{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.335 visninger | Oprettet:

Utæt regnslag {{forumTopicSubject}}

Jeg har det regnglag der hedder fish boy fra gaia og ko, og da jeg var ude at handle med barnevognen stod det self. Ned i stænger da vi skulle hjem.. Nå på med regnslag og gå de 10 min hjem..
Jeg sætter vognen med regnslag, og regn, ind under halvtaget da vi kommer hjem, og henter Axl et par timer efter da han vågner, for blot at konstatere at jeg nu står med en barnevogn der er VÅD, så våd at det er gået igennem overlæderet og gjort dynen våd, og det er dryppet ned på madrassen to steder i siderne så Axl har fået våde bukser...
Tager det hele ind, tørre og vasker, men desværre er der kommet fugtskjolder på dyne, overlæder og madras...
Stedet hvor jeg har købt regnslaget sender et nyt regnslag, fra nyt mærke, og beklagede meget,,
Har så skrevet en mail til gaia og ko, hvor jeg klager min nød, for ifl. Babysam, kan der vokse mug i fugtskjolderne, og det er usundt, men om det bare er et 'salgstrick' for at få mig til at købe ny dyne og madras ved jeg ikke..
Men under alle omstændigheder vil jeg da ikke mene at et regnslag i den prisklasser skal være SÅ utæt...
Har i oplevet noget lignende? Og fik i nogen 'erstatning'
Skal jeg ud og have tilsvarende dyne, madras og overlææder skal jeg af med ca 2000

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt regnslag
  • #1   18. jun 2012 Ville mene det var Gaia og Ko der skulle gå ind og erstatte dette også? Det er jo deres "skyld" at der er kommet vand ind smiley

Tror jeg ville skrive til dem hvad de har sagt i Babysam og sige det vil koste dig 2000,- for at få det fikset igen.

• #2   18. jun 2012 Er ret sikker på at de ikke dækker det. Regnslag er ikke lavet til at kunne tåle meget regn, kun byger. Så de vil nok sige "tough luck".

V fik ihvertfald den besked i Babysam da vi købtes det, at set kun var bygetæt, ikke vandtæt.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   18. jun 2012 Mit gaia og co regnslag er også mega utæt! Men hvis det kun er de par timer, så synes jeg det lyder voldsomt alt den skade det sku gøre!

• #4   18. jun 2012 På deres hjemmeside står dette:
    Gaia og Ko's flotte kvalitetsregnslag holder barnevognen fri for vand selv i den vildeste regn - og så er det lækkert at se på oveni!

Regnslaget er fremstillet i ren blød polyester med 100% ftalat fri, åndbar og vandafvisende PU coatning.

Integrerede og godkendte 3M reflekser, der er synlige på 140 meters afstand, beskytter jer i mørket. Den lange lynlås gør det nemt at komme ned til dit barn. Leveres i pose der kan hænge på barnevognsstellet.

Det smarte ved Gaia og Ko regnslagene er at de kan justeres i elastikken og derfor sidder væsentlig bedre end konkkurrende regnslag på markedet.

• #5   18. jun 2012 Så ikke noget med byger der..
    Altså, vandet havde jo samlet sig som en lille pyt midt på barnevognen..
    Og det må være det der ligesom er trængt igennem...
    Tror jeg,.
    Prøvede at holde det under vandhanen, og det tager ikke mere end 5 sek, så løber vandet igennem...
    Men har Heller ikke høje forhåbninger om at gAia og ko dækker noget, men synes da de skal have et par ord med på vejen alligevel..
    Forsikringen dækker ikke, dem har jeg spurgt..

• #6   18. jun 2012 Nåh for satan.... Ja så kan de jo ikke løbe fra den. Så ville jeg sende en klage, og hvis de ikke vil gøre noget ville jeg gå til forbrugerstyrelsen.

• #7   18. jun 2012 Tak lena smiley

• #8   18. jun 2012 øv øv kender det alt for godt smiley vi har prøvet 3 forskellige regnslag, og selv det vi har nu er utæt smiley og det er også hvis det kun småregner smiley

Kommentér på:
Utæt regnslag

Annonce