{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

FERIE TIPS, en lille beretning... {{forumTopicSubject}}

Hej hej...

Så kom vi hjem fra vores første ferie med Oliver, lovede at jeg lige ville give en lille beretning om turen, til de som måtte have interesse smiley

-Inden vi skulle ud og rejse synes jeg at jeg manglede svar på en masse spørgsmål, og fandt også en del modsigende svar i div. forums...

- Hvad må man have med i fly? Pulver/mælk, hvor meget.. Hvad er praktisk at have med? Kan man overhovedet flyve med baby, Hvor er det bedst at bo osv...

Mange af spørgsmålene var sikkert helt vildt "dumme" og ubegrundede, men I ved sikkert selv hvordan man er i sådan en situation smiley ... Så her er min historie og mine erfaringer med praktiske ting på charterferien.

Vi tog afsted fra Billund kl. 7 om morgenen og jeg havde pakket et par flasker MME der var blandet og klar og et par flasker med pulver. Da vi kom til security lagde jeg alt babymaden i en bakke for sig, og så var der ingen problem med at få selv større mængder væske med, jeg skulle blot smage på de flasker jeg havde blandet op! NO PROBLEM smiley

Vi skulle flyve til Mallorca, så 2,5 time efter landede vi, og Oliver havde faktisk sovet hele turen. dejligt. Vi havde bestilt en Happy Baby lejlighed på Sunwing Resort, og der var det HELE. Det kan KLART anbefales.. Micro, elkedel, højstol, potte, baby seng, badekar, you name it.... Vi havde taget bæresele med, men brugte den næsten ikke, da lejligheden også var udstyret med en klapvogn. Det var en fin størrelse, ikke for lille så han stadig kunne tage en lur i den i ny og næ!

Hjemturen gik også fint, dog kan det anbefales (hvis det er muligt) at man ikke rejser hjem sent om aftenen, men det er man jo ikke altid herre over smiley

Jeg er SUPER glad for at vi tog "springet" og tog på vores første ferie med Oliver selvom han "kun" er 5 en halv måned. På en eller anden måde, er man blevet meget mere selvsikker på hvad man kan og ikke kan på sådan en uge, og det var super for min kæreste at have så meget "kvalitetstid" sammen med ham...
Vi er vokset alle 3!!

Mangé sommerhilsner fra AK og Oliver

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
FERIE TIPS, en lille beretning...

Annonce