8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
KLAPVOGN HJÆLP !!! {{forumTopicSubject}}
Hej BG:)
Sagen er den at jeg sådan set havde forelsket mig i en Emmaljunga Scooter S klapvogn i sort/lime, som jeg gerne ville have, MEN det er udsolgt over alt og Emmaljunga får den først produceret i september igen !!
Så nu havde vi overvejet en Nitro City i stedet, da den også har svingbare hjul, og den kan vendes mod os, så lillemanden også kan ligge rigtig godt deri, og ikke mindst sove deri fordi den kan ligges helt ned !! MEN MEN MEN, syntes bare at 5000 er mange penge for en klapvogn, - 4000 nu fordi den er på tilbud
Vi har så overvejet en Emmaljunga Scooter 2,0 i stedet, men den har IKKE svingbare forhjjul, men ellers er den magen til den anden vi er glade for ! OG vi kan få den i den farvekombination vi gerne ville have ! MEN jeg ved ikke om jeg ville kunne undvære svingbare forhjul! Og denne model koster pt. 2250 på tilbud !
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge, så vil I ikke komme med jeres meninger og råd, hvad i har og hvorfor?? Jeg tænker også meget om det ikke er vigtigt at barnet kan kigge på os, og ikke bare ud på alle folk?? men ved ikke rigtig, ..
Vi bor i byen, så det er ikke nødvendigt at den skal kunne kører "offroad"
Tak ,
Knus Marie,
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Carina - Det havde jeg slet ikke tænkt på ! Det kan jeg godt se, tak for dit svar
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
I forhold til vores barnevogn, som også er en Emmaljunga, men uden svinghjul, så er den altså noget nemmere at komme rundt med og den kan godt komme rundt på grusveje og den slags.
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 222
dec 2009
Ja, der er godt nok meget der taler for nitro cityen, og da vi bor i byen og ofte går mange turer, er det vigtig at børnene kan tage en lur hvis de har behov
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
maj 2011
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 157
dec 2009
Vi kører ud og kigger i dag
Mange tak for jeres svar,
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg ville have en lille klapvogn med svingbare forhjul, og som fyldte lidt. Jeg ville egentlig oprindeligt have haft med vendbart styr, men jeg syntes det var alt alt for dyrt!
Jeg fortryder ikke at jeg fravalgte det vendbare styr. Jeg har to gange tænkt at det havde været smart, men i stedet låser jeg forhjulene og vender den så jeg trækker den efter mig, eller også smider jeg andenæbbet på, så der er skygge, eller bruger parasollen.
Jeg ELSKER min Scooter S, og vil helt klart anbefale den! Er der ikke lige kommet en masse nye farver? Så kunne I overveje en af dem?
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Det er en nødvendighed for os, da vi bor på grusvej og tit går i skoven =) Og er glad for min =)
dec 2009
Vi gik købt en Nitro City, og den kører virkelig fantastisk !!!
KLAPVOGN HJÆLP !!!