Nej Nej Nej Nej {{forumTopicSubject}}
Ja det hele starter så med at vi planlægger at få en lille til sommer 2010, og dertil gerne vil købe hus der er mere børneegnet end det vi bor i nu, vi får afvide det er bedst at vente med at sælge, så det gør vi og indstiller os på at have en lille i dette til den er et års tid.
Så sker det at jeg for 2 uger siden bliver fyret fra mit nye job jeg skulle have for at vi havde råd til at bo her.
Så ny står jeg og ryger på understøttelse, og kan ikke få et nyt job pga. krisen, vi kan godt blive boende til jeg får noget nyt, men hvis der går for lang tid ryger vi på tvangsaution, så nu må vi sætte huset til salg alligevel, og måske ende med et tab på min 300.000, hvilket self gør det sværre at finde et andet hus.
Det er bare som om det hele falder sammen nu, kæresten, familien og selv banken siger at det nok skal gå, og hvis huset er solgt inden vi finder noget andet, så kan vi bo i svigerforældrenes sommerhus, men jeg har bare en dårlig fornæmmelse af det hele.
Jeg vil bare så brandende gerne have vores familie bygget op bedst muligt, og ikke på en tvivlsom/dårlig økonomi...
Det er så fustrerende
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
jeg og min eks har et hus som vi venter på bliver sat på tvang...det har vi så ventet på siden august... Men i øjeblikket er der ingen der tør købe huse, så salg er elendigt lige nu. Sorry det ikke hjalp det fjerneste, men ved hvordan det er at have en usikker fremtid foran sig. Tro mig.....
Desværre kan man sige i er nødt til at have is i maven nu.
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Hold kæft ´hvor lukker du dog mange uinteligente ting ud idag...
Det er da helt uhyggeligt..
"Jeg er lige blevet fyret i sidste måned... Men har altså fundet nyt job så det er ikke krisen du skal bebrejde men dig selv.. Selvfølgelig er der job til dig. "
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 112
Ja vi fik den besked at vi skulle sætte huset til salg ellers vente på tvangsauktion til foråret, så hellere sælge nu...
Vi satser på der er nogen som falder for huset, det er ikke tilsalg endnu men der kommer mægler på tirsdag.
Men det er sku ikke sjovt.
C.
Det undre mig ikke du er frosset, og var du det ikke allerede så havde jeg nok klaget til HA'erne for det er da noget c..p du lukker ud.
Har du måske været på div. jobsider og se hvad der er af jobs i området her for en ufaglært ? Der er 1 sk... job som jeg har søgt, de gider åbenbart ikke at svare.
Alle steder jeg har søgt uopfordret siger ALLE "Vi er tvunget til at skære ned pga krisen, men måske til januar når udsalget kommer"
Det er altså lang tid at gå med under halvdelen af normal indtægt.
Huset har vi som sagt ikke råd til at sidde i længere derfor kan vi ikke bare blive siddende, jo og vente på at blive sat på gaden, det bliver det vist ikke bedere af.
Jeg er ikke ovenud glad for at sætte barn til verden med en usikker økonomi, men hvis jeg vil have det barn så skal det senest være til planlagte sommer 2010, hvis vi skal have chancen for at kunne lave det selv pga alderen.
Mette+morten og nana
Tak for opbakningen !
Nej Nej Nej Nej