{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.933 visninger | Oprettet:

Vinterstøvler str. 18. {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe at det er umuligt at finde???

Det kan godt ske hun sniger sig op i en str. 19 inden vinteren, men hun kan langt fra fylde en str. 18 ud nu, så jeg tvivler.

Hun bliver et år til oktober, og jeg tror hun går lige omkring hendes fødselsdag, så det skal jo være nogle ordentligt støvler.

Jeg har købt et par termofutter til hende, HVIS hun nu ikke går. Men v gerne have et par ode solide støvler som ikke koster 600 kr.

Hjælp mig. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterstøvler str. 18.
  • #1   16. aug 2012 Hvis du gerne vil ha gode solie støvler, og som er gode for lillepigens fødder, ville jeg altså s.... højt og flot på prisen.. Men gør jeg så generalt når det kommer til børnesko, spare andre steder.. Det er så vigtigt de små fødder kommer i noget som der er godt for dem, det er så ofte dårligt fodtøj som børn der senere er skyld i rygproblemer, skæve fødder ect ect.. Men når det er sagt, ville jeg prøve Ecco eller angulus.. Og aller helst en støvle med snøre, det støtter bedst når hun er nybegynder..

  • #2   16. aug 2012 Og, blot til orientering hvis du ikk ved det, skal en barnesko jo ikke 'fyldes ud' der skal være mellem 1-1,5 cm voksetillæg

  • #3   16. aug 2012 jeg vil ikke købe sko eller støvler før melissa kan gå, med marcus troede vi at han ville være tidlig til at gå fordi han rendte rundt med gåvogn og med os i hænderne da han var 9 mdr, men han gik først selv da han var 14 mdr, så jeg var glad for jeg ikke var faret ud for at købe sko ;o) melissa bliver 1 år den 29 og umiddelbart tror jeg ikke der går vildt langt tid før hun begynder at gå, men man ved jo aldrig ;o)


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   16. aug 2012 Vil os sige køb nogle ordentlige sko, HVIS barnet begynder at gå =) Så kan du sparer hvis ikke det sker =)

  • #5   16. aug 2012 Kan kun bakke Ditte op.. Du må også tænke sådan.. Hvis pigen lige har lært at gå, er det så viirkelig vinterstøvler du vil komme hende i sim det første?? Det gir hende selvf det 'sværeste først' også det jo ovre og div sommersko hun vil komme i, vil jo være super nemt, men de lære så meget i starten når de går, om balance osv, og der har de altså bare bedst af at gå på deres fødder og få 'ordentlig kontakt med jorden' hvis du forstår.. Jeg har selv en datter der begyndte at ku gå i okt måned, og hun fik ikke vinterstøvler det år, hun gik indenfor, og ellers sad hun i klapvognen, og surprice, hun efterlyste ikk en eneste gang at gå selv når vi var uden for, tror simpelthen ikke det faldt hende ind at man kunne ;p

  • #6   16. aug 2012 Bedst af at gå på deres fødder.. Pænt dårligt formuleret ;p
    Mener de har bedst af at gå uden sko, futsko osv.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #7   16. aug 2012 Ej tror hverken det har effekt på balance eller andet ved hun får vinterstøvler på ude, men synes da hun skal ha muligheden for at gå, og det er jo begrænset hvor meget man går ude og kulden...

    Så længe man ikk propper diverse sutsko og alt muligt på dem men de får lov at rende i strømper eller helt bare fødder inde, så er det ikk et problem.


  • #8   16. aug 2012 Jeg kan godt følge jer i at man ikke skal spare på skoene, og jeg er også helt enig.

    Og også enig i at det er bedst for hendes fødder at gå i strømper eller lette futter. Men de er rigtig meget ude i vuggestuen, så jeg gætter på at de "kræver" at hun får gode vinterstøvler på til vinter.

    Har som sagt købt termofutter til hende, og hvis hun ikke går, er det dem hun får på. smiley


  • #9   16. aug 2012 Jeg mener ikke mærker som bla, Ecco laver vinterstøvler i str.18. Er jeg den eneste som ikke har købt vinterstøvler endnu?

  • #10   16. aug 2012 jeg vil sige tror ikke hun skal have dem så små vi har lige købt ecco vinter støvler i dag og vi skulle op i str 25 og normalt er han i en 23 i ecco sandaler så tror støvlerne er små i str vi så os på skofus støvler da de jo var rigtig billige men fuckk de var stive i forhold til tænker det er vigtigt at hun får nogle bløde gode støvler de er nemmere at gå i nu hun lige skal lære det ville købe støvlerne når hun kan gå ecco kostede 650

  • #11   16. aug 2012 Theas mor: jeg har en søster der er fodterapeut, så har logisk nok den viden jeg har om fødder fra hende, og jo, de lære bedst at gå, når de er uden sko. Især stølver som jo vil støtte deres fod et godt stykke op ad benet.. De skal selvf ha støtte i skoen når disse skal på, men ellers har fødderne altså bedst af at være fri til at finde ud af hvordan man holder balancen, hvordan det påvirker balancen når tærene vipper osv osv.. Også derfor det er så dum en ide så snart de små begynder at gå at folk propper dem i begyndersko, om de er ude eller inde.. Jeg har da heller ikk sko på indenfor bare fordi jeg kan gå smiley

  • #12   16. aug 2012 Jeg har heller ikke købt vinterfodtøj endnu, selvom det svært at lade være med de gode start tilbud de har på den slags lige nu, men aner ikk hvad str sko min datter bruger om 2-2,5 måned, så jeg venter smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #13   16. aug 2012 Du læser ikk hvad jeg skriver, jeg er fuldstændig enig i det du skriver, men som sagt tror jeg ikke på det lidt de har dem på ud gør en forskel. Du skal jo ha ordentlige støvler på lige meget hvad eller hvad vil du ellers foreslå.

    Men tak for smøren om fodterapeuten og logisk viden.


  • #14   16. aug 2012 jeg fandt nogle i str 18 til min prinsesse. men det er os det enste par jeg kunne finde, du må gerne købe dem billigt hvis det er, du kan bare sende en pb smiley

  • #15   16. aug 2012 Tusind tak for svar piger.

    Jeg tror konklusion bliver at jeg må ud og kigge mig lidt mere omkring. hvis hun går skal hun have gode støvler, hvis ikke nøjes vi med futterne.


  • #16   16. aug 2012 http://www.funkykids.dk/maerker/superfit/superfit-vinterstovler-husky-ocean-v.html

    De er godtnok blå, men de er på tilbud og i str 19 smiley

    Vi bruger altid det mærke her i sandaler og vinterstøvler...


  • #17   16. aug 2012 Havde ikke lige fået læst det rigtig, så kiggede kun efter str 19. Ved ikke om der er str 18 smiley

  • #18   16. aug 2012 Tak Tanja, Superfitmhar jeg også ligget på, men de fåes kun i 19 og op såvidt jeg kan se.

  • #19   16. aug 2012 Vi har været rigtig glade for dem, men de er også ret dyre.. Svært at få et par ordenlige og pæne for under 450 kr syntes jeg. Kan se der er ret gode tilbud på den side, men det er også bare lidt svært at købe sko på nettet syntes jeg.



Kommentér på:
Vinterstøvler str. 18.

Annonce