{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Øv øv men øv på {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv... Kaya er lige startet i dagpleje i Mandags og det går så godt at hun har været der alene fra 8 til 10:30 igår og idag Imorgen skal hun være der fra 8 til 12 og fredag fra 8 til 15. MEN jeg fik desværre den dårlige nyhed at hendes daglejer (et ægte par) skulle til møde her til aften hvor der er fyringsrunde. De er i farezonen for at blive fyret, Jeg vil blive ringet op imorgen hvis hun skal i gæstepleje og hvis jeg ikk høre noget så "overlevede" de fyringsrunden igen. Jeg håber virkelig for jeg er så glade for dem samt at det er min søns gamle dagplejer også. Og hvis de bliver fyret så håber jeg at det er pladsanvisningen der ringer for skal høre dem om det er en midlertig plads eller en permenent. Hvis det er en midlertid så holder jeg hende hjemme indtil hun får plads i en permenent dagpleje eller så de give mig en plads i en vuggestue. Øv øv øv skulle bare lige øffe lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv men øv på
  • #1   20. jun 2012 Det er da bare mega træls når det går så godt... Lui skulle også skifte efter 1 års tid fordi hans dagplejer gik på pension så var så ked af det for troede jo ikke man kunne få noget bedre end hende. Men det kunne man så godt, havde den skønneste dagplejemor til Lui den sidste tid inden han skulle i børnehave, nøj han elskede at være der og så kunne jeg jo så tude på ny da han havde sidste dag hos hende og skulle i børnehave men igen, han elsker bare børnehaven og der har ikke været så meget som en enkel tåre. Vi forældre vil nok bare gerne have de samme trygge og faster rammer til vores børn men de små pus er sgu meget sejere end man lige tror.
    Men uha jeg kan godt forstå du er træt af det, håber hun kan blive hvor hun er nu og ellers held og lykke med en ny.


  • #2   20. jun 2012 Er det i kirke såby eller hvalsø du bor?

    Det er aldrig sjovt med fyringsrunder. Det er der vidst også i gevninge hvor min datter er.


  • #3   20. jun 2012 Der har også været fyringsrunde i mariagerfjord kommune for to måneder siden, heldigvis ''overlevede'' min dp'er endnu engang, hvad der så er svineri er at kommunen søger nye dagplejere på trods af de har fyret nogle for så kort tid siden.

  • #4   20. jun 2012 Mira: Jeg bor i Hvalsø.. Men det høre unde Lejre komunne og det gør du også smiley så det er i hele komunnen der bliver skåret ned igen. det er ikk andet end 1-1½ år sidden der sidst var fyringsrunde..

  • #5   20. jun 2012 Ja det er ikke så længe siden. Ved du hvor mange der skal fyres? Håber virkelig også min dp går fri.

    Det er ikke klaus og susanne din pige er hos?



  • #6   20. jun 2012 Nej... Kender du nogen fra Hvalsø?


  • #7   20. jun 2012 Gevninge går skida under Roskilde gør det ikk?? (flovt)..



  • #8   20. jun 2012 Gevninge ligger under roskildes postnr, men under lejre kommune. Så kan godt forstå du ikke kan huske det.

    Ja kender nogen stykker. Men ikke rigtig nogle af dp.
    Mere dem fra kirke såby


  • #10   20. jun 2012 hun har sendt en sms og de blev ikke fyret... jeg er så glad..

Kommentér på:
Øv øv men øv på

Annonce