{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Jul {{forumTopicSubject}}

Thomas:

Hej Alle sammen smiley

Lige et spørgsmål herfra som vi har gået og tænkt på, vores lille kommer d. 31 Okt, el. det er i hvert fald den lilles termin.
Og så er jul jo snart op over derefter.
Hvordan var jeres første jul med den lille?
Jeg ved godt, at nok i vores tilfælde, sover den lille nok meget af tiden, og selvfølgelig ikke er så meget tilstede som sån...
Men hvordan var jeres? Og hvad gjorde i ud af det? smiley

Knusser herfra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jul
  • #1   25. jul 2012 Her er han fra den 29 november, og vi kom først hjem fra sygehuset den 22 december. Mine forældre kom og lavede mad til os og så huggede vi og pakkede gaver op. Jeg havde egentlig sagt at den lille ikke skulle have noget, men der kom selvfølgelig en masse alligevel smiley
    Senere gik vi ned til den pilles oldeforældre hvor min kærestes familie var samlet.
    Den lille sov som du selv siger, det meste af aftenen, men når han var vågen kun e han helt sikkert fornemme at der skete noget specielt for han var i rigtig godt humør smiley

• #2   25. jul 2012 ah lyder dejligt og hyggeligt smiley Og der var jeres dog kun 1 måned gammel? smiley
    Og vores en lille måned mere smiley Men bliver nok henaf det samme smiley
    vi sad bare og snakket om hvor meget vi skal gøre ud af julen i år, nu hvor den lille lige kommer et par månedere inden smiley

• #3   25. jul 2012 Her holdte vi jul hjemme, vores dreng var på det tidspunkt 7 mdr men det var rart at være hjemme i vante omgivelser selvom han jo var en del ældre end jeres prinsesse. Mine forældre kom og hjalp til med maden, tog sig nok mest af Waldemar men det var også hyggeligt... Det var på børnene niveau, da der var en på 4 år, Waldemar på 7 mdr og en lille en på 4mdr, så vi spiste allerede ved en 17-tiden også dansede vi om juletræet og pakkede gaver op ved en 20-tiden også ellers bare hygge med en masse guf og hvad man ellers plejer at lave.

• #4   25. jul 2012 Nena er fra 28oktober (: vi var hos min mormor og holdte jul som vi plejer og hun var da okay med i de forskellige ting (:

Mila er fra 20 december og det var igen det samme ud over hun sov lidt mere (:

Ingen a gangene kom julemanden, så det første gang iår han konmer smiley

• #5   25. jul 2012 ah ja, har fået ordre på jeg skal på med julemandskustumet, men bliver nok fra næste år af. hehe. smiley

• #6   25. jul 2012 Vores dem først er fra dem 27 november vi holde jul ved mine forældre. Jeg tilbragt faktisk meget af tiden i sofaen for at amme, lærke havde en evne til lige meget hvad at skulle spise når jeg skulle spise. Ud over det brugte hun ikke sut på det tidspunkt, så hun brugte mig. Hvilket betød jeg næsten sad med hende gele tiden. Men vi åbnede gaver og gik om juletræet osv.

• #7   25. jul 2012 Alex er fra den 13 dec.
    Vi holdte jul hos hans farmor og farfar, men han sov self. Det meste af dagen og aftenen. Vi havde sagt at han ikke behøvede at få mange gaver, men hold da op han fik mange smiley

• #8   25. jul 2012 Mikkel er fra 11 dec. vi holdt jul nede hos mine forældre, hvor svigerfamilien også var inviteret, alle bedste forældre ville gerne holde jul med den lille ny, smiley og sådan bliver det nok fremover at vi alle holder jul sammen smiley det er noget mere hyggeligt end at være 3 smiley

• #9   25. jul 2012 Willas er fra den 14 dec, så han var kun 10 dage, han sov det meste af dagen, men hele aften sad jeg bare inde på et værelse og ammede, (havde slet ikke nok mælk til ham. Så han var ret utilfreds). Og jeg havde ingen appetit, i lang tid efter, så alt den dejlige julemad, var lige meget :)... så var ikke den sjoveste jul i hele verden smiley vi holdte det forresten hos min svigerforældre, hvilket også var første gang jeg gjorde det, så savnede os lidt min egen familie. Så glæder mig til juleaften i år, hvor willas måske kan gå med rundt om træet :);)

• #11   25. jul 2012 Clara er fra 3 oktober, og hun valgte lige at tage sit tolvugers tigerspring i juledagene, så de var helt af helvede til. Hun kunne sket ikk håndtere fremmede, og skreg hele tiden indtil hun faldt i søvn af bar udmattelse.

Så her er den første jul desværre ikke et rart minde. smiley

• #12   25. jul 2012 Malthe er fra den 23 oktober, og vi var sammen med familien hos min mor smiley Han var da lidt med, og "så" sine gaver smiley Men sov hurtigt derefter og ja det var mere os der holdte jul, da han var så lille smiley
    Sidste år var han dog med, og det var rigtig hyggeligt smiley
    Dog glæder jeg mig endnu mere til i år hvor han er 2 år og knap 3 mdr, der tror jeg han vil få rigtig meget ud af det smiley

• #13   25. jul 2012 Hov, 2 år og 2 mdr. smiley

• #14   25. jul 2012 Vi har planlagt at vi i år holder juleaften, hjemme ved os og Så kommer vores familier så hjem til os og holder julen med os. Det har været aftalen siden sidste år, og nu står vi så til at have termin i september så det jo kun perfekt vi ikke skal til at holde ude og
    Slæbe alt med hjem smiley regner med en stille, rolig og hyggelig aften sammen med begges familier og storesøster og lille spir smiley

Kommentér på:
Jul

Annonce