. Ved os er de en gruppe på 17 børn hvor 11 af dem går med ble. Og der er smutter i svinget, især hvis der er nye folk i huset vikar osv. men ingen gør det for at være onde, eller fordi de ikke gider, synes det er lidt noget fis folk kan sidde bag en skærm og skrive. Men tag det op er sikker på at der kan findes en løsning på dette, og held og lykke med ham i børnehaven.
    Undskyld det blev så langt

• #22   31. okt 2008 Du koget nogen bomulds klude, jeg plejer og bruge stof bleer, du klipper dem ud i passende størrelser. Når de så er kølet af lægger du dem på hans numse, bleen på og det hjælper.

Kommentér på:
åh sur og ked af

Annonce