{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Forbandede stress... {{forumTopicSubject}}

Hej,

Så sidder jeg her igen. Det er meningen jeg skal starte arbejde på mandag efter knap 1 måneds sygemelding. Men den sidste uge har jeg frygtet det mere og mere, og i dag har bare været noget lort. De fysiske symptomer er kommet tilbage -svimmelhed, osteklokkefornemmelse, hovedpine og tinitus. Jeg tror ikke rigtig jeg er klar til arbejde.

Jeg er kommet på 20 mg citalopram og kan mærke en lille smule forbedring, men hvorfor fanden får jeg pludselig sådan en nedtur?!?!? Jeg har lige snakket med min læge i fredags, hvor jeg fortalte at det gik fremad med små skridt. Og nu sidder jeg men den her nedtur. Hvornår begynder de at virke????

Lige lidt sure opstød - trængte til luft...

Knus....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbandede stress...
  • #1   24. jun 2012 har ingen ide om hvornår de virker , men du får lige et kram herfra

  • #2   24. jun 2012 Måske du skal tale med din læge om at sætte dosis op til 40 mg? Det er jo vildt angstprovokerende at skulle starte i arbejde efter sygemelding, så bare tanken om det kan godt have både fysiske og psykiske indvirkninger. smiley

  • #3   25. jun 2012 min kæreste har været på de piller du er på.

    der går 4-6 uger før der er fuld effejt af dem.
    min kæreste måtte skifte mærke da han blev aggrasiv af dem. men det er en hel anden histoire...

    min kæreste har været på anti dep. piller i snart 2 år og han har stadig nedture, hvor alt virker uoverskueligt og han bare har lyst til at grave sig ned.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   25. jun 2012 Hej står i samme situation, dog har jeg været sygemeldt i 2½ mdr og kommer ikke tilbage foreløbig. Jeg får dog ikke medicin, men går til psykolog.

    Jeg vil helt klart anbefale dig, at blive henvist til en sådan, da der nok ligger nogle ting til grunde for din nedtur =)

    God bedring!


  • #5   25. jun 2012 Det er depotmedicin du får, og det tager noget tid før det er lagret ordentligt i din krop smiley

    Jeg ved ikke hvor længe du har taget dem, men nok ikke længe nok endnu smiley


  • #6   25. jun 2012 Jeg har taget de samme piller for et godt stykke tid siden, og vil slet ikke komme ind på hvilken virkning de havde på mig.. Men bund i grund fik jeg angst og har bøvlet med det rigtig længe, fik det først bedre da jeg kom til at snakke med en psykolog og fik nogle redskaber til at håndtere det.. Snak med lægen om det måske ville være en ide at kombinere medicinen med samtale...

  • #7   25. jun 2012 Hej tøser,

    Tak for jeres svar. Jeg har været på medicinen i snart 4 uger, og kan mærke at jeg ikke bliver så påvirket af min OCD - ja det fejler jeg også, jeg kan bedre se gennem fingre med den.
    Men lige nu er angsten for at jeg ikke elsker min mand, så altoverskyggende at jeg slet ikke kan holde det ud. Jeg er så bange for at jeg ikke elsker ham, og det er så synd for ham. Inderst inde elsker jeg ham, men angsten for ikke at gøre det, gør at jeg ser tegn på det alle vegne, og det gør at jeg kører rundt i en ond cirkel og jo mere jeg tænker over det jo mere frygter jeg det.

    Tænker om medicinen kan påvirker mig sådan...

    Hilsner
    Michele


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #8   25. jun 2012 Vil stadig anbefale psykolog rigtig meget...

  • #9   25. jun 2012 Michele : du får da allerede psykologhjælp, ikke? Mener du har nævnt det tidligere. Men ellers skal du afsted!

  • #10   25. jun 2012 ...og så tror jeg i øvrigt det ville være smart med en længere sygemelding. Måske en måned mere, så pillerne for alvor kan begynde at virke.

  • #11   25. jun 2012 Hej igen,

    Jo, jeg går til en psykolog, men har ikke været hos hende her imens jeg har fået medicinen. Nu har jeg dog bestilt en tid hos hende på torsdag, hun mener at min angst for ikke at elske min mand er en tvangstanke. FUCK!!! hvor er jeg træt af det l...... - ja undskylder mit sprog.

    Charlotte: Jeg har skrevet til min chef, at jeg ikke kommer i morgen og at jeg ikke ved hvornår jeg kommer tilbage. Og så er jeg der hvor de må fyrre mig hvis de vil. Så skal jeg heller ikke spekulere i hvordan jeg skal få det hele til at gå op med vagter og skæve arbejdstider. Så kan jeg finde et job i dagtimerne.

    Tak for at jeg må læsse af...

    Knus...


Kommentér på:
Forbandede stress...

Annonce