{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Hvor meget ventetøj købte i? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive så tyk nu at jeg har svært ved at passe noget af mit tøj, så i dag skal der shoppes igennem ;O)

Men er faktisk lidt bange for at jeg kommer til at få købt en masse som jeg ikke kommer til at bruge, i ved hvordan det er når man først får lov til at gå amok i forretningerne ;O)

Hvad var uundværligt i jeres garderober?

En helt anden ting er, hvad anbefaler i af bukser? Dem der går helt op over maven (og hvor stramt skal de egentligt sidde?) Eller dem der stopper under maven? :O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget ventetøj købte i?
  • #1   10. jul 2012 jeg købte faktisk ikke noget som jeg ikke ville kunne bruge bagefter også.. købte nogle lidt større tanktops osv..

• #2   10. jul 2012 Bukser som går op over maven!! Helt sikkert! Ellers ender du med at vise rigtig rigtig meget hud, når du er blevet ordentligt tyk.

jeg havde tre par ventebukser, så syede jeg et par leggings og et par shorts om.
    derudover havde jeg to toppe som undertrøje (bruger jeg altid), to par "rigtige" ventebluser og købte nogle forskellige toppe i H&M. jeg kunne godt bruge en del af mine gamle bluser, som dog blev strukket en del. Men jeg ville hellere shoppe tøj EFTER fødslen, end før smiley

• #4   10. jul 2012 Og køb bukserne i et nummer større end normalt for hofterne bliver bredere. Jeg voksede ud af mit ene par, da jeg var 21 uger henne.
    Og det andet par sprang jeg elastikken i, da jeg havde en måneds tid tilbage smiley hahaha

• #5   10. jul 2012 Jeg købte tre par cowboy bukser..
    Ellers købte jeg bare lange bluser eller havde en hang tank top inden under..
    Kunne passe alm leggins hele vejen igennem..
    Det eneste jeg købte meget af var ordentligt undertøj..
    Men jeg blev heller aldrig ret stor..

• #6   10. jul 2012 Jeg var enorm og købte meget ventetøj . Kunne ikke holde ud at det strammede smiley

• #7   10. jul 2012 Ååh, hvor var I mange som passede almindeligt tøj! jeg måtte klippe den forreste elastik af mine almindelige leggnings, for at få dem på smiley hahaha

• #8   10. jul 2012 Jeg har købt 2 par ventebukser med stof/elastik helt op over maven... Har oss købt 3 toppe fra mama-licious som er rigtig lækre at ha på.. Havde 2 fra sidste graviditet, og jeg har brugt dem rigtig meget mens jeg ikk har været gravid... Ellers er det på med et par leggins eller joggin bukser når man ikk rigtig skal noget.. Har oss købt en ventejakke denne gang, men det er kun fordi min egen jakke ikk længere kan lukkes og det er for koldt at gå uden om morgenen og om aftenen..

• #9   10. jul 2012 Jeg har købt to par leggins, et par shorts og en bluse... Resten er almindeligt tøj, som jeg kan bruge efterfølgende også smiley Og så har jeg købt oversized bluser i Vila smiley de er skønne at have på...

Jeg går faktisk kun i leggins og det er dem der går HELT op over maven, det andet kan jeg ikke holde ud smiley

• #10   10. jul 2012 Jeg ville nu gerne have byttet mit alm tøj for en stor lækker gravid mave..

• #11   10. jul 2012 jeg købte 2 par ventebukser i h og m og så brugte jeg en nummer str top i lang model. og også kjoler og leggins i et nummer str.. jeg købte bare billigt tøj

køb noget der sidder løs! og noget let her i varmen smiley
    jeg havde bukser der gik op over maven smiley

• #12   10. jul 2012 Et par ventebukser og en vente t-shirt..
    Men havde også kun brug for vente tøj i sidste trimester..

• #13   10. jul 2012 Mange tak for jeres svar smiley

Tror at jeg prøver på at nøjes med at købe et par bukser, et par bluser, og evt en kjole jeg kan have på når jeg skal til fest på lørdag. smiley

Som min kloge far lige har sagt så kan jeg jo altid købe mere tøj smiley

Kan man få ventebukser i h&m i str stor mås? smiley

• #14   10. jul 2012 købte 3 par bukser som jeg ikke har brugt.. jeg kunne være i min alm str XS-S hele vejen igennem min graviditet smiley

• #15   10. jul 2012 man kommer langt med tunikaer og leggins smiley kunne ikke holde de bukser ud der går op over maven :s te nogle fra mamaliciouse hvor der var elastik, men den gik til under maven, de var mega lækre og holdte faktisk til alle 3 graviditer smiley ellers kan man købe noget bæltehalløj til at sætte i ens almindelige bukser så de passer hele graviditeten igennem smiley

• #16   10. jul 2012 jeg købte da jeg ventede melissa (nummer 2) en ventekjole/tunika da det var sommer mens jeg var højgravid og jeg manglede noget til de varme dage. ellers har jeg også kun købt tøj som jeg normalt kunne finde på at købe, dog bare noget der selvfølgeligt var langt nok til at dække maven, bukser kunne jeg begge gange bruge bukserne fra før jeg blev gravid, da jeg altid går med lavtaljede bukser, men min mor havde så på genbrug købt 3 par bukser som gik op over maven med sådan noget stof, helt nye med mærker, sikkert en der har fået købt for meget ;o) dem gik jeg også med indimellem, men mest mine gamle bukser, brugte rigtigt meget leggings, stretch kjoler med bælter osv... jeg synes det er rart at købe noget som jeg ikke kun kunne bruge nogle måneder, men faktisk også bagefeter hvor det så selvfølgeligt sidder på en anden måde..

Kommentér på:
Hvor meget ventetøj købte i?

Annonce