Pakke taske til vuggestue {{forumTopicSubject}}
Vi var på besøg i vuggestuen og Axl starter den 1.8 i dag, desværre var dem på stuen hvor Axl skulle gå på ferie, og hende jeg blev vist rundt af vidste ikke så meget.. Men har fået en liste over ting jeg skal have med til ham..
Axl spiser ikke rugbrød endnu, eller dvs. Han kan godt, meget små bidder af gangen, men ellers er det stadig grød og flaske, men hende jeg snakkede med insisterede på at han skulle have rugbrød med.. Nu gad jeg ikke diskutere med hende fordi som sagt er hun ikke på Axls stue, og tænkte at det jo kan ændre sig inden han starter, men kan jeg ellers godt tillade mig at sige at de SKAL give ham grød?
Hvor meget tøj giver i jeres med?
Og er ser nogen ting jeg bare må og skal have fat i inden start?
nov 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 67
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Ang tøj så har jeg to hele sæt dernede, så kan de bruge derfra hvis uheldet skulle være ude...
Bleer vil de helst have alm. bleer og ikke up&go.
Sutter har jeg købt nogle med navn - så jeg er sikker på han har sine egne kun, er ikke så vil med han evt får en anden.
Så har han en bamse til barnevognen når han skal sove plus 2 sutter.
Vi har regnetøj, gummistøvler, sutsko, termotøj dernede fast også den jakke og sko han får på om morgen.
Men ikke særlig smart planlagt af dem at dem fra hans stue er på ferie - er de tilbage til Axl indkøring ?
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Selvfølgelig skal barnet have det det kan spise - det giver da sig selv!
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Altså vi betaler 2700 måned og skal selv have alt med fra bleer til mad..
Det sagde hun da i hvert fald
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
Jeg arbejder selv i en vuggestue, og selvfølig skal han da have grød og flaske hvis han er vant til det. Men han skal jo også lære at spise rugbrød
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Altså vi øver på rugbrød, og gør maden grovere og grovere, men han kan ikke spise sig mæt i rugbrød endnu, det har han simpelthen ikke toldmodighed til, så han ender med at synke stykkerne hele og får det i gal hals
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Min søn startede som 9½ måned, og der spurgte de om han spiste brød, og om han skulle have flaske omkring luren, for det fik mange af de små tit.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
Pakke taske til vuggestue