{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Flytte - Ny start! Hjælp;) {{forumTopicSubject}}

Hej BG;)

Min mand og jeg har besluttet at forfølge vores drøm, nemlig at vi vil væk heroppe fra Nordjylland og vil flytte til Silkeborg! Vi glæder os rigtig meget, til at starte på en frisk, komme lidt væk, og til at få en ny hverdag op at kører!

Men men men - Jeg har EN bekymring, kun den ene, men den er ved at dræbe mig med dårlig samvittighed!! Agnes vil være 2 år og 1-2 måneder når vi flytter, og hun skal naturligvis flyttes da vi har 2 timer herop;p Vi ELSKER hendes dagplejemor, som vi også kender privat, og Agnes ELSKER hende også, vi har aldrig nogensinde oplevet at hun ikke vil afleveres, faktisk vil hun for det meste ikke med hjem!

Jeg er så bange for at flytte hende, til et nye sted, for tænk hvis hun ikke bliver glad der??, Men vi skal jo heller ikke blive heroppe pga, at vi vil have at Agnes skal blive ved hendes dagplejemor i 8 måneder mere! Og jeg tænker at det er det samme at flytte nu, som hvis vi skulle have hende i børnehave??

Vi har valgt en integreret vuggestue, da vi IKKE vil have at hun skal flyttes flere gange! smiley Det er et rigtig lækkert sted, hvor de kun er 12 børn på hver stue og de har 4-5 pædagoger! De deler hus og legeplads (hvor de dog har deres eget område) sammen med børnehavebørnene, så hun er vant til det hele!;) Oskar starter samtidig med hende, så de har også hinanden, selvom de nok ikke kommer på samme stue!;) Det er et rigtig lækkert sted, tæt på hvor vi skal bo, og jeg er sikker på at hun vil blive glad for det i længden!;)

Jeg bliver ved med at sige til mig selv, at så længe vi er glade og afbalancerede omkring vores beslutning, skal det hele nok forløbe uden problemer?! Agnes er en glad, udadvendt og meget tryg pige, men jeg er jo alligevel nervøs?!

Tænk hvis ingen leger med hende?? Eller hun ikke kan forholde sig til flere pædagoger!? Hvad nu hvis hun slet ikke vil afsted?;( Ja jeg bør nok ikke tage sorgerne på forskud, men jeg vil jo bare have at hun er glad!!

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Hvordan har jeres børn taget evt. flytning? Hvorfor har i valgt vuggestue? Og hvad er fordelen ??;)

Håber i vil komme med en masse råd, og jeres egen erfaringer!!;) Og jeg ved godt jeg er lidt en pyller-mor:p

Tak,

Knus Marie;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte - Ny start! Hjælp;)
Kommentér på:
Flytte - Ny start! Hjælp;)

Annonce